Odchudzanie

1. Data: 2001-02-06 16:07:39

Temat: Odchudzanie
Od: "marzenaj" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zrzucić kilka kilogramów. Może ktoś zna metodę lekką, łatwą i
przyjemną.
Prowadzę siedzący tryb życia wychowując dwójkę maluchów. Do siłowni mam
daleko (mieszkam na wsi) a sama nie mogę się zdobyć na ćwiczenia (brak
chęci?). Uwielbiam jeść. Mam niedużą nadwagę ok. 4 kg ale niestety wszystko
odkłada mi się na brzuchu. Proszę o rady jak do wakacji pozbyć się zbędnych
kilogramów.
Pzdr

--
Marzena

2. Data: 2001-02-07 19:22:35

Temat: Re: Odchudzanie
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Feb 2001 17:07:39 +0100, "marzenaj" <c...@p...onet.pl>
wrote:

>Chciałabym zrzucić kilka kilogramów. Może ktoś zna metodę lekką, łatwą i
>przyjemną.
Sport - rower, plywanie bieganie (sa najprzyjemniejsze).
>Prowadzę siedzący tryb życia wychowując dwójkę maluchów.
Musisz wychodzic z dziecmi na spacery (zwlaszcza po posilkach) i
spalac to co mniej potrzebne organizmowi (tluszcze, cukry)
>Uwielbiam jeść.
Ogranicz spożycie cukrow. Powoduja one wydzielanie insuliny, a ta ma
zwiazek z uczuciem glodu.

--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

3. Data: 2001-02-08 11:52:08

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marzenaj <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95p7v7$6bj$...@n...tpi.pl...
> Chciałabym zrzucić kilka kilogramów. Może ktoś zna metodę lekką, łatwą i
> przyjemną.
Marzena

4kg - to jeszcze nie tak duzo, ale musisz przelamac sie psychicznie i
zobaczysz ze troche cwiczen tez moze byc latwe i przyjemne
Przeczytaj moze cos na temat super fat burnera i l-karnityny
Sprobuj spozywac moze troche produktow sojowych np. Genisoy
www.dieta.iq.pl
http://priv.ciechnet.pl/dso/sklep
pozdr. WT

4. Data: 2001-02-08 12:27:38

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ogranicz spożycie cukrow. Powoduja one wydzielanie insuliny, a ta ma
> zwiazek z uczuciem glodu.

Albo najedzenia...he?!?!

* piotr'ek *

Grzybica stóp