Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

261. Data: 2000-02-02 08:35:37

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
>Tam jest wyraznie napisane, ze plod jest osoba - i to osoba wrazliwa np.
>na Boga.
No tego to tam nie ma napewno.
Na slowa Boga wrazliwe jest wszystko: drzewa, kwiaty, ryby, ptaki. Zwierzeta
klaniaja sie przed Jezusem itd. Natomiast, czy te zjawiska zachodza przy
zwyklym plodzie?

>Czy myslisz, ze Elzbieta pod natchnieniem
>Ducha Swietego nazwalaby kawalek miesa w brzuchu Maryi Panem?

Bog nie zaplodnil Maryi tylko zstapil na nia duch sw. - wiec nie ma tu
nigdzi mowy o polaczeniu sie plemnika z komorka jajowa. Nie wiem jak
wygladal Jezus w brzuchu Maryi, ale napewno nie byl to typowy proces
zaplodnienia i rozwoju (byl to proces boski).

262. Data: 2000-02-02 08:46:38

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy czyja lub czego.

263. Data: 2000-02-02 09:11:58

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: Kaja <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

E l l i A t napisał(a):

> PS. W Polsce nie można legalnie sprzedać swoich narządów.

Chyba dlatego, żeby je mogli brać później lekarze za darmo.
Kaja

264. Data: 2000-02-02 09:32:42

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:O9Sl4.31301$H...@n...tpnet.pl...
> Zalezy czyja lub czego.

Raczej: kogo.
Ewa

265. Data: 2000-02-02 09:36:12

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygladal Jezus w brzuchu Maryi, ale napewno nie byl to typowy proces
> zaplodnienia i rozwoju (byl to proces boski).

Ale jednocześnie: ludzki, bo Jezus był człowiekiem ("podobnym do nas we
*wszystkim* oprócz grzechu")
Ewa

266. Data: 2000-02-02 11:14:44

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepodobnie bo "zaplodnienie" nie nastapilo w sposob ludzki.

267. Data: 2000-02-02 11:16:23

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej czego.

268. Data: 2000-02-02 11:44:48

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmUl4.31992$H...@n...tpnet.pl...
> Raczej czego.

Ciekawe, czy jak Twoja kobieta będzie w ciąży, też będziesz uważał swoje
dziecko za "kawałek mięsa" czy "coś". Z góry jej współczuję. EOT dla Ciebie.
Ewa

269. Data: 2000-02-02 12:14:04

Od: "Alicja" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <k...@p...wp.pl> w wiadomości do

> Chyba dlatego, żeby je mogli brać później lekarze za darmo.
> Kaja

Dobrze się czujesz? Jak myślisz, do czego lekarzowi nerki lub serce? Na
kolację?
Nie życzę tego nikomu, ale czasem dobrze się zastanowić co by było gdybym to
ja albo ktoś z moich bliskich tego przeszczepu potrzebował.

270. Data: 2000-02-02 13:27:16

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
>On Sat, 29 Jan 2000, LeGaba wrote:
>
>/czy plujac pestkami jablka np. do wody niszcze masowo drzewa?
>
>A jak sadzisz?

Ja sadze, ze: nie.
KK zas wciska mi ciemnote, ze: tak.
Co gorsza nie ogranicza sie do gloszenia tych dyrdymalów, ale przy
pomocy swoich wiernych psów z prawicy, dopasowywuje prawo do swojej
oblakanej doktryny.

LeGaba
"Nie zloze swiadectwa, które klamie Pieklu.
W siec koscielnych sklepien nie wzniose modlitwy"
(J. Kaczmarski)

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA