Oddawanie moczu, a działanie nerek?

1. Data: 2007-12-02 21:19:53

Temat: Oddawanie moczu, a działanie nerek?
Od: "Del_Rey" <D...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, przegooglałem grupę, ale nie do konca znalazłem co mnie interesuje.Od
jakiegoś czasu, tzn 2-3 miesiace zwróciłem uwagę, że musze częściej zasuwać
do WC. i nie ma tak,ze moge poczekać z "sikiem". Od razu galopować i koniec.
Ale od początku. Coś mnie kuło z pol roku temu po lewej stronie na
wysokości żeber.Rodzinny zlecił tez badanie moczu, wyniki były OK, ale za
miesiac pokazały się krwinki czerwone,by znów po kolejnym ich nie było.A nie
brałem żadnych lekarstw.Ojciec miał kamienie w nerkach, wiec moge być
"genetyczny", że coś z nerkami nie tak.Czy mogę rodzinnego zmusić by dał mi
skierowanie do specjalisty?Od nerek, to kto jest, urolog?30tke mam to chyba
prostata mi nie siada :-)
Cho...ra mnie bierze, bo 30 lat do lekarzy niechodziłem i byłem zdrowy, jak
zaczałem chodzić w tym roku, to od razu mnie wszystko kłuje, boli i
wogole:-)
Ale problem z tym "sikiem" mnie zastanawia...

2. Data: 2007-12-02 22:29:24

Temat: Re: Oddawanie moczu, a działanie nerek?
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Del_Rey pisze:
> [...]
> wogole:-)
> Ale problem z tym "sikiem" mnie zastanawia...

Urolog zajmuje sie całością układu moczowego , z tego co mi sie zdaje, a
samymi nerkami i ich schorzeniami leczonymi powiedzmy inwazyjnie zajmują
sie nefrolodzy.Ale jesli czujesz sie kiepsko z tym co ci dolego to
pokotłuj rodzinnego zeby ci dał skierowanie i tyle.
pozdro
LL

gentamycyna
opóźniona reakcja alergiczna na testy skórne?
HIV - test
Wymza z gardła- bakterie, grzyby , wirusy
Krople do oczu