Odczucia żony- pytanie

1. Data: 2002-11-29 08:06:56

Temat: Odczucia żony- pytanie
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Drodzy moi
Jak to jest?
Jest małżeństwo.
Ona(trochę zazdrosna - ma tego świadomość, pracuje nad tym)
On wie o tym , zna problem, stara się pomagać.
Spotykają się z grupą ludzi - większość to kobiety. Ona natychmiast wie, czuje
że akurat ta a nie inna kobieta jest dla niej "zagrożeniem", na którą powinna
uważać,wobec której nie czuje się silna w związku.Jak to wytłumaczyć, że
wybiera akurat tę a nie inną.I co powiecie na to że to w późniejszym czasie jej
obawy zaczynają się potwierdzać.Ta druga wykazuje zainteresowanie większe niż
inne kobiety w grupie, chętnie się z nimi( z nimi??) spotyka. Co powinna
zrobić, a może nie powinna robić nic? może jej się tylko zdaje ( bo jest
nieufna i wszystko analizuje i doszukuje się ciosów przeciwko niej).Jestem
ciekawa waszych odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Iv

1. Data: 2002-11-29 08:35:29

Temat: Re: Odczucia żony- pytanie
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Drodzy moi
> Jak to jest?
> Jest małżeństwo.
> Ona(trochę zazdrosna - ma tego świadomość, pracuje nad tym)

Jeśli jesteś tak zazdrosna to zawsze, rozumiesz?, ZAWSZE znajdziesz
potwierdzenie swoich obaw.

--
Pozdrowienia - Ogryzek.

(Adres antyspamowy. Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig".)

1. Data: 2002-11-29 09:13:12

Od: "Leo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jak żona pracuje nad swoją zazdrością?
Co jest problemem?
To że żona nie czuje się pewna w związku?
To, że doszukuje się ciosów przeciw sobie? (skąd te ciosy?)

Lęk ma wielkie oczy.
Leo

1. Data: 2002-11-29 09:39:48

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wybiera akurat tę a nie inną.I co powiecie na to że to w późniejszym czasie jej

Być może
- wie, jakie kobiety są dla jej męża atrakcyjne;

być może
- dobrze czyta komunikaty niewerbalne;

być może
- formułuje samospełniającą się przepowiednię

a więc być może
- tak się skupia na relacji z tą, a nie inną kobietą, że tamta zbliża się
do niej/do nich/ do niego bardziej niż do innych

> Co powinna
> zrobić, a może nie powinna robić nic?

Nie wyszukiwać na wejściu potencjalnego zagrożenia?
Hmmm, łatwo powiedzieć.
Szczególnie łatwo powiedzieć osobie, dla której zazdrość
takich sytuacjach jest abstrakcją ;)

:)

joa

1. Data: 2002-11-29 10:18:18

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to cóż - pozostaje zgodzic sie na trójkącik ??? ;-)
W.W.

1. Data: 2002-11-29 16:01:47

Od: "Tomasz" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest małżeństwo.
> Ona(trochę zazdrosna - ma tego świadomość, pracuje nad tym)
> On wie o tym , zna problem, stara się pomagać.

Zaufanie !!! -> trzeba je budowac , pielęgnować i umacniać zawsze gdy
nadarza się okazja
Wydaje mi sie , że powinna zbudować ze swoim partnerem ( ale
najprawdopodobniej już ma to zbudowane - musi tylko to dostrzec i nauczyć
się cenić ) coś niezwykłego i niepowtarzalnego - powinni mieć coś do czego
tylko Oni mają dostęp ( odrobina magi :)

> [...]
> zrobić, a może nie powinna robić nic? może jej się tylko zdaje ( bo jest
> nieufna i wszystko analizuje i doszukuje się ciosów przeciwko niej).

Wydaje mi się (przynajmniej ja tak mam ) , że w takich sytuacjach - gdy
domysły wkradają się do naszej świadomości - nie powinniśmy się im poddawać,
spojrzeć na sprawę tak z boku ........zamienić się miejscami i zastanowić
........a przede wszystkim nie wyciągać pochopnych wniosków.
Ja naprzykład w takich sytuacjach zawsze staję przed wyborem : pozwolę sobie
na domysły i będę się dręczył ( a potem i partnerkę ) , czy pomyślę (i
poczuję tą pewnośc ) jak bardzo Ona mnie kocha , że jest mi wierna i nie
chce mnie zranić ( ufam jej ) i jakiego zachowania mogę się po niej
spodziewać. Gdy wybieram pierwszą możliwośc tracimy wiele czasu i energi
wyjaśniając swoje domysły , ale wybór drugiej opcji jest strasznie (
oczywiście z czasem coraz mniej ) trudny.

Ale myślę , że zawsze najlepsza jest szczera rozmowa. Więc może ta kobieta
powinna w takim przypadku szczerze porozmawiać z mężem o swoich i jego
uczuciach oraz oczekiwaniach.

Pozdrawiam

T.

P.S. Ponieważ zima za pasem , a wieczory coraz dłuższe polecam książkę pt.
"POKONAĆ ZAZDROŚĆ" autor Windy Dryden wyd. JEDNOŚĆ

1. Data: 2002-11-29 16:20:47

Od: "Jerzy" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-29 17:32:34

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz"

> Ale myślę , że zawsze najlepsza jest szczera rozmowa. Więc może ta kobieta
> powinna w takim przypadku szczerze porozmawiać z mężem o swoich i jego
> uczuciach oraz oczekiwaniach.

Szczera rozmowa jest c z e s t o dobra, ale stanowczo bywa
przereklamowana. Tutaj mamy do czynienia z obsesja i raczej zadna szczera
rozmowa jej nie wyleczy. Facet bedzie w niej zmuszony do udowodniania, ze
nie jest sloniem.

Obsesje nalezy leczyc u specjalisty.

Kaska

Smierc
Tajny jezyk naukowcow ;-))
Komuna wolnego seksu
Kobiety lubią sex , ale na szczęście sex jest dla wszystkich
CZATownia znów otwarta!