Od zera z dzialka+ prawo dzialkowca.

1. Data: 2002-05-22 19:50:56

Temat: Od zera z dzialka+ prawo dzialkowca.
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Jestem kompletnie zielona w sprawach ogrodniczych. Moge kupic
dzialeczke niewielka. ok.300-400 metrow. Stoi na niej barakowoz w fatalnym
stanie, jest kompletnie zapuszczona, trawa rosnie tylko po jednej stronie
dzialki, po drugiej nie, prawdopodobnie poprzedni wlasciciele dowiezli sobie
piasek. Dzialka jest dzialka pracownicza, wiec w sumie nie wlasciciele.
Drzewa sa, ale czesc jest obleziona przez mszyce.
Od czego zaczac? Barakowoz niech sobie na razie stoi, bo na postawienie
czegokolwiek nie mam funduszy.
chcialabym wiedziec jak zaczac? Co zrobic na poczatek by zasiac tam trawe i
doprowadzioc do porzadku drzewa.
Inna sprawa czy ktos orientuje sie jak wyglada kwestia dzialek
pracowniczych, byla ostatnio afera
zdaje sie w Bydgoszczy ze Zwiazkiem Dzialkowcow. O co chodzilo? Mnie
docelowo zalezaloby aby tej dzilki w razie wykupienia nie zabralo panstwo, a
wykupu na wlasnosc. Czy cos takiego jest ozliwe. Czy ktos sie orientuje jak
wyglada ta sprawa??
pozdrawiam,
Luiza

2. Data: 2002-05-22 19:56:18

Temat: Re: Od zera z dzialka+ prawo dzialkowca.
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mi sie pomieszalo na klawiaturze i pogubilam troche literek...:)
Koncowe pytanie dotyczylo szansy na wykupienie takiej dzialki pracowniczej
na wlasnosc.
Czy na tym trzyma reke oraganizacja Zwiazku i o wykupie mozna zapomniec?

3. Data: 2002-05-22 23:06:27

Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 21:50:56 +0200, "Lusia" <L...@g...pl> wrote in
article <acgsbv$e45$1@absinth.dialog.net.pl>:

[...]
> chcialabym wiedziec jak zaczac? Co zrobic na poczatek by zasiac tam trawe i
> doprowadzioc do porzadku drzewa.

W sprawach prawnych nic Ci nie pomogę, bo się nie znam. Ale co do
mszyc na drzewach - koleżanka mi podpowiedziała, że jej rodzice zawsze
sieją sporo nasturcji w poliżu róż i drzewek szczególnie lubianych przez
tę szarańczę. I podobno wszystkie mszyce siedzą na nasturcjach i niczego
innego już nie ruszają.
W związku z tym ostatnio bez opamiętania sieję nasturcje ;)

Pozdrawiam
Nina
--
___// Antonina Liedtke http://akson.sgh.waw.pl/~aliedt/ {`--.
(_/(( .--'} "Wygnałem z mego ogrodu wszystkie troski świata... {:}'-.}>, jgs

4. Data: 2002-05-23 07:22:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
> Od czego zaczac?