Bita śmietana

1. Data: 2000-05-27 18:29:30

Temat: Bita śmietana
Od: m...@r...pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi poradzić jaką kupić śmietanę, żeby się ubiła. Chodzi mi
o konkretną markę i procenty dostępną w Warszawie.

Renata

1. Data: 2000-05-29 09:32:38

Temat: Odp: Bita śmietana
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 30% w gore; zazwyczaj na takiej napisane jest, ze kremowka lub kremowa

--
Z pozdrowionkami
Agnieszka

1. Data: 2000-05-29 10:22:20

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata Gołębiowska <m...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Czy możecie mi poradzić jaką kupić śmietanę, żeby się ubiła. Chodzi mi
> o konkretną markę i procenty dostępną w Warszawie.
>
> Renata

W zasadzie każda oprócz tej z Maćkowych (Gdańsk) - często masło jest
wytrącone jeszcze przed otworzeniem.
Ja kupuję chętnie z Gostynia lub Łowicką, z Mlekowity jest taka sobie,
innych firm już nie pamiętam.
Oczywiście 30 lub 36% i moooocno schłodzona.
Jak ma dłużej postać to ja dodaję łyżkę śmietanki błyskawicznej w proszku
albo pół śmietanfixa. Ale raczej nigdy nie stoi ;-)

A jak strach przed tłuszczem spać nie daje, to polecam śmietankę
błyskawiczną w proszku, ale nie z mlekiem tylko z 12% śmietanką (w wersji
wzmocnionej - z 18%) smakuje wyśmienicie, a tłuszcz nie osadza się podczas
jedzenia na podniebieniu jak po 36%..

1. Data: 2000-05-29 10:33:01

Temat: Re: Bita śmietana
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@e...elblag.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:wxrY4.44604$z...@n...tpnet.pl...

> W zasadzie każda oprócz tej z Maćkowych (Gdańsk) - często masło jest
> wytrącone jeszcze przed otworzeniem.

Popieram, jest najgorsza z wszystkich jakie znam. Ale najlepsza jest z
targowiska od znajomej kaszubki, zadna sklepowa sie nie umywa.

A tak na marginesie, juz dawno nie bylo na grupie przepisow na ciasta :-((

Asia

1. Data: 2000-05-29 13:20:19

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od 30% w gore; zazwyczaj na takiej napisane jest, ze kremowka lub kremowa

Polecam 36% bo do niej nie trzeba nawet dodawac zadnych proszkow. troche
cukru jakis aromat i...
Lew

1. Data: 2000-05-29 14:00:49

Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lew <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8gtqqa$2qc$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Polecam 36% bo do niej nie trzeba nawet dodawac zadnych proszkow. troche
> cukru jakis aromat i...
> Lew

Pisalam "od 30% w gore", poniewaz wlasnie wczoraj taka ubilam z odrobina
cukru pudru na trwala mase (bez zadnych innych dodatkow). Smietana
sprzedawana w kartonikach 0,375 l o nazwie "Kremowa" z mleczarni Mlekovita
(?) - z czerwona literka "M" na opakowaniu.

--
Z pozdrowionkami
Agnieszka

1. Data: 2000-05-29 17:37:59

Temat: Re: Re: Bita śmietana
Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

AP wrote:
> od 30% w gore; zazwyczaj na takiej napisane jest, ze kremowka lub kremowa
tylko zimna!!!! Bo inaczej wyjdzie maslo. A w sumie najlepiej ubija sie
kwasna smietane.

--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

1. Data: 2000-05-30 10:27:43

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 May 2000 19:37:59 +0200, Michal R. Hoffmann <m...@k...org.pl> wrote:
: AP wrote:
: > od 30% w gore; zazwyczaj na takiej napisane jest, ze kremowka lub kremowa
: tylko zimna!!!! Bo inaczej wyjdzie maslo. A w sumie najlepiej ubija sie
: kwasna smietane.

hihi przypomnialo mi sie, jak pewnego razu pilismy kawe z maslem :)

kasica
--
k...@k...net
kot lagodzi obyczaje

1. Data: 2000-05-30 21:12:07

Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> : kwasna smietane.
>
> hihi przypomnialo mi sie, jak pewnego razu pilismy kawe z maslem :)

To kawa dotarla do Mongolii?

1. Data: 2000-05-31 07:54:24

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisala:

> hihi przypomnialo mi sie, jak pewnego razu pilismy kawe z maslem :)

Mongołowie piją herbatę z masłem. I z solą. I to nawet nie jest takie
wstrętne, jak sie wydaje ;-)

Krycha

zobaczcie bo warto!!
Zupa z kurczecia z makaronem i grzybami
Co sie stalo z ostrym?
Groszek
ekspres ciśnieniowy do kawy, ale jaki ??