Afty.

11. Data: 2000-05-08 08:22:14

Temat: Re: Afty.
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarecki" <j...@p...com> wrote in message
news:g0IQ4.27481$O4.587163@news.tpnet.pl...

> Pzdr.
>
> Jarek - aptekarz.

"Lepiej płacić masarzowi niż aptekarzowi!!!!!"
To mądrość ludowa :)

Witaminy B mamy w wątróbkach, żółtkach jaj i innych zwierzęcych
produktach!!!
A są one tańsze i pożywniejsze od tabletek!!!!

12. Data: 2000-05-08 08:26:33

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Adamus" <a...@m...pl> wrote in message

> I na co jeszcze, k****, ta dieta pomaga? Na klucie w bucie tez?

Na kłucie bucie pośrednio też może pomóc.
Jeśli ktoś jest słabo sytuowany przechodząc na DO ma więcej pieniędzy na
inne wydatki i może sobie kupić droższe a przez to wygodniejsze buty, dzięki
temu mniej będzie go kłuło w takim bucie :)

A tak swoją drogą dlaczego taki jesteś nerwowy?
Myślisz że na wszelkie dolegliwości potrzebne są odpowiednie farmaceutyki?
Może jednak człowiek nie został stworzony do tego aby chorować?
Może przyczyny zewnętrzne to powodują, np. odżywienie?
Jacek

13. Data: 2000-05-08 22:28:34

Temat: Odp: Afty.
Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może jednak człowiek nie został stworzony do tego aby chorować?
> Może przyczyny zewnętrzne to powodują, np. odżywienie?

Czy aby nie za duzo tej demagogii?
Wiemy juz wszystko nt DO. Kto chce niech stosuje!
Myslisz, ze na wszelkie dolegliwosci potrzebna jest tylko dieta optymalna?
Niestety, gwarantuje Ci ze od jej stosowania nie przestaniesz chorowac.
Pozbawisz sie natomiast wielu przyjemnosci tego swiata, do czego chcesz
rowniez naklonic innych. I choc to Twoje dobre prawo,sugeruje abys wreszcie
wpuscil ten temat do archiwum grupy.

Pzdr

Jarek

14. Data: 2000-05-09 09:03:13

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety, gwarantuje Ci ze od jej stosowania nie przestaniesz chorowac.
Mówisz tak jak przystało na aptekarza.
To w końcu twój chleb powszedni.
Na jakiej podstawie możesz mi to zagwarantować?
Ja wiem, że na farmacji nauczyli cię, że na wszystko jest odpowiedni lek
tylko jeszcze nikt go nie odkrył, albo jeszcze nie produkuje.
A ja wiem że organizm człowieka ma zdolność samoleczenia i żadne leki nie są
mu potrzebne. Potrzebuje tylko idealnego dla siebie odżywainia, dobrej wody
i powietrza.
Kiedyś aptek nie było, a w okolicach Krakowa (gdzie był pierwszy medczny
wydział na uniwerku) najwięcej ludzi chorowało.
Gdyby lekarze dali organizmowi spokojnie walczyć z chorobą, i wiedzieli
jakie znaczenie ma odżywianie a nie futrowanie tabletkami, człowiek inaczej
by wyglądał.
Ale na razie niestety jeszcze nie wiedzą, i stąd masz szansę na świetny
interes aptekarski.
Ale bój się, niedługo dotrze do ludzi, że jedzenie tabletek na dłuższą metę
nie pomaga a wręcz przeciwnie.
Dieta Optymalna zyskuje coraz więcej zwolenników i użytkowników, postęp jest
geometryczny. Każdy z nas propaguje nasz sposób żywienia wśród znajomych. Na
Śląsku mamy już całe rodziny od lat tak jedzące.
Spożycie masła rośnie, w przeciwieństwie do margaryn. Ludzie widząc nas w
zdrowiu nie wierzą w zaklęcia komitetu naukowego PAN ani innych śmiesznych
osób straszących DO.
Za dziesięć lat apteki nie będą tak świetnym interesem jak są dziś.
(rada osobista, zorganizuj już sobie coś innego, plan awaryjny :), najlepiej
masarnię )

> Pozbawisz sie natomiast wielu przyjemnosci tego swiata, do czego chcesz
> rowniez naklonic innych.
Widzisz odpowiem cytatem:
"Zdrowie, ile cię cenić trzeba ten tylko się dowie kto cię stracił"
Jak człowiek jest chory to żadne przyjemności tego świata nie są prawdziwymi
przyjemnościami.
A picie wody z cukrem i karmelem czyli CocaColi i innych tego typu świństw
nie jest przyjemnością, dla której należy poświęcać swoje zdrowie.

