Avon - szminka i konturówka perfect wear

1. Data: 2003-07-24 16:22:07

Temat: Avon - szminka i konturówka perfect wear
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszym katalogu Avonu jest promocja polegajaca na tym ze przy zakupie
Żródła Młodości dostaje się za 1 zł szminkę i konturówke Perfect Wear.
Ponieważ już się raz sparzyłam na takiej szmince (dobralam sobie makabryczny
kolor) teraz chcialabym żeby osoby które mają poniższe kolory szmineczek
podzielily sie ze mna spostrzeżeniami na ich temat:
- Chocolate
- Cappucino
- Iced Spice
- Sunset Rose
- Tender Peach

Pamiętam że jedną z tych szminek miałam i okazała się być marchewkowa (mimo
ze na rysunku wyglądała na jasny brąz), wiec teraz nie chce powtórzyć błędu.
Aha - no i mam i używam Classic Berry i bardzo ją sobie chwalę (tyle tylko
że jest dość intensywna i używam jej na większe wyjścia).
A gdybyście jeszcze mogły mi opowiedzieć o konturówkach PW to będę w siódmym
niebie :)
pozdr.
H.

1. Data: 2003-07-24 17:16:52

Temat: Re: Avon - szminka i konturówka perfect wear
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harmony Wroclaw napisał/a w news:bfp1o6$ieo$1@magusz.net:

> - Tender Peach

Pomarańczowa.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-25 05:11:51

Temat: Odp: Avon - szminka i konturówka perfect wear
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harmony Wroclaw <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfp1o6$ieo$...@m...net...
> [...]
> kolor) teraz chcialabym żeby osoby które mają poniższe kolory szmineczek
> podzielily sie ze mna spostrzeżeniami na ich temat:

A nie mozesz porposic konsultantki albo nawet sama pojsc do biura Avonu i
sobie poogladac te szminki? Brazy sa rozne, czerwienie tez, nikt ci o
kolorze nie opowie , trzeba samej obejrzec
=====
annaM

1. Data: 2003-07-25 08:24:20

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam szminke iced spice i jej kolor to jest cos pomiedzy rysunkiem iced
spice a sunset rose w katalogu. Taki przydymiony zbezowialy perlowy roz.
Bardzo ladna jak dla mnie ;))) Jeseli chodzi o konturowki to najbardziej
uniwersalna jest Rich Ginger bo pasuje do wiekszosci pomadek, zreszta
zauwazylam ze moje klientki tylko ten kolor kupuja. I jest najjasniejsza.
Jezeli uzywasz rozowych szminek to mozna jeszcze pokusic sie o pink bouquet.
Reszta IMO jest za ciemna.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-25 16:10:01

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A nie mozesz porposic konsultantki albo nawet sama pojsc do biura Avonu i
> sobie poogladac te szminki? Brazy sa rozne, czerwienie tez, nikt ci o
> kolorze nie opowie , trzeba samej obejrzec

Byłam zanim zadałam pytanie na grupie. Niestety nie mają testerów w biurze
Avonu.
pozdr.
H.

1. Data: 2003-07-25 20:08:01

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> - Sunset Rose
Ciemniejsza niż w katalogu, dość wyrazista. Inaczej kolor ciężko mi opisać.
:(

Pozdrawiam,
Lady M

Poznan - gdzie bibulki matujace Dermiki?
Chwale, niestety w Polsce nieosiągalne:(
paznokcie
przywitanie
Pityval la Roche Posay