Alergia CZY TO SIE LECZY???????????

1. Data: 2003-06-03 19:42:55

Temat: Alergia CZY TO SIE LECZY???????????
Od: "goomim" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam nastepujacy problem, mianowicie jestem alergikiem od ok 4 lat. 4 lata
temu zrobilem testy i okazuje sie ze jestem uczulony na pylii traw i
niektorych drzew. Tak stwierdzil lekarz po testach. DOstalem Zyrtec lek
odczulajacy i to wszytko przez 4 lata bylo wszytko ok zazywalem ten caly
zyrtec prze ok 4 tyg w roku, w czasie najwiekszego nasilenia alergenow. Ale
w tym roku to przeszlo wszelkie moje oczekiwania. Caly czas kicham smarkam,
boli mnie glowa i wogole o normalnym funkcjonowaniu nie ma co mowic.
Najgorsze jest to ze objawy te wystepuja mimo brania zyrtec. Bylem u lekarza
pierwszego kontaku przepisal mi znowu ten lek i kazal czekac az sie uspokoji
. Na co ja mam czekac ja musze pracowac uczyc itp. Chcialem sie zapytac czy
alergie sie jakos leczy??? Bo lekarz mi powiedzial ze nie i jedynym wyjsciem
jest branie tych lekow odczulajacych? Ja z koleji slyszalem ze sie leczy ale
jak i co to nie wiem. Dlatego tez mam prosbe do was, moze ktos mial tego
typu problem i sobie poradzil. Moze ktos zna dobrego allergologa :) ktory
zajmuje sie alergiami i leczy to z sukcesami. Bede wdzieczny za wszelka
pomoc informacje itp.

2. Data: 2003-06-03 19:54:28

Temat: Re: Alergia CZY TO SIE LECZY???????????
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

goomim <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam
> Mam nastepujacy problem, mianowicie jestem alergikiem od ok 4 lat. 4 lata
> temu zrobilem testy i okazuje sie ze jestem uczulony na pylii traw i
> niektorych drzew.

Może warto w poradnii alergologicznej zacząć się odczulać przed rozpoczęciem
sezonu? Jest spora szansa na złagodzenie objawów :)

3. Data: 2003-06-03 20:06:44

Temat: Odp: Alergia CZY TO SIE LECZY???????????
Od: "joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego tez mam prosbe do was, moze ktos mial tego
> typu problem i sobie poradzil. Moze ktos zna dobrego allergologa :) ktory
> zajmuje sie alergiami i leczy to z sukcesami.

Ale skad Ty jestes?

Joan

4. Data: 2003-06-04 05:34:58

Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam podobnie, niestety w tym roku rowniez nie potrafie wytrzymac,
dodatkowo stosuje ascorutical ale i tak jest zle :(((

częste oddawanie moczu u 4-latka
blizny
Arytmia - usuwanie przyczyn czy skutków
tylko na was moge liczyc