Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich

11. Data: 2022-12-09 13:00:19

Temat: Re: Pisowskie drzwi dla służb rosyjskich
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Przeczytaj artykuł, wszystko jest opisane i nie trzeba stosować domysłów.

> W tym sezonie serialu pis strzela gafę za gafą, się trochę w dupach
> poprzewracało i przestali się pilnować, a może już kurdupel tego burdelu
> nie ogarnia, wszystko jedno, zmierzamy do finału, niestety
> rozczarowującego, bo po nim czeka nas wiele lat naprawy zniszczeń.

Naprawy? Już jedna była, trwała 8 lat. Nie ma czego po niej zbierać do dziś
- znikły polskie cukrownie, młyny, kluczowe zakłady elektroniczne,
stocznie.
Nie daj Boże nowej.

> To, że nie ogarniasz języka, symboliki, metaforyki i kontekstu

Używasz języka wykształconych ludzi nagle? Coś ci się stało? ???

> wiedzą
> wszyscy od dawna, co chwilę dajesz temu dowody. Ale czeemu tu się
> dziwić, twoi bogowie też pierdolą jak potłuczeni, od kurdupla począwszy,
> przez pinokia (ten to ma talent!) a na jaszczombiu kończąc.

O, nieee, to była tylko chwila maksymalnej mobilizacji wysiłku intelektu -
po jednym zdaniu znużony wracasz do narzecza ?

> Kompletnie nie nadążasz za rzeczywistością językową, niezła z ciebie
> odklejka, o tym słowie też nie słyszałaś?

Teraz już tak i mogę zacząć tworzyć analogiczne. Osiem lat patrzyłam, co
odkopaczowywali twoi w Jastrzębiu.

> Dupa tam a nie żadna groźba karalna, po raz kolejny strzelasz z dupy,
> poczytaj sobie definicje i interpretacje a potem szczekaj.

A to zobaczymy. Wezwanie do podpalenia to podżeganie do przestępstwa -
konkretnie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

12. Data: 2022-12-10 08:04:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> po jednym zdaniu znużony wracasz do narzecza ?

> Teraz już tak i mogę zacząć tworzyć analogiczne. Osiem lat patrzyłam, co

np.

> w Jastrzębiu

każąc strzelać do górników.

> A to zobaczymy. Wezwanie do podpalenia to podżeganie do przestępstwa -
> konkretnie.

J.w.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Trudno nie wierzyć w nic.
Wolność.
Nie pytaj o Polskę.
Pruska kultura ?
Lasy państwowe - ile jeszcze można ukraść?