Odnowiona strona grupowa

1. Data: 2006-03-07 00:00:41

Temat: Odnowiona strona grupowa
Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
po długim czasie udało mi się nieco odświeżyć naszą stronę grupową.

Nowa wersja strony jest pod starym adresem:
http://kuchenna.host.sk/
Niestety serwer jest darmowy, dlatego są reklamy (znikają po chwili).

Miłego dnia :)
Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

2. Data: 2006-03-07 05:56:45

Temat: Re: Odnowiona strona grupowa
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:duiifr$i24$1@news.onet.pl...
> [...]
> http://kuchenna.host.sk/
> Niestety serwer jest darmowy, dlatego są reklamy (znikają po chwili).

Ale mnie sentyment ogarnął...
Te wspomnienia.
BTW popraw datę przy spotkaniu z Gdańsku. Było 10 sierpnia, a nie lipca, a
miesiące masz w tytule złe.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2006-03-07 07:36:46

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena Kmiecik napisał(a):
> [...]
> http://kuchenna.host.sk/
> Niestety serwer jest darmowy, dlatego są reklamy (znikają po chwili).

Ale ładna ta strona teraz! Taka... nowoczesna :) Nie chwaliłaś się, że
nad nią pracujesz ;)
Bożenko, a co ze słodkimi perełkami, które kiedyś zbierałam na grupie?

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

4. Data: 2006-03-07 08:59:01

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote in message news:duj77m$r04$1@news.onet.pl...

| Ale mnie sentyment ogarnął...
| Te wspomnienia.
| BTW popraw datę przy spotkaniu z Gdańsku. Było 10 sierpnia, a nie lipca, a
| miesiące masz w tytule złe.

No patrz... faktycznie... a tyle lat wisi i nikt wcześniej tego nie
zauważył... ;))))))

Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

5. Data: 2006-03-07 09:06:05

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aniared" wrote in message news:dujd7u$7fa$4@nemesis.news.tpi.pl...

| Ale ładna ta strona teraz! Taka... nowoczesna :) Nie chwaliłaś się, że
| nad nią pracujesz ;)

Nie chwaliłam się, bo praca z powodu kompletnego braku czasu zajęła mi w
sumie ponad 1,5 roku ;)
Sama rozumiesz... ;)))

| Bożenko, a co ze słodkimi perełkami, które kiedyś zbierałam na grupie?

Aniu, przyznaję się bez bicia... sprawę pamiętam, czasu nie miałam nic a
nic, dlatego nie zrobiłam tego wtedy, po drodze zaliczyłam zmianę komputera
i teraz to już nie wiem, co się stało z tym plikiem... teraz możesz mnie
pobić... :-/

Przed chwilą dowiesiłam jeszcze w "Twórczości" grupową poezję... uśmiałam
się do łez... :)))

6. Data: 2006-03-07 09:13:46

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena Kmiecik napisał(a):

> [...]
> i teraz to już nie wiem, co się stało z tym plikiem... teraz możesz mnie

Bożenko, ja chyba to gdzieś mam jeszcze... Poszukam. Co prawda też
zaliczyłam zmianę komputera i w domu i w pracy, ale chyba gdzieś to
zarchiwizowałam, mam nadzieję.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

7. Data: 2006-03-07 09:44:51

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:duji0p$u56$1@news.onet.pl...

> No patrz... faktycznie... a tyle lat wisi i nikt wcześniej tego nie
> zauważył... ;))))))

Faktycznie w starej wersji jest tak samo... ;-)
A wiesz, co mnie uderzyło?
Pamiętałam, że był wtedy Jarmark Dominikański, a to w sierpniu przecież...
Ale, że nikt (nawet Ja?!) tego nie zauważył...

8. Data: 2006-03-07 10:51:35

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://kuchenna.host.sk/
> Niestety serwer jest darmowy, dlatego są reklamy (znikają po chwili).

+ takie smieci ktore probuja sie na kompa dostac:
LipGame, Dating,Win Porn dvd, jakis toolbar
:-/

9. Data: 2006-03-07 11:21:17

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://kuchenna.host.sk/
> Niestety serwer jest darmowy, dlatego są reklamy (znikają po chwili).

Zdjęcia! Trys! Magda Bassett! Zupełnie inaczej sobie Was wyobrażałam. :)
Super, dziękuję!

Agata

10. Data: 2006-03-07 11:26:47

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia! Trys! Magda Bassett! Zupełnie inaczej sobie Was wyobrażałam. :)
> Super, dziękuję!

Te zdjęcia są sprzed 4 lat mniej więcej, ale wszyscy dalej tacy sami
piekni:-)

pozdrawiam
Basia

Nietypowe zamowienie- ciasto