Oczywistość.

11. Data: 2022-12-10 09:23:30

Temat: Re: Oczywistość.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> [...] Rada Narodowa zwraca się z apelem do wszystkich tych narodów, które
> wraz z narodem polskim cierpią pod jarzmem niemieckim, by natychmiast
> podjęły wspólna akcję przeciw deptaniu i znieważeniu przez Niemców
> wszelkich zasad moralności i ludzkości oraz przeciw eksterminacji narodu
> polskiego i innych narodów, eksterminacji, której najstraszliwszym
> przejawem są masowe rzezie Żydów w Polsce i części Europy ujarzmionej przez
> Hitlera.
>
> Podobnych apeli było więcej. Odpowiedzią Zachodu były tylko polityczne

to-za-malo.html

> J.w.

,,Pod koniec XIX w. Belgowie wymordowali w Kongo prawie osiem milionów
rdzennych mieszkańców. W czasach I wojny światowej Turcy dokonali
eksterminacji, wg różnych szacunków, od miliona do półtora miliona Ormian.
Zaledwie 25 lat temu w Rwandzie, w ciągu kilku miesięcy, plemię Hutu
zamordowało ok. miliona członków plemienia Tutsi.

Naszym zadaniem jest nie tylko gromadzenie faktów świadczących o
zbrodniach, ale także budowanie w sobie uniwersalnych wartości dotyczących
życia. Bo największą porażką po takiej zbrodni jest brak wyrzutów
sumienia."

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

12. Data: 2022-12-10 10:19:51

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/5vj6YmxyoxE?t=260

--
pzdr
Roman

13. Data: 2022-12-10 10:36:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> https://youtu.be/5vj6YmxyoxE?t=260

Dzięki za uściślenie, ale nie musiałaś - to są sprawy między psychiatrą a
tobą.

14. Data: 2022-12-10 11:30:24

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2022 o 21:31, Roman Tyczka pisze:

> A teraz się skup dzida i pomyśl kto od wielu lat atakuje Niemców, pluje
> im w twarz i ich poniża medialnie? [...]

Są powody by to robić. Nie ma powodów by tego nie robić. Jak coś się
zmieni daj znać.

> [...] A jak już wymyślisz to idź im
> podziękuj za to, że potem nas Niemcy oleją.

Serio wierzysz, że to kwestia pomogą/nie pomogą? Słodka naiwność. Rosja
to zły policjant, niemcy to dobry policjant, którzy ze sobą współpracują.

PD

15. Data: 2022-12-10 12:04:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> Są powody by to robić. Nie ma powodów by tego nie robić. Jak coś się
> zmieni daj znać.

Bingo.

> Serio wierzysz, że to kwestia pomogą/nie pomogą? Słodka naiwność. Rosja
> to zły policjant, niemcy to dobry policjant, którzy ze sobą współpracują.

I to od wieków.

16. Data: 2022-12-10 18:17:58

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2022 o 09:00, Kviat pisze:

> Ci co to zrobili już dawno nie żyją, a jeśli nawet, to robią w pampersy.

Tylko mi nie mów, że dotyczy to również średniowiecznych inkwizytorów.

PD

17. Data: 2022-12-10 19:05:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> Tylko mi nie mów, że dotyczy to również średniowiecznych inkwizytorów.
>
> PD

I że dotyczy ubeków, ktorych POtomkowie wybrali na prezydenta RP ubeckiego
płatnego sługusa, a potem osobistego synka ubeckiego kata Niezłomnych - i
obsiedli antypolskie media.

18. Data: 2022-12-10 20:05:31

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2022 o 18:17, PD pisze:

> Tylko mi nie mów, że dotyczy to również średniowiecznych inkwizytorów.

To ixelka twierdzi, że przekazali ci w genach swoją inkwizytorskość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2022-12-10 20:53:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> To ixelka twierdzi, że przekazali ci w genach swoją inkwizytorskość.

W przeciwieństwie do twoich beniaminków Niemców w pampersach - ,,waszych
matek i waszych ojców" uwielbianych w najnowszych filmach, jak i ubeckich
katów?

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jaki tam Piotr. Lewak z apostolskim imieniem, za ciężkim.

20. Data: 2022-12-10 20:55:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> I że dotyczy ubeków, ktorych POtomkowie wybrali na prezydenta RP ubeckiego
> płatnego sługusa, a potem osobistego synka ubeckiego kata Niezłomnych - i
> obsiedli antypolskie media.

Co ja piszę, co ja piszę, oczywiscie, że nie może dotyczyć ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich
Trudno nie wierzyć w nic.
Wolność.