Odbior mieszkania

1. Data: 2004-10-18 09:07:11

Temat: Odbior mieszkania
Od: "Łukasz Pawlik" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Po roku czasu i duzej inwestycji przychodzi czas na odbior mieszkania. (Tak
jestem szczesliwy). Jednak mam problem, ze wzgledu na to iz wlozylem w to
mieszkanie 130.000 PLN. Nie chce go odbierac w ciemno, a nie specjalnie sie
na nim znam. Prosze o rade jak je odebrac fachowo:
1. Wynajac specjaliste, ktory to ze mna zrobi?
2. Poszukac norm (gdzie?) i samemu dokonac sprawdzenia, poziomica i suwiarka?
3. Jakies inne rady?

Poszedlem ostatnio do mieszkania i chcialem miec roznice w wylewkach
(kuchnia, lazienka, ubikacja) 6mm, zachodze a mam 12mm, czy normy dopuszczaja
cos takiego, skad je wziac, gdzie o tym poczytac.

Pomozcie,
szczesliwy posiadacz miszkania,
Łukasz

1. Data: 2004-10-18 15:05:08

Temat: Re: Odbior mieszkania
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Pawlik" <l...@g...pl> napisał w
wiadomości news:cl013v$sen$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> sie
> na nim znam. Prosze o rade jak je odebrac fachowo:
> 1. Wynajac specjaliste, ktory to ze mna zrobi?

Tak to sie robi. Szkoda odzalowywac 200-300 zl dla 130 000.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

Blokersi i plucie.
Sufit podwieszany - czy wytrzyma
Instrukcja do pralki Siemens Siwamat XS 1062
Metalowe AGD - koszmar.
Kuchnia - organizacja