Odnowienie 10-letniego parkietu - Domalux Classic ?

1. Data: 2007-12-04 10:36:25

Temat: Odnowienie 10-letniego parkietu - Domalux Classic ?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Robię renowację parkietu dębowego lakierowanego 10 lat temu bardzo dobrym lakierem
poliuretanowym dwuskładnikowym Loba.
W jednym najbardziej zniszczonym pomieszczeniu cyklinowanie ze szpachlowaniem, w
pozostałych pomieszczeniach tylko
szlifowanie istniejącego lakieru, a lakierowanie całości.
10 lat temu było lakierowane błyszczącym, teraz raczej się skłaniam ku półmatowi.
Wykonawca mówi, że lakierów Loba nie ma już na polskim rynku i poleca lakier Domalux
Classic.
Co o tym sądzicie?
Ewentualnie jaki lakier poliuretanowy 2-komponentowy możecie na dziś polecić?
THX

2. Data: 2007-12-06 22:40:03

Od: "yahu" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lakier Domalux Classic.
> Co o tym sądzicie?
> Ewentualnie jaki lakier poliuretanowy 2-komponentowy możecie na dziś

Ja polecam zaolejowac... efekt nieporownywalny... w razie zarysowania
przecieraz papierkiem scienym olejujesz szmatka i za godzine nie ma sladu...
poza tym duzo ladniejsza struktura i wyglad.

Pzodrawiam
Jasiek

3. Data: 2007-12-17 13:23:54

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie polecono (kilku różnych speców od parkietu)
lakier Berger-Seidle UNO poliuretanowy
2 składnikowy
jest dość drogi
jest nie do zdarcia (kot, pies etc. - po roku są tylko małe ślady po
pazurkach), ale parkiet musi być dobrze położony / szczeliny zaszpachlowane

pzdr, scooby

4. Data: 2007-12-17 13:32:44

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Udało się znaleźć dwuskładnikowy którym był parkiet robiony.
To znaczy ja znalazłem (w "Meranti" na zamówienie, ale szybko), ale czym
polakierowali wykonawcy, to nie wiem ;-)
Myslę, że czymś innym, bo po Loba to smierdziało dwa tygodnie, a teraz po dwóch
dniach niewiele było czuc.
JaC

-----

> mnie polecono (kilku różnych speców od parkietu)
> lakier Berger-Seidle UNO poliuretanowy
> 2 składnikowy
> jest dość drogi
> jest nie do zdarcia, ale parkiet musi być dobrze położony / szczeliny
zaszpachlowane

Instalacja gazowa - do kogo należy naprawa?
z cyklu: zwierzęta domowe
Producent Zelmera SOLARISA..?
droga do domu...
Czajnik z podwójnym dnem