Oczy- problem

1. Data: 2003-11-03 12:02:43

Temat: Oczy- problem
Od: "Aga" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Od wakacji mam problem z oczami. W prawym oku, na galce pojawily mi sie dwa
zoltawe nacieki, lekko wypukle i mnostwo popekanych naczynek. W lewym oku byly
bardzo male zmiany, natomiast prawe wygladalo strasznie. Chodze juz od dlugiego
czasu do okulistow i tak naprawde nie wiedza co to jest. Mam jakies guzki i
nacieki na spojowce i twardowce. Oko (prawe)jest starsznie przekrwione, piecze i
lzawi.
Chorowalam kiedys w dziecinstwie na sarkoidoze, czy to moze byc z tym zwiazane?
Aha, zmiany cofaja sie po silniejszych sterydach (typu flarex) a slabe kropelki
antyalergiczne, oraz krople/masci z antybiotykami nic nie daja :( testowalam juz
chyba z 10 roznych specyfikow...
W pracy mam do czynienia ze srodkami chemicznymi i duzo czasu spedzam przy
komputerze. Niestety w tym stanie jestem "maloefektywna", co juz mi
"zasugerowano"... Z kolei brac zwolnienie/urlop na miesiace???

Moze ktos z Was spotkal sie z czyms podobnym i ma jakies sugestie....

Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2003-11-03 12:31:31

Temat: Re: Oczy- problem
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@n...onet.pl,
Aga <a...@W...onet.pl>:

> Od wakacji mam problem z oczami. W prawym oku, na galce pojawily mi
> sie dwa zoltawe nacieki, lekko wypukle i mnostwo popekanych
> naczynek.

Gdzie sa dokladnie zlokalizowane? W kąciku od strony nosa np.?

--
Robert

3. Data: 2003-11-03 12:48:48

Od: "Aga" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie sa dokladnie zlokalizowane? W kąciku od strony nosa np.?

W lewym oku pojawil sie malutki naciek na galce od strony nosa (miedzy kacikiem
a teczowka). Ale po pierwszych kroplach znikl. Natomiast w prawym jeden
(wiekszy)jest od zewnetrznej strony oka tak od dolu, zachodzi prawie na
teczowke, drugi od wewnetrznego kacika, tez prawie do teczowki. I te sie
trzymaja ... :(

Pozdrawiam
Aga

4. Data: 2003-11-03 14:15:07

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@n...onet.pl,
Aga <a...@W...onet.pl>:

> [...]
> od dolu, zachodzi prawie na teczowke, drugi od wewnetrznego kacika,
> tez prawie do teczowki. I te sie trzymaja ... :(

Skoro okulisci po badaniu nie wiedza, to nie liczylbym, ze "zdalnie" padnie
jakas sensowna odpowiedz, choc mozesz tez sprobowac zapytac na grupie
specjalistycznej sci.med.vision. Mysle, ze moze probuj dalej u innych
okulistow, najlepiej w jakims osrodku akademickim.

--
Robert

5. Data: 2003-11-03 19:04:14

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalistycznej sci.med.vision. Mysle, ze moze probuj dalej u innych
> okulistow, najlepiej w jakims osrodku akademickim.

moze chodzi o zwykle tluszczyki, ktore w polaczeniu z suchymi spojowkami po
chemii i kompie lubia dawac takie objawy?
Aga nic nie pisze o nawilzaczach.
casus

6. Data: 2003-11-03 19:40:48

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo68r9$7nh$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> moze chodzi o zwykle tluszczyki, ktore w polaczeniu z suchymi
> spojowkami po chemii i kompie lubia dawac takie objawy?
> Aga nic nie pisze o nawilzaczach.
> casus

No ja nie wiem ;)
Ale skoro wolno "zgadywac", to Aga, spojrz na te fotki, czy to moze wyglada
tak:

http://medcity.com/image/pingue.jpg
http://www.geocities.com/ocular_times/pinguecula.jpg
http://www.eyemac.com/healthlinks/disease/pinguecula
.jpg

P.S. Czy wakacje byly w kraju o duzym naslonecznieniu i ile masz lat?

--
Robert

7. Data: 2003-11-03 20:06:54

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Czy wakacje byly w kraju o duzym naslonecznieniu i ile masz lat?
> Robert

A cos Ty taki ciekawy?:-)
Ze o wakacje sie pytasz, to rozumiem, ale o wiek!!!! Kobiete?:-)))) ROBERCIE
!!!!!!!!!!

casus

8. Data: 2003-11-04 11:26:09

Od: "Aga" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale skoro wolno "zgadywac", to Aga, spojrz na te fotki, czy to moze wyglada
> tak:

> P.S. Czy wakacje byly w kraju o duzym naslonecznieniu i ile masz lat?

Hej!
Dzieki za pomoc. :)
Wiesz, mi nie chodzi o diagnoze, tylko mialam nadzieje, ze ktos sie po prostu z
takim czyms spotkal i ma jakis pomysl. Do okulstow chodze dobrych (jakbys zgadl,
w osrodku akademickim), ale oni tez koncepcji nie maja :(
Juz slyszalam, ze przy wyskoim cisnieniu takie cos sie pojawia, ale ja mam
niskie, bardzo niskie. W wieku starczym takie cos podobne sie pojawia, ale ja
mam 27 lat ( tu odpowiedz na pytanie z PS :) ).

To na fotkach rzeczywiscie jest bardzo podobne (ja mam duzo bardziej przekrwione
oczy), tylko ze tam pisze "common disease", a tu zaden okulista na to nie
wpadl??? Postaram sie przy najblizszej okazji cos takiego mu zasygerowac...
Naswietlac sie nie naswietlam, tylko komputer...

Pozdrowka cieple i jescze raz dzieki
AGA
PS. Wakacje w Polsce...Ale lato bylo piekne tego roku... :)

9. Data: 2003-11-04 11:28:59

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A cos Ty taki ciekawy?:-)
> Ze o wakacje sie pytasz, to rozumiem, ale o wiek!!!! Kobiete?:-)))) ROBERCIE
> !!!!!!!!!!
>
> casus

hihi

A jednak odpowiedzialam :))))))))))))))))

Pozdr
Aga

10. Data: 2003-11-04 11:34:34

Od: "Aga" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze chodzi o zwykle tluszczyki, ktore w polaczeniu z suchymi spojowkami po
> chemii i kompie lubia dawac takie objawy?
> Aga nic nie pisze o nawilzaczach.
> casus

Hej!
Nie wiem o jakie tluszczyki chodzi :(
Ale nawilzam oczy, mam jakies tears naturale czy jak tam sie to zwie...

Pozdrowka cieple
Aga

film o poczęciu i ciąży?
konsultancje