Odchudzanie

1. Data: 2016-03-19 08:19:52

Temat: Odchudzanie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacząłem odchudzanie, Użyłem ThermLine. Ale zobaczyłem że odchudzam się
nawet za szybko o 0.3 kg dziennie, a powinienem o 0.11 czyli 1 kg na 9
dni. W przeciwnym wypadku grozi efekt jo-jo.
Tak więc drugi dzień nie mam już ThermLine.
Odchudzanie polega na tym że jest 5 posiłków dziennie, między posiłkami
3 godziny przerwy, podczas gdy przedtem jadłem na okrągło, organizm nie
miał czasu strawić jednego, bo przychodziło następne.

2. Data: 2016-03-19 09:16:19

Temat: Re: Odchudzanie
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-19 08:19, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Co jesz?

3. Data: 2016-03-19 09:21:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 09:16, Qrczak pisze:
> Co jesz?
marchewka, ogórek, ser, makrela, szynka,pomarańcza, mandarynka,
orzeszki, kiwi

4. Data: 2016-03-19 10:29:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 08:19, pinokio pisze:
> [...]
> posiłkami 3 godziny przerwy, podczas gdy przedtem jadłem na okrągło,
> organizm nie miał czasu strawić jednego, bo przychodziło następne.

Czyli jednak nie soki...
Wiosna idzie, może spróbuj pobiegać. To dobrze robi także na psyche. Po
co się truć jakimiś preparatami? I zrezygnuj ze słodyczy, jeśli jesz
(lub chociaż ogranicz).

Ewa

5. Data: 2016-03-19 11:16:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-19 09:21, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Tylko?
To nie jest odchudzanie.

6. Data: 2016-03-19 18:55:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godziny przerwy, podczas gdy przedtem jadłem na okrągło, organizm nie miał
> czasu strawić jednego, bo przychodziło następne.

Więc podjadaj tylko pszez połowę dnia, będziesz wolniej tracił wagę. :)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2016-03-20 05:47:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 10:29, FEniks pisze:
> Czyli jednak nie soki...
> Wiosna idzie, może spróbuj pobiegać. To dobrze robi także na psyche. Po
> co się truć jakimiś preparatami? I zrezygnuj ze słodyczy, jeśli jesz
> (lub chociaż ogranicz).

Wczoraj pofolgowałem i ważę teraz 104.9, według rozpiski powinienem
104.4 kg.
Chcę się trzymać rozpiski aby ważyć nie za dużo, ale i nie za mało (by
nie było jo-jo)

8. Data: 2016-03-20 20:37:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2016 o 05:47, pinokio pisze:

> Wczoraj pofolgowałem i ważę teraz 104.9, według rozpiski powinienem
> 104.4 kg.
> Chcę się trzymać rozpiski aby ważyć nie za dużo, ale i nie za mało (by
> nie było jo-jo)

A ile mierzysz? To kluczowe przy określeniu prawidłowej wagi.

Różnicę pół kilograma (a nawet większą) można odnotować w ciągu jednego
dnia, w zależności od tego, czy ważysz się rano czy wieczorem, po
jedzeniu czy po...

Ewa

9. Data: 2016-03-20 21:53:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2016 o 20:37, FEniks pisze:
> A ile mierzysz? To kluczowe przy określeniu prawidłowej wagi.

Tak z 182 cm

> Różnicę pół kilograma (a nawet większą) można odnotować w ciągu jednego
> dnia, w zależności od tego, czy ważysz się rano czy wieczorem, po
> jedzeniu czy po...

Tak, w ciągu dnia się dużo waha, a ja przyjmuję wagę po obudzeniu i
skorzystaniu z WC - jest wtedy najmniejsza z doby. Poza tym w tym samym
ubraniu.

10. Data: 2016-03-22 13:28:01

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Nastepny przyglup wioskowy faszeruje sie wtamina C plus chemia ze
smietnika.

Czy wy debile wioskowi jestecie tak latwowierni ze wierzycie we
wszystkie bzduty ktore ksiadz z ambony glosi?

Przeciez tego specyfiku nikt nikdy nie badal nie robil testow
klinicznych a wy to lykacie jaki zaba muł.

Re: Pomysł na dorsza...
Re: Chleb upieczony w garnku
Syrop glukozowo-fruktozowy
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas