Calycanthus raz jeszcze

1. Data: 2000-01-25 22:21:29

Temat: Calycanthus raz jeszcze
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio wpadła mi w ręce książka w której znalazłem takie info:

Calycanthus fertilis - kielichowiec bezwonny.
Z opisu wynika, że wyglądem, kwiatami i innymi widocznymi nie różni się
wiele od C.floridus/wonny i C.occidentalis/zachodni.
Różni się tylko tym, że jest bezwonny (nie pachnie).
Czyżby zagadka Jana T. znalazła wreszcie rozwiązanie?

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-26 13:31:51

Temat: Odp: Calycanthus raz jeszcze
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86mbi0$pjh$...@a...webcorp.com.pl...
> Ostatnio wpadła mi w ręce książka ...

A mógłbyś podać tytuł i autora? Zdaje się, że to ciekawa książka!

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-26 16:27:14

Temat: Re: Calycanthus raz jeszcze
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa ksiazka.(Jaki autor)
Jest jeszcze Sinocalycanthus ,bardzo zblizony do Calycanthus i o dziwo nie
wymarza pochodzi z Wsch.Chin.
Ale z tego co piszesz to faktycznie zagadka juz chyba zostala rozwiazana.
Pozdrawiam,Boguslaw

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-26 21:24:03

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu i Bogusławie,
Nie mogę podać publicznie autora i tytułu (:-))))), ale książka jest do
wglądu u posiadacza (P.Siciarskiego w G.świętokrzyskich) od wiosny do
jesieni.
:-))))
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 05:51:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86ntdp$edm$...@a...webcorp.com.pl...
> Basiu i Bogusławie,
> Nie mogę podać publicznie autora i tytułu (:-))))), ale książka jest do
> wglądu u posiadacza (P.Siciarskiego w G.świętokrzyskich) od wiosny do
> jesieni.

Czyżby przemawiała przez Ciebie skromność bo książkę sam napisałeś?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-27 07:25:30

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> [...]
> wiele od C.floridus/wonny i C.occidentalis/zachodni.
> Różni się tylko tym, że jest bezwonny (nie pachnie).

bardzo to mozliwe, ale wtedy szkolki slaskiego i galczynskiego dokonuja
rokrocznie szwindelu zamieszczajac w swym katalogu ta rosline pod nazwa
c. floridus. a przy okazji czy mozesz napisac w jakiej ksiazce znalazles
tyle informacji nt. kielichowca?
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-01-27 07:51:06

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Basiu i Bogusławie,
> Nie mogę podać publicznie autora i tytułu (:-))))), ale książka jest do
> wglądu u posiadacza (P.Siciarskiego w G.świętokrzyskich) od wiosny do
> jesieni.

piotrek, zawsze wiedzialem, ze dbasz o bezpieczenstwo naszej kochanej
ojczyzny. ale zeby az tak!
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-01-27 20:14:22

Temat: Re: Calycanthus - tytuł książki
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapituluję pod takