pigułki - przerwa

1. Data: 2003-11-03 11:30:24

Temat: pigułki - przerwa
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko .... Z powodu pewnych dolegliwości muszę przerwać branie pigułek
anty. na przynajmniej jeden miesiąc. Jak bedzie zachowywał się mój organizm
przez ten czas tego własnie nie wiem .... Kwestia jest więc taka jak w tym
czasie dostatecznie zabezpieczyć sie .... czy używanie innych srodków anty.
nie zmniejszy ich skuteczności .... ?

2. Data: 2003-11-03 11:45:33

Temat: Re: pigułki - przerwa
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez ten czas tego własnie nie wiem .... Kwestia jest więc taka jak w tym
> czasie dostatecznie zabezpieczyć sie .... czy używanie innych srodków

trudno przewidziec czasami odbywa sie bez zadnych rewelacji ,czesto okres
jest bardziej bolesny i napiecie szbciej dopada ale za to wzrasta libido.:)
inne srodki prezerwatywy,globuli jesli pigulki nie wchodza w gre.
jesli przestaniesz brac pigulki to nie ma juz ich
skutecznosci,zabezpieczenie przerywa sie.
nie mozna zabezpieczyc sie pigulkami na zapas.
pzdr.
p.

3. Data: 2003-11-03 11:54:13

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez ten czas tego własnie nie wiem .... Kwestia jest więc taka jak w tym
> czasie dostatecznie zabezpieczyć sie .... czy używanie innych srodków

Jeśli przerywasz z powodu dolegliwości, to przyda Ci się odpocząć od
hormonów, jednak musisz wiedzieć, że część kobiet najłatwiej zachodzi w
ciążę właśnie w przerwie brania pigułek (przyjaciółka siostry spodziewa się
przez to bliźniaków :) dlatego proponuję jednocześnie w miarę wiarygodny
sposób antykoncepcji i jednocześnie nie hormonalny. Może spróbuj
jednoczesnego stosowania prezerwatywy ze środkiem plemnikobójczym i
obserwacji cyklu (wydzielina, temperatura, szyjka itp.) ? Może być wtedy
"trochę" mniej spontanicznie w intymnej strefie związku :-/, ale miesiąc czy
dwa można to przetrzymać. Co do skuteczności... raczej nic nie obniży
antykoncepcyjnego działania pigułek, kiedy znów zaczniesz je brać. a
zabezpieczać się jakoś musisz.

D.

PS. Jeśli długo brałaś pigułki i to Twoja pierwsza przerwa, przygotuj się na
ewentualny powrót dolegliwości "sprzed pigułek", które mogą się pojawić ale
nie muszą. Boleśniejsze miesiączki, zmiany cery itp. To kwestia jednego
miesiąca, aż organizm przestawi się na naturalne funkcjonowanie.

bole w nadgarstkach
krwiaki po operacji tarczycy
DObry/skuteczny paradontolog ?
Do studentów biotechnologii na UJ
Oskrzela czy krtań?a może jeszcze coś innego