Re: Afty.

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Afty.
Date: Thu, 11 May 2000 17:33:21 GMT

"Jarecki" <j...@p...com> wrote in message
news:IzmS4.49072$O4.1021278@news.tpnet.pl...

> Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:WOuR4.35837$O...@n...tpnet.pl...

> Smacznego,
> a za kilka lat zapraszam do siebie po co najmniej Lipanthyl
> zapewniam znacznie drozszy od wspomnianego specyfiku na afty.
> I zmartwie Cie, bede tam na Ciebie czekal, gdyz podobnie jak Ty
> o pewnych sprawach mam zamiar decydowac sam obywajac sie
> bez Twoich zjadliwych sugestii.
> BTW ciekawe ktora strona watrobki nalezy przykladac cholernie
> bolaca afte?
Chyba kolega coś nie tak zrozumiał, nie zamierzam przykładać wątróbki do
afty.
odpowiednio się odżywiając nie zachorowuję na afty. DO jest leczeniem
przyczynowym różnorodnych dolegliwości.
My na DO nie chorujemy na te przypadłości o których tu mówimy.
Nie wiem co to za lek o którym mówisz, powiedz o nim coś więcej.

> Lub ile jaj musisz zjesc aby miec satysfakcje z
> takiej porady? Do d... taka DO!
> A gdzie ulokowales nystatyne (bo glownie o nia chodzi)?
Powiedz dokładniej o co ci chodzi z tą nystatyną.
Ale jeśli ona nam jest potrzebna do życia to pewnie mamy ją w żółtkach, czy
innych podrobach.

> Widze, ze mam do czynienia z nalogowym dyskutantem...
>

> "Lepiej z madrym znalezc niz....."
> To tez madrosc ludowa :-)

to troche inaczej brzmiało, "lepiej z mądrym zgubić niż..."
Pozdrówka
Jacek