Odblaski w oczach

1. Data: 2007-08-28 05:27:34

Temat: Odblaski w oczach
Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od miesiaca mam pewien problem z oczami. Bylem juz u dwoch okulistow, ale mi
nie pomogli. Otoz sprawa ma sie tak, ze gdy w ciemnym lub mrocznym
pomieszczeniu patrze w kierunku swiatla takiego jak telewizor, monitor,
telefon itp, to mam w oczach takie odblaski, smugi. Taka pozioma, nie za
szeroka mgla , ktora rusza sie razem z ruchem powiek. Czyli gdy mrugam, to
przesuwa sie w dol i w gore. Gdy przytrzymam sobie powieke u gory, to nie
zauwazam tej poswiaty. Mylem , czyscilem i nawet skracalem rzesy myslac, ze
to cos w nich sie odbija, ale nic sie nie zmienilo. Okulisci niczego
nieprawidlowego nie widza. Co to moze byc? Jak sie tego pozbyc?

Pozdrawiam i licze na rade!

Marek

2. Data: 2007-08-28 10:33:25

Temat: Re: Odblaski w oczach
Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to cos w nich sie odbija, ale nic sie nie zmienilo. Okulisci niczego
> nieprawidlowego nie widza. Co to moze byc? Jak sie tego pozbyc?

hm, a badali ciśnienie w oczach?
ale z tymi rzęsami to "pojechałeś" :D

--
http://ekobieta.com/forum

3. Data: 2007-08-28 10:54:54

Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm, a badali ciśnienie w oczach?
> ale z tymi rzęsami to "pojechałeś" :D

No "pojechalem" :) Zona tez sie nasmiewala :)
A cisnienie mam mierzone regularnie bo mam jaskre :( Ale jestem juz po
irydektomii laserowej i cisnienie jest stabilne i bardzo dobre.

4. Data: 2007-08-28 11:29:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Aug 2007, Marek wrote:

> No "pojechalem" :) Zona tez sie nasmiewala :)
> A cisnienie mam mierzone regularnie bo mam jaskre :( Ale jestem juz po
> irydektomii laserowej i cisnienie jest stabilne i bardzo dobre.

jeśli masz jaskrę to mimo irydoterapii jednak Twój wzrok w niektórych
sytuacjach może być gorszy. Po prostu choroba mogła spowodować pewne
uszkodzenia zanim została wykryta, czy też może dochodzić
do nakładania się normalnych procesów starzenia wzroku. Przedyskutuj
to z Twoim okulistą

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2007-08-28 11:37:55

Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uszkodzenia zanim została wykryta, czy też może dochodzić
> do nakładania się normalnych procesów starzenia wzroku. Przedyskutuj

Jestem pod stalym nadzorem az kilku okulistow i jak dotad choroba nie
poczynila zadnych szkod. Mialem wykonanych wiele badan, ktore nie wykazaly
zadnych uszkodzen nerwu ani innych czesci oka. A ta poswiata jest bardzo
dziwna bo porusza sie z powieka. Gdy powieke przytrzymam palcem w gorze, to
nie ma poswiaty. To jest wlasnie najdziwniejsze...

6. Data: 2007-08-28 12:15:41

Od: "se" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Może to jest po prostu hallo które najczęściej jest spowodowane przez
mikroblizny na rogówce.

7. Data: 2007-08-28 12:57:01

Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to jest po prostu hallo które najczęściej jest spowodowane przez
> mikroblizny na rogówce.

Coz, mam cicha nadzieje, ze tak jest. Tymbardziej, ze najpierw pojawilo mi
sie to w lewym oku po irydektomii laserowej, a teraz jest tez w prawym oku,
w ktorym tez zostal wykonany ten zabieg. Bylaby wiec nadzieja, ze to
przejdzie...

8. Data: 2007-08-29 08:04:38

Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie to w lewym oku po irydektomii laserowej, a teraz jest tez w prawym
> oku, w ktorym tez zostal wykonany ten zabieg. Bylaby wiec nadzieja, ze to

Ale gdy o tym mysle, to chyba jednak nie to. Bo czemu przesuwaloby sie razem
z powiekami? Ten efekt hallo czy tez haze bylby chyba niezalezny od ruchu
powiek...

9. Data: 2007-08-29 23:40:39

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Aug 2007, Marek wrote:

> Coz, mam cicha nadzieje, ze tak jest.

ale czy nie możesz o to po prostu zapytać okulisty?
Trudno jest spekulować na grupie na ten temat

P.

10. Data: 2007-08-30 06:01:34

Od: "Marek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale czy nie możesz o to po prostu zapytać okulisty?
> Trudno jest spekulować na grupie na ten temat

No wlasnie pytalem, ale niestety on niczego nie widzi...

mam wodniaka jader
czy soczewica jest szkodliwa dla zdrowia?
czy soczewica jest szkodliwa dla zdrowia?
czy jestem chory na borelioze czy raczej nie ?
Korekcja laserowa oczu