film o poczęciu i ciąży?

1. Data: 2003-11-03 11:42:30

Temat: film o poczęciu i ciąży?
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może trochę NTG, ale mam nadzieję, że ktoś będzie znał odpowiedź na moje
pytanie. Poszukuję jakiegoś filmu o poczęciu i ciąży. Jak się rozwija itp.
Kiedyś widziałam coś takiego na Discovery, teraz chciała zobaczyć koleżanka.
Zastanawiam się, czy może ktoś zna tytuł tego filmu, albo czy może jest on
gdzieś dostępny w sieci.

D.

2. Data: 2003-11-03 11:52:41

Temat: Re: film o poczęciu i ciąży?
Od: LaKasia <k...@N...tvk.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. wrote:
> [...]
> Zastanawiam się, czy może ktoś zna tytuł tego filmu, albo czy może jest on

"I kto to mowi?" :))))
PNMSP
A tak na serio to w necie widzialam tylko takie zdjecia
kolorowe. Jesli chcesz to moge ich poszukac.
Pozdrawiam
Kasia z Torunia
Rafal (1999), Wojtek (2002), Jasiek (2003)
Nasz albumik:
http://www.asterix.pdi.pl/yappa-ng/index.php?album=%
2Fsynkowie&

3. Data: 2003-11-03 11:57:04

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"I kto to mowi?" :))))

Nie. Chyba o inny film mi chodziło! ;-)

>PNMSP
>A tak na serio to w necie widzialam tylko takie zdjecia
>kolorowe. Jesli chcesz to moge ich poszukac.

Niestety kumpelce zdjęcia nie wystarczą. Jest na poczatku ciąży, bardzo
podniecona i chce wiedzieć, co się TAM dzieje, działo i dziać będzie. ;-)

D.

4. Data: 2003-11-03 13:03:44

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-03 12:57, Użytkownik Dorota D. napisał:

> Nie. Chyba o inny film mi chodziło! ;-)

> Niestety kumpelce zdjęcia nie wystarczą. Jest na poczatku ciąży, bardzo
> podniecona i chce wiedzieć, co się TAM dzieje, działo i dziać będzie. ;-)

Jak jesteś ze Szczecina to mogę pożyczyć 3 kasety VHS (w sumie ok. 3h)
firmowane chyba przez Discovery

--
Paweł Muszyński

5. Data: 2003-11-03 13:27:30

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba chodzi o "Cud miłości" czy cos takiego...

6. Data: 2003-11-03 13:41:50

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może "Niesamowita podróż w głąb ludzkiego ciała"? (prod.BBC)
Chyba 10 odcinków, każdy poświęcony innemu problemowi. Na pewno był odcinek
o poczęciu i rozwoju ciąży, powtarzane niedawno w "dwójce" i regionalnej.
Polecam, niesamowity film.

--
Pozdr. Ewa

7. Data: 2003-11-03 13:57:05

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze uprzejmie:

http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html

--
Robert

8. Data: 2003-11-03 15:14:10

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pewno chodzi Ci o "Cud miłosci", ogladalam ze wzruszeniem... bardzo dobry
film. Obejrzalam go w 3 tyg ciazy i dalo mi to wyrazny obraz na to co sie
dzieje ze mna w trakcie ciazy, a wlasciwie co sie dzieje z ta pesteczka,
ktora przeistacza sie w dziecko.
Tez chcialabym go zdobyc i obejrzec jeszcze raz..
Pozdrawiam
Karolina
Jas (3msc)

9. Data: 2003-11-03 17:27:56

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> Prosze uprzejmie:
>
> http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html

Dziękuję, dziękuję bardzo. Mam tylko problem, jak to pokazać kumpelce, bo
ona nie ma netu ;-) a plików ściągnąć się nie da, ale... coś wykombinuję
;-D.
Bardzo mi Pan pomógł. Dziękuję.

D.

10. Data: 2003-11-03 17:43:30

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo636v$67g$...@t...icpnet.pl,
Dorota D. <p...@n...gazeta.pl>:
> [...]
>

> Dziękuję, dziękuję bardzo. Mam tylko problem, jak to pokazać
> kumpelce, bo ona nie ma netu ;-) a plików ściągnąć się nie da, ale...

1. Zaprosic ją do siebie :)
2. Są metody, aby taki plik streaming video zapisac na dysk. Byc moze sam
sie zapisuje w tymczasowych plikach internetowych, a jak nie, to mozna go
przechwycic odpowiednim programikiem. Ale to juz nie ta grupa i ja nie znam
szczegolow, bo nigdy nie mialem takiej potrzeby - wiem tylko ze mozna.

--
Robert

konsultancje
PYTANIE DO CHIRURGÓW