CCC- opinie

1. Data: 2003-04-14 17:26:14

Temat: CCC- opinie
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was kupiła/ nosi buty kupione w CCC. Wypatrzyłam tam ładne
klapki, ale nie wiem, czy oni sprzedają solidne produkty.
czekam na Wasze opinie :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

1. Data: 2003-04-14 18:03:47

Temat: Odp: CCC- opinie
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> Czy któraś z Was kupiła/ nosi buty kupione w CCC. Wypatrzyłam tam ładne
klapki, ale nie wiem, czy oni sprzedają solidne produkty.
> czekam na Wasze opinie :-)

Jakis miesiac temu, jeszcze straszna zima, kupilam klapki ;-) Na razie sa w
pudelku, wiec nie wiem, jak sie sprawdza :-) Moja Mama kupila niedrogie
polbuty na obcasie i jest zadowolona :-)

Gosia

1. Data: 2003-04-14 18:05:26

Temat: Re: CCC- opinie
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z Was kupiła/ nosi buty kupione w CCC. Wypatrzyłam tam ładne
> klapki, ale nie wiem, czy oni sprzedają solidne produkty.
> [...]
Do niedawna firma ta uchodziła w moich oczach za dość hałowatą, mało mieli
butów ze skóry, ale uważam, że teraz się poprawili. Zimą kupiłam sobie u
nich ładne botki, nie rozpadły się jeszcze choć właściwie całą zimę w nich
chodziłam i w ogóle są bardzo fajne. No a niedawno nabyłam półbuciki,
pierwsze moje buty które są wkładane i nigdzie mi nie odstają ani nie
klapią, i do tego bardzo ładne. Teraz mi się podobają sandałki. Pewnie, że
nie ma co tego porównywać z jakimiś drogimi firmami, no ale jest to obuwie
na moją kieszeń i jak na te ceny to naprawdę ok.
Maga

1. Data: 2003-04-14 18:06:25

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Was kupiła/ nosi buty kupione w CCC.

Ja próbowałam dwa razy. Efekt - odparzone, piekące stopy od sztucznych
wkładek w butach.
pozdr

cherokee

1. Data: 2003-04-14 18:17:19

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> czy oni sprzedają solidne produkty.

"Made in China." Jeśli Ci to nie przeszkadza, to możesz kupić.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-14 18:19:24

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> "Made in China." Jeśli Ci to nie przeszkadza, to możesz kupić.

Sugerujesz, ze są robione przez chińskich więźniów? ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)

1. Data: 2003-04-14 18:37:20

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> "Made in China." Jeśli Ci to nie przeszkadza, to możesz kupić.

Made in Spain i made in Italy. Projekty by Lasocki.
Ale oczywiscie made in China tez sie zdarzaja.

--
star

1. Data: 2003-04-14 19:11:47

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga <h...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Pewnie, że
> nie ma co tego porównywać z jakimiś drogimi firmami, no ale jest to obuwie
> na moją kieszeń i jak na te ceny to naprawdę ok.

Czy ja wiem, czy nie ma co porownywac? Akurat ja mialam szczescie do butow,
zadne mi sie nie rozwalily, czy tanie, czy drogie ;-) Ale kilku kolezankom
padly buty z drogich firm w krotkim czasie, wiec to nie jest jednoznaczne
:-)

Gosia

1. Data: 2003-04-14 19:46:58

Temat: Re: Odp: CCC- opinie
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-04-14 21:11, Użytkownik Gosia napisał:
> [...]
> padly buty z drogich firm w krotkim czasie, wiec to nie jest jednoznaczne

Kupiłam tam w zeszłe lato klapki od Lasockiego. Niezniszczlane. Nie wiem
jak im się udało. Kosztowały wtedy ok.30PLN. Też się dziwiłam co to za
sklepy ale chyba miałam wypaczone spojrzenie po monogamii i moim
przywiązaniu do Ryłki.

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-04-14 21:42:09

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" napisał

> Czy któraś z Was kupiła/ nosi buty kupione w CCC. Wypatrzyłam tam ładne
> klapki, ale nie wiem, czy oni sprzedają solidne produkty.

Ładne są, ale jeśli chodzi o sandały, to na moich nogach nie przeżyły sezonu
:)

Renya

srodek wspomagajacy odchudzanie
do wszystkich sprzedających