Odp: Bukarena (słonia stopa) HELP.

From: "Darek Wojciechowski" <w...@r...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Bukarena (słonia stopa) HELP.
Date: Wed, 19 Jan 2000 09:20:15 GMT

Dzięki za pomoc.
Moje "przejęzyczenie" wynikało z faktu, że tą roślinę dostaliśmy od
znajomych, którzy podali nam jej potoczną nazwę oraz przekręconą nazwę
botaniczna- właśnie bukarena (a kilku książkach o uprawie roślin w
mieszkaniu nie znalazłem ani śladu jej opisu).
Chodzi dokładnie o tę samą roślinę. Mam nadzieję, że dzięki Twojej pomocy
uda mi się ją "przetrzymać" do wiosny. Obecnie podlewamy ją raz w tygodniu
tak aby ziemia była odrobinę wilgotna. Mam nadzieję, że tak jak piszesz
podlewanie co 3 tygodnie pomoże przetrwac jej zimę (choć wewnętrznie trudno
jest mi znieść widok totalnie wysuszonej ziemi w doniczce).

Pozdrawiam
Darek