Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

61. Data: 2000-08-31 18:41:37

Temat: Odp: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uhm

ta cala dyskusja nie ma sensu, przeciez juz kilka razy to przerabialismy,
i zawsze ale to ZAWSZE! okazywalo sie ze on jeden potrafi zakrzyczec cala
logicznie argumentujaca reszte. poprzednio pokusilam sie o lopatologiczne
wytlumaczenie czym sie roznia plod w bodajrze 9 tygodniu a nowonarodzone
dziecko. gdyz Arek /Arnold/Astec SA twierdzil ze niczym i sie przy tym
zdaniu upieral, zadne argumenty do niego nie przemawialy, od tego czasu
staram sie z nim nie dyskutowac, jezeli jednak sie zapomne to po 5 gora 6
postach czytamm 'bucha cha cha' a na to ja zadnego logicznego
kontrargumentu znalezc nie potrafie, zostawie te poszukiwania innym.
Arek/Arnold/Astec SA nie powinien sie zachowac tak jak sie zachowal. to
rozumie chyba kazdy. na pewno taka a nie inna decyzja Ptaska i jego Zony
nie byla decyzja latwa ale na pewno byla p r z e m y s l a n a . o TYM sie
nie decyduje OT TAK SOBIE. nie nam oceniac czy to jest dobre czy zle, i nie
mamy zadnego prawa nazywac ich mordercami.
gdyby Ptasiek prosil o pomoc, o jakies argumenty za albo przeciw. o
podsuniecie innej mozliwosci nic aborcja , moglibysmy z czystem sercem
dyskutowac tak jak teraz... sugerowac , powtarzam s u g e r o w a c
mozliwosc urodzenia dziecka i oddania go do adopcji. jednak teraz, kiedy
oni podjeli juz decyzje jest to po prostu niewskazane. a jezeli jednak
chcecie omawiac alternatymy to w nowym watku!!! tutaj wszyscy na
wszystkich naskakuja i sami dobrze nie wiedza o co juz chodzi.
a zadnym badz razie ta dyskusja nie jest pomocna Ptaskowi i jego Zonie.
Ptasiek zadal pytania, dla niego wazne i oczekiwal ze ktos mu pomoze na
nie odpowiedziec, a nie ze bedzie na niego naskakiwal i pieniac sie
nazywal morderca.

Jolanta Pers zadala wazne pytanie Arkowi/Arnoldowi/Astec SA (czy to sie
odmienia) , ktore pozwole sobie zacytowac:
"A dlaczego uważasz, że masz jakiekolwiek prawo decydowania o ich życiu albo
oceniania ich?"
no wlasnie... zastanowmy sie...

--
driada, Member of SC, OM pss, TTChup
"Czlowiek z wiekiem staje sie rozumny,

62. Data: 2000-08-31 19:01:37

Temat: Gwoli ścisłości [Re: Odp: Bezzabiegowe... ]
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

driada wrote:
[..]
> [...]
> dziecko. gdyz Arek /Arnold/Astec SA twierdzil ze niczym i sie przy tym
> zdaniu upieral, zadne argumenty do niego nie przemawialy, od tego czasu

Kłamiesz teraz driada :((
Istotne sprostowanie: mówiłem, że prawie niczym się nie różni poza wielkością.
I nie dochodziło to do Ciebie, może więc ludzie z pl.sci.medycyna, na której
też są te listy Ci to uświadomią.

Co do reszty to nie wierzę własnym oczom, że można pisać takie "relatywistyczne"
bzdury. Może jeszcze po główce pogłaszczesz różnych bandytów i bandziorów.
W końcu to nie nam ich oceniać, co ?

Zdrówka
Arek

63. Data: 2000-08-31 19:04:47

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. ]
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

moncia wrote:
> Oszolomie, laduj w tej swojej eterii, a w tzw. miedzyczasie
[..]

No to Tobie już podziękuję.

papatki
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

64. Data: 2000-08-31 19:10:20

Od: "Sneer" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"moncia" <m...@h...com> wrote in message

> Ze tez Twoi rodzice nie uzywali prezerwatyw ... :-/

Czy to aby nie z reklamy Dunlop? :-)
Sneer

65. Data: 2000-08-31 19:12:19

Od: "Sneer" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." <b...@a...pl> wrote in message
> [..]
>
> No to Tobie już podziękuję.

Czyzby prawda w oczy urazila???
Sneer

66. Data: 2000-08-31 19:36:39

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

misman napisał(a):

> Inteligentny czlowiek nie mialby rowniesh klopotow z poprawnom
> konfiguracjom

Inteligentny człowiek pisze tak:
"rownież kłopotów z poprawną konfiguracją....Porównaj to sobie i
wyciągnij wnioski.

Czyżbyś miał na dodatek kłopoty z polską czcionką? Skąd to "rowniesh"?

> news-readera tak, aby w polu "sender" pojawial sie s e n d
> e r , a nie jakies tam polamane biuro :o>. Moze ja tesh zacznem siem

Chyba nie siem ale się i nie tesh tylko też!
I nie zacznem, tylko zacznę.
Gdzieś Ty chodził do szkoły?

Kaja

67. Data: 2000-08-31 20:32:01

Temat: Odp: Gwoli ścisłości [Re: Odp: Bezzabiegowe... ]
Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A:
> Kłamiesz teraz driada

nie klamie

68. Data: 2000-08-31 20:39:48

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. napisał(a) w wiadomo?ci: <3...@a...pl>...

>A Ty Casper nie odróżniasz komórek od ORGANIZMU?
>
>Zdrówka
>Arek

To Ty je nieslusznie odrozniasz. Kazdy organizm zbudowany jest z
komorek. Istnieja tez organizmy jednokomorkowe vide pierwotniaki.

Rozumu
Cimeries

69. Data: 2000-08-31 20:44:07

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cimeries wrote:
> To Ty je nieslusznie odrozniasz. Kazdy organizm zbudowany jest z
> komorek. Istnieja tez organizmy jednokomorkowe vide pierwotniaki.
> Rozumu

Takoż skoro uważasz, że niesłusznie odróżniam zlepek komórek od
organizmu.

zdrówka
Arek

p.s.
Znaczy się, że Ciebie też nie powinien odróżniać od zlepku atomów?
W końcu jesteś z nich zbudowany, cały... ;)

70. Data: 2000-08-31 21:44:33

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. nie jest morderstwem
Od: "C^Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec S.A. <b...@a...pl>

> To powiedz mi jak inaczej niż nieuctwem i tępotą można określić
nazywanie
> przez Ciebie 7 tygodniowego płodu: "bialkowym tworem o strukturze i
tempie
> rozwoju zblizonej do komorek rakowych." ?

To ciekawe, ale czesto kinetyka rozwoju nowotworu, porownywana
jest z rozwojem plodu. Wzrost tych tkanek przebiega zgodnie
z prawem Gombertz'a, tzn. ekspotencjalnie....
...ale na grupach sci.przyroda jest przynajmniej jeden specjalista
od nowotworow.

Jakub Rozanski
m...@p...onet.pl

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?