> I choc to Twoje dobre prawo,sugeruje abys wreszcie
> wpuscil ten temat do archiwum grupy.

Pozwolisz że nie ty będziesz o tym decydował.

Pozdrawiam.
Jacek

15. Data: 2000-05-10 05:25:17

Od: "Sebastain" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mb <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8euebl$l83$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

16. Data: 2000-05-10 05:25:31

Od: "Sebastain" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2000-05-10 23:48:56

Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WOuR4.35837$O...@n...tpnet.pl...

> [...]
> produktach!!!
> A są one tańsze i pożywniejsze od tabletek!!!!

Smacznego,
a za kilka lat zapraszam do siebie po co najmniej Lipanthyl
zapewniam znacznie drozszy od wspomnianego specyfiku na afty.
I zmartwie Cie, bede tam na Ciebie czekal, gdyz podobnie jak Ty
o pewnych sprawach mam zamiar decydowac sam obywajac sie
bez Twoich zjadliwych sugestii.
BTW ciekawe ktora strona watrobki nalezy przykladac cholernie
bolaca afte? Lub ile jaj musisz zjesc aby miec satysfakcje z
takiej porady? Do d... taka DO!
A gdzie ulokowales nystatyne (bo glownie o nia chodzi)?
Widze, ze mam do czynienia z nalogowym dyskutantem...

"Lepiej z madrym znalezc niz....."
To tez madrosc ludowa :-)

Jarek.

18. Data: 2000-05-11 17:33:21

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez Twoich zjadliwych sugestii.
> BTW ciekawe ktora strona watrobki nalezy przykladac cholernie
Chyba kolega coś nie tak zrozumiał, nie zamierzam przykładać wątróbki do
afty.
odpowiednio się odżywiając nie zachorowuję na afty. DO jest leczeniem
przyczynowym różnorodnych dolegliwości.
My na DO nie chorujemy na te przypadłości o których tu mówimy.
Nie wiem co to za lek o którym mówisz, powiedz o nim coś więcej.

> Lub ile jaj musisz zjesc aby miec satysfakcje z
> takiej porady? Do d... taka DO!
> A gdzie ulokowales nystatyne (bo glownie o nia chodzi)?
Powiedz dokładniej o co ci chodzi z tą nystatyną.
Ale jeśli ona nam jest potrzebna do życia to pewnie mamy ją w żółtkach, czy
innych podrobach.

> Widze, ze mam do czynienia z nalogowym dyskutantem...
>

> "Lepiej z madrym znalezc niz....."
> To tez madrosc ludowa :-)

to troche inaczej brzmiało, "lepiej z mądrym zgubić niż..."
Pozdrówka
Jacek

19. Data: 2000-05-12 07:28:11

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:B9CS4.52583$O...@n...tpnet.pl...

> Powiedz dokładniej o co ci chodzi z tą nystatyną.
> Ale jeśli ona nam jest potrzebna do życia to pewnie mamy ją w
żółtkach, czy
> innych podrobach.

No jasne - nie pomyślałem , o tym że w podrobach mogę znaleźć :
nystatynę , cefotaksym , wankomycynę , taksol , interferon , a także
streptokinazę , kw. acetylosalicylowy , oraz oczywiście
_wybiórcze_leki_immunosupresyjne_likwidujące_niepotr
zebną_reakcję_obro
nną_organizmu_a
_pobudzająca_w_odpowiednim_momencie_odpowiedź_pożąda
ną.
Skoro tak to przechodzę na takie leczenie.

--
Cosa

"Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał"

20. Data: 2000-05-12 08:02:07

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:foOS4.54745

> [...]
> _pobudzająca_w_odpowiednim_momencie_odpowiedź_pożąda
ną.
> Skoro tak to przechodzę na takie leczenie.

Czy to co wymieniłeś jest człowiekowi potrzebne_do_życia ???
Jeżeli tak, to zapewne znajduje się w jakimś pożywieniu (w przeciwnym
wypadku ludzkość by nie przetrwała do tej pory).
A jeżeli nie to po co to piszesz? Popisujesz się znajomością kilku terminów
medycznych?

Connect Tissue Res ?
[W-WA] Praca dla lekarzy z bieglym angielskim - tlumaczenie
pocenie
Szukam kalendarza ksiezycowego na rok 2000 - moze ktos pomoze ?
Salbupart