Oczywistość.

1. Data: 2022-12-08 22:27:41

Temat: Oczywistość.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli Rosja napadnie na Polskę (oczywiście, że napadnie - to tylko kwestia
czasu), nikt w Europie nie ruszy palcem przeciw tej napaści, ba, Niemcy
pozwolą Rosji zająć wschód Polski i Warszawę, a same zagrabią Górny Śląsk,
Wielkopolskę, Pomorze i Gdańsk. Jak zawsze skorzystają z okruchów z tego
stołu Pepiki, zgłaszając się (z niemieckim poparciem) po Śląsk Cieszyński.
Wie to każdy, kto choć trochę zna historię.
To tyle.
?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-09 21:31:56

Temat: Re: Oczywistość.
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 8.12.2022 22:27, XL wrote:
> Jeśli Rosja napadnie na Polskę (oczywiście, że napadnie - to tylko kwestia
> czasu),

Nie napadnie na 95%, przynajmniej nie w tej dekadzie.

> nikt w Europie nie ruszy palcem przeciw tej napaści, ba, Niemcy

A teraz się skup dzida i pomyśl kto od wielu lat atakuje Niemców, pluje
im w twarz i ich poniża medialnie? A jak już wymyślisz to idź im
podziękuj za to, że potem nas Niemcy oleją.

> [...]
> stołu Pepiki, zgłaszając się (z niemieckim poparciem) po Śląsk Cieszyński.

1968, bratnia Polska napada na Czechosłowację.

> Wie to każdy, kto choć trochę zna historię.

Albo i nie wie.

> To tyle.
> ?

Tradycyjnie dno i metr mułu.
--
pzdr
Roman

3. Data: 2022-12-09 22:49:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Nie napadnie na 95%, przynajmniej nie w tej dekadzie.

Na 95% napadnie w tej dekadzie.

> A teraz się skup dzida i pomyśl kto od wielu lat atakuje Niemców, pluje
> im w twarz i ich poniża medialnie?

A teraz się skup, niedorobiony pikolaku, tylko się nie spoć:

A BEZ POWODU?
Wytłukli 6 milionow obywateli polskich.
I nadal chcą to robić.
Za co ich kochać? Tylko taka menda jak ty im włazi w czwórkę.

> A jak już wymyślisz to idź im
> podziękuj za to, że potem nas Niemcy oleją.

Już dawno olali i nadal olewają, nie ma za co dziękować. Ale ty idź, liż i
dziekuj.

> 1968, bratnia Polska napada na Czechosłowację.

1968 to nie ,,bratnia Polska" ich napadła, tylko bratni ZSRR z terenu
Polski, używając do tego niewolników, ciemniaku.
Byliśmy kolonią ZSRR wtedy.

> Albo i nie wie.

> Tradycyjnie dno i metr mułu.

Chociaż raz się trafnie samookreśliłeś.

4. Data: 2022-12-09 22:59:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Na 95% napadnie w tej dekadzie.

Ba, w ciągu 5 lat maks.

> [...]
>
> 1968 to nie ,,bratnia Polska" ich napadła, tylko bratni ZSRR z terenu
> Polski, używając do tego niewolników, ciemniaku.

J.w.

5. Data: 2022-12-10 07:31:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Na 95% napadnie w tej dekadzie.

W tej pięciolatce, ba, w jej końcu maks.

> A teraz się skup, niedorobiony pikolaku, tylko się nie spoć:
>
> A BEZ POWODU?
> Wytłukli 6 milionow obywateli polskich.

I to nie mimowolnie, bo im się coś omsknęło, upadło, zepsuło. Nie, TŁUKLI
NAS METODYCZNIE, Z NAMYSŁEM, TAK JAK SIĘ TĘPI WSZY.

Ograbili nas z tysiącletniego dorobku kultury i gospodarki.

Uniemożliwili przez ww. rozwój w tempie pozostałych krajów Europy i świata.

> I nadal chcą to robić

pod płaszczykiem świetlanej UE budując IV RZESZĘ.

> Za co ich kochać? Tylko taka menda jak ty im włazi w czwórkę.

I zapomina, co nam zrobili, i jeszcze wymaga dla nich atencji.
Takich kolaborantów kiedyś skazywaliśmy na śmierć.

> [...]
>
> 1968 to nie ,,bratnia Polska" ich napadła, tylko bratni ZSRR z terenu
> Polski, używając do tego niewolników, ciemniaku.

Supertrafnie.

6. Data: 2022-12-10 07:33:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> I zapomina, co nam zrobili, i jeszcze wymaga dla nich atencji.
> Takich kolaborantów kiedyś skazywaliśmy na śmierć.

Gnoju.

> Supertrafnie.

Megasupertrafnie.

7. Data: 2022-12-10 07:51:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]

Robi z Niemców pokrzywdzone owieczki, a z własnego narodu winnych!

> Gnoju.

Gorzej.

Daj dupy. Czy co tam chcesz.

> Megasupertrafnie.

Wręcz w punkt!

8. Data: 2022-12-10 09:00:15

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2022 o 07:33, XL pisze:

> [...]

Ci co to zrobili już dawno nie żyją, a jeśli nawet, to robią w pampersy.

> Gnoju.

Takich działających na rzecz fiutina?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

9. Data: 2022-12-10 09:10:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ci co to zrobili już dawno nie żyją, a jeśli nawet, to robią w pampersy.

Powiedz to Żydom, może zapomną :/
Ale im tego nie powiesz, prawda?
A wiesz, dlaczego? BO CIĘ ZGNOJĄ - i słusznie. A Polak przemilczy.

> Takich działających na rzecz fiutina?

To nie działaj, nie będziesz musiał się bać.

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

Masz marzenia, to dobrze.

> Piotr

Mały lewaczek o wielkim imieniu.

10. Data: 2022-12-10 09:16:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Powiedz to Żydom, może zapomną :/
> Ale im tego nie powiesz, prawda?
> A wiesz, dlaczego? BO CIĘ ZGNOJĄ - i słusznie. A Polak przemilczy.

Ale JA NIE.

,,Ta zbrodnia zaplanowana została do najdrobniejszego szczegółu, niemal do
pojedynczego człowieka. Wszystko musiało mieć swój porządek. Transport,
mechanika zadawania śmierci, zrabowane ofiarom rzeczy, wykorzystanie
szczątków ludzkich. Wszystko było przewidziane i doskonale zrealizowane.
Zbrodniarze doskonalili swój proceder i racjonalizowali koszty. Liczyli
kilometry, jakie przebyć muszą ofiary, odmierzali minuty potrzebne na
uśmiercenie. Starali się zabijać jak najszybciej, jak najtaniej i jeszcze
na tym zarobić. Wszystko zawarte było w planach, tabelach, a potem w
raportach. Jak w raporcie Fritza Katzmanna, jednego z wykonawców zbrodni,
który wyliczał co do kilograma zegarki, monety, sztuczne szczęki, złote i
srebrne zęby, a nawet zapalniczki i wieczne pióra zabrane idącym na śmierć
i który utyskiwał, że w dziele zagłady galicyjskich Żydów zginęło też
osiemnastu Niemców. Katzmann, autor słynnego raportu o ,,ostatecznym
rozwiązaniu" wobec polskich Żydów, pisał:

Na dzień 23.6.[19]43 wszystkie żydowskie dzielnice mieszkalne zostały
opróżnione. Nie licząc Żydów znajdujących się w obozach, nad którymi
kontrolę sprawuje Dowódca SS i Policji, dystrykt Galicja został uwolniony
od Żydów.

Ilu ich było? Katzmann był precyzyjny:

Do dnia 27.VI.1943 wysiedlono łącznie 434.329 Żydów

Co oznacza wysiedlenie? To zakończenie życia. Skrupulatnie zaplanowane
ostateczne rozwiązanie.

***

To właśnie Instytut Pamięci Narodowej wydał raport Katzmanna, jeden z
unikatowych dokumentów, będących bezpośrednimi dowodami Holokaustu.
Podobnie jak raport Jürgena Stroopa, mówiący o ostatecznej likwidacji
warszawskiego getta. Teraz, po raz pierwszy na świecie, IPN dokonuje pełnej
edycji Dzienników Hansa Franka, zarządcy Generalnego Gubernatorstwa,
miejsca gdzie zgładzono większość Żydów. IPN gromadzi dokumenty i prowadzi
badania, m.in. dotyczące II wojny światowej, mordów wobec ludności polskiej
i żydowskiej. Przemawiać powinny przede wszystkim fakty.

***

Polskie władze podziemne i polski rząd alarmowały Zachód o sytuacji w
Polsce. 17 września 1942 Kierownictwo Walki Cywilnej wydało oświadczenie:

Obok tragedii przeżywanej przez społeczeństwo polskie, zdziesiątkowane
przez wroga, trwa na naszych ziemiach od roku blisko potworna planowa rzeź
Żydów. Masowy ten mord nie znajduje przykładów w dziejach świata, bledną
przy nim wszelkie znane z historii okrucieństwa. Niemowlęta, dzieci,
młodzież, dorośli, starcy, kaleki, chorzy, zdrowi, mężczyźni, kobiety,
Żydzi-katolicy, Żydzi wyznania mojżeszowego, bez znanej przyczyny innej niż
przynależność do narodu żydowskiego są bezlitośnie mordowani, truci gazami,
zakopywani żywcem, strącani z pięter na bruk - przed śmiercią przechodzą
dodatkową mękę powolnego konania, piekło poniewierki, udręki cynicznego
pastwienia się katów. Liczba ofiar zabitych w ten sposób przewyższa milion
i wzrasta z każdym dniem.

Dwa miesiące później polska Rada Narodowa w Londynie oświadczyła:

Rząd Rzeczypospolitej Polskiej zwrócił uwagę rządom sprzymierzonych i
opinii publicznej państw sprzymierzonych na ostatnie informacje o masowych
morderstwach ludności żydowskiej w Polsce, dokonywanych systematycznie
przez okupacyjne władze niemieckie. [...] Celem jest osłabienie narodu
polskiego i całkowita eksterminacja Żydów w Polsce do końca bieżącego roku.
[...] Rada Narodowa zwraca się z apelem do wszystkich tych narodów, które
wraz z narodem polskim cierpią pod jarzmem niemieckim, by natychmiast
podjęły wspólna akcję przeciw deptaniu i znieważeniu przez Niemców
wszelkich zasad moralności i ludzkości oraz przeciw eksterminacji narodu
polskiego i innych narodów, eksterminacji, której najstraszliwszym
przejawem są masowe rzezie Żydów w Polsce i części Europy ujarzmionej przez
Hitlera.

Podobnych apeli było więcej. Odpowiedzią Zachodu były tylko polityczne
deklaracje."

https://ipn.gov.pl/pl/mdpooh/87126,Holokaust-Pamiec-
to-za-malo.html

> [...]

J.w.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze

Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich
Trudno nie wierzyć w nic.
Wolność.
Nie pytaj o Polskę.