Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)

1. Data: 2003-05-06 17:09:17

Temat: Re: Od jutra sie odchudzam!!! trzymajcie kciuki:)
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to juz moje chyba 4 podejscie do zrzucenia 5 kilo...poprzednio najdluzej
> wytrzymalam 2 tygodnie. Oby tym razem sie udalo:(w koncu to tylko 4
> tygodnie do wymarzonej sylwetki. ale jak tu sie zmusic do codziennej,
> godzinnej jazdy na rowerze, odmówieniu sobie talerza kanapek rano i nie
> podżeraniu czego popadnie z lodówki w ciagu dnia?:>

Ulu kochana, zacznij biegac!
Z uporem maniaka wszystkim znajomym wciskam cos co niegdys znalazlem, to i
Tobie poradze:
http://www.coolrunning.com/major/97/training/5k/glen
1.htm
To + dieta żm (zryj mniej;) i beda z Ciebie ludzie.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

1. Data: 2003-05-10 18:11:49

Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz 'Merlin' Kolinko wystukał, co następuje:

To ja jeszcze polece : http://www.fit.pl/bieg.htm :)))

--

przebarwienia po oparzeniach
depilator