Odp: Blagam - pomozcie !!!

Data: 2002-01-17 12:29:19
Temat: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl>

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26dtv$sr$...@n...tpi.pl...
> Jest tu parę osób, które mogą Ci pomóc, ale na pewno nie
> Optymalni:-))))

[Już wspominałam, że stosuję dietę bogatotłuszczową - nie jest to dieta
optymalna, zalecane ilości poszczególnych składników w tej diecie są nieco
inne. Tylko stosowna ilość węglowodanów przeliczana jest na aktualną masę
ciała, białka i tłuszcze powinny występować w stosunku 1:2. Efekt tej diety
jeżeli chodzi o wagę jest jednak podobny - chudnięcie i mogę coś na ten
temat powiedzieć.
Przed dietą moja masa to ok. 65kg (przy wzroście 163cm). Po 16 miesiącach
diety - 53kg. Schudnięcie początkowo nastapiło dość szybko (do jakichś
60kg) - 3 miesiące, ale dochodzenie do tej wagi to powolny proces i kwestia
pozostałych miesięcy.

Sugerowanie przez niektórych iż chudniecie na DO jest bzdurą jest, obawiam
się, przejawem braków w wiedzy co do zasad i przebiegu diet
bogatotłuszczowych - chudnięcie nie jest żadną magią w tym przypadku - moja
dzienna dawka kcalorii zwykle nie wynosi wiecej niż 1000, więc chudnięcie
jest zjawiskiem naturalnym.

Ważna informacja dla Beaty - chudnięcie przy diecie bogatotłuszczowej może
mieć różny przebieg, w zalezności od metabolizmu i dotychczasowe sposobu
żywienia, wieku i płci, stanu psycho-fizycznego organizmu. ]

> Zresztą już się o tym przekonałaś, wysyłając maile na strony
> Optymalnych, nieprawdaż?

[Nie za bardzo rozumiem, Piotrze, co masz na myśli mówiąc, iż od optymalnych
pomocy Beata nie uzyska? To, że to droga do nikąd a nawet naś mierć czy to,
że optymalni są wredni?

I jeszcze jedno, specjalnie dla Ciebie - moje chudnięcie, zresztą nie
zamierzone, bo nie taki był powód zmiany sposobu żywienia - nie wiązało się
w ŻADEN sposób z asktywnością fizyczną. Mój tryb życia nie zmienił się -
był bardzo niezdrowo-siedzący.
Ale taka fajna waga "zobowiązuje" - ostatnio więc zaczęłam dopiero pracować
nad ładnymi mięśniami - skoro już jestem szczupła, to efekt końcowy jest
bardzo miły dla oka :-)))

Pozdrawiam, Iza]