Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich

1. Data: 2022-12-08 07:51:40

Temat: Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

No dzida, mam dla ciebie zestaw świeżych pozytywnych wiadomości, twoja
ekipa przez lata utorowała dostęp rosyjskim służbom do wielu źródeł
danych, w tym do centralnej bazy PESEL, gdzie możliwe jest
"legalizowanie" kolejnych wtyczek.

"W marcu polskie służby zatrzymały pracownika archiwum warszawskiego
Urzędu Stanu Cywilnego. Dziennikarze TVN24 przedstawili dzisiaj nowe
fakty w tej sprawie. Wynika z nich, że zatrzymany Tomasz L. był
wcześniej członkiem komisji ds. likwidacji Wojskowych Służb Informacyjnych."

https://wiadomosci.wp.pl/szpiegowal-dla-rosji-byl-cz
lonkiem-komisji-antoniego-macierewicza-6842148311194
144a

XL: "Dawaj więcej takich pozytywnych wieści - będę się jeszcze mocniej
upewniać w słuszności głosowania na PiS.
Brawo, PiS ??"

Brawo, brawo!

--
pzdr
Roman

2. Data: 2022-12-08 10:37:50

Temat: Re: Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> [...]
>

> XL: "Dawaj więcej takich pozytywnych wieści - będę się jeszcze mocniej
> upewniać w słuszności głosowania na PiS.

No to KTO go, pikolo, w końcu ZATRZYMAŁ, tego szpiona?
KTO wysłał po niego te ,,polskie służby"?
Jakiś Big Brother?

Brawo, PiS!

?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

3. Data: 2022-12-08 11:00:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2022 o 10:37, XL pisze:

> No to KTO go, pikolo, w końcu ZATRZYMAŁ, tego szpiona?
> KTO wysłał po niego te ,,polskie służby"?
> Jakiś Big Brother?
>
> Brawo, PiS!
>
> ?

A bo to on pierwszy poświęcony przez pis na ołtarzu pis?
Koleś miał pecha, że go wylosowano, bo pewnie kogoś trzeba było
wylosować, żeby pisowską gawiedź zaspokoić.
Każdy kto się zadaje z takimi ludźmi jak ty i ma odrobinę inteligencji,
to musi się spodziewać, że prędzej czy później może go coś takiego z
waszej strony spotkać.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

4. Data: 2022-12-08 12:03:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> A bo to on pierwszy poświęcony przez pis na ołtarzu pis?

Rozumiem, coś przecież MUSIAŁEŚ odpowiedzieć ?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

Marzenia ważna rzecz ?

> Piotr

Zwykły mały lewaczek, garb na życiu zawiedzionych rodziców, jaki tam
,,Piotr".

5. Data: 2022-12-08 13:03:36

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 8.12.2022 10:37, XL wrote:

> No to KTO go, pikolo, w końcu ZATRZYMAŁ, tego szpiona?

Ten KTOŚ najpierw wpuścił, dopuścił do roz;egłego i wieloletniego
wyciekania dokumentów ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa,
a potem, gdy zaczęło śmierdzieć, ogłosił "schwytanie"...
No kurwa! Sam ich bohater, stalin, by tego lepiej nie wykombinował...

jebane bystrzaki z tych pisowskich elyt... prawie jak nasza przeurocza
dzida :-)

> KTO wysłał po niego te ,,polskie służby"?
> Jakiś Big Brother?

To co oni odjaniepawlają jest kurwa dużo bardziej żenujące niż BB w
najgłupszych odsłonach.

> Brawo, PiS!
>
> ?

Brawo! Polać im! A potem podpalić!

--
pzdr
Roman

6. Data: 2022-12-08 13:47:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Ten KTOŚ

Ba, KTO i KIEDY? - uważaj ?

> [...]
> a potem, gdy zaczęło śmierdzieć, ogłosił "schwytanie"...
> No kurwa! Sam ich bohater, stalin, by tego lepiej nie wykombinował...

Niom. Fajnie KOmbinujesz, na pewno zostanie to zbadane, KTO i KIEDY go
,,wpuścił" ? PiS jak coś takiego robi, to z dalszym planem, ZWŁASZCZA
TERAZ, PRZED WYBORAMI. Ojjjj, ciekawe rzeczy tu się będą działy i nie
sPOdziewam się, aby szkodziły one PiS. Strzał w stopę przed wyborami to nie
jest domena PiS, jestem tego pewna i już gromadzę czipsy ?

> jebane bystrzaki z tych pisowskich elyt...

Prawda? (pomijam romantyczne słownictwo)

> prawie jak nasza

Wasza... ? Masz rozdwojenie?

> przeurocza

Dziękuję.

> dzida :-)

A, zapomniałam wcześniej nadmienić: twoje lokalne narzecze jest dla mnie
niezbyt zrozumiałe; paciorki i perkal i tak masz u mnie zapewnione, ale
może sypnę wiecej, gdy je poznam.

> To co oni odjaniepawlają

???

> jest kurwa dużo bardziej żenujące niż BB w
> najgłupszych odsłonach.

I tylko tyle? WOW. Co tak oszczędnie? ?

> Brawo! Polać im!

Dokładnie. Zasłużyli.

> A potem podpalić!

A to to już są groźby karalne. Uważaj.

7. Data: 2022-12-08 21:16:00

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.12.22 um 07:51 schrieb Roman Tyczka:

> [...]
>

> XL: "Dawaj więcej takich pozytywnych wieści - będę się jeszcze mocniej
> upewniać w słuszności głosowania na PiS.

Pewnie sie myle, bo jestem daleko, ale coś mi sie zdaje, ze pan Ziobro
ruszył do ataku i kopie pod kolegami, a skoro oni wszyscy sa agentami,
to moze na polskim podwórku walcza miedzy soba bratnie słuzby? FSB, FSO,
GRU, SWR, FPS, FAPSI.

Ciekawie sie robi i czuje, ze to nie koniec. Ida powołania rezerwistów,
choć ludziska zastanawiaja sie, jak podszkolić chłopów w tak krótkim
czasie oraz - wazniejsze - gdzie taka mase zakwaterować, na dodatek w zimie?

Przed wyborami bedzie chyba cieplej, a w kazdym razie zadnych
przymrozków i potrzeby ubierania kaleson i rekawic, wiec powołaja
100-200 tysiecy facetów w kamasze i beda wybierać w koszarach.
--
https://tinyurl.com/yzb7hcyr

8. Data: 2022-12-08 21:52:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Consecter <A...@e...com> wrote:

> [...]
> przymrozków i potrzeby ubierania kaleson i rekawic, wiec powołaja
> 100-200 tysiecy facetów w kamasze i beda wybierać w koszarach.

Już widzę te uciekające tłumy lewactwa na granicy polsko-niemieckiej - i
nawet wiem, kogo tam widzę z tej grupy.

9. Data: 2022-12-08 22:16:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Consecter <A...@e...com> wrote:

> (...)Przed wyborami bedzie chyba cieplej, a w kazdym razie zadnych
> przymrozków i potrzeby ubierania kaleson i rekawic, wiec powołaja
> 100-200 tysiecy facetów w kamasze i beda wybierać w koszarach.

https://oko.press/masowe-powolania-do-wojska-niekoni
ecznie

10. Data: 2022-12-09 08:10:59

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 8.12.2022 13:47, XL wrote:

> Ba, KTO i KIEDY? - uważaj ?

Przeczytaj artykuł, wszystko jest opisane i nie trzeba stosować domysłów.

> [...]
> sPOdziewam się, aby szkodziły one PiS. Strzał w stopę przed wyborami to nie
> jest domena PiS, jestem tego pewna i już gromadzę czipsy ?

W tym sezonie serialu pis strzela gafę za gafą, się trochę w dupach
poprzewracało i przestali się pilnować, a może już kurdupel tego burdelu
nie ogarnia, wszystko jedno, zmierzamy do finału, niestety
rozczarowującego, bo po nim czeka nas wiele lat naprawy zniszczeń.

> A, zapomniałam wcześniej nadmienić: twoje lokalne narzecze jest dla mnie
> niezbyt zrozumiałe; paciorki i perkal i tak masz u mnie zapewnione, ale
> może sypnę wiecej, gdy je poznam.

To, że nie ogarniasz języka, symboliki, metaforyki i kontekstu wiedzą
wszyscy od dawna, co chwilę dajesz temu dowody. Ale czeemu tu się
dziwić, twoi bogowie też pierdolą jak potłuczeni, od kurdupla począwszy,
przez pinokia (ten to ma talent!) a na jaszczombiu kończąc.

> ???

Kompletnie nie nadążasz za rzeczywistością językową, niezła z ciebie
odklejka, o tym słowie też nie słyszałaś?

> I tylko tyle? WOW. Co tak oszczędnie? ?

> Dokładnie. Zasłużyli.

> A to to już są groźby karalne. Uważaj.

Dupa tam a nie żadna groźba karalna, po raz kolejny strzelasz z dupy,
poczytaj sobie definicje i interpretacje a potem szczekaj.

--
pzdr
Roman

Trudno nie wierzyć w nic.
Wolność.
Nie pytaj o Polskę.
Pruska kultura ?
Lasy państwowe - ile jeszcze można ukraść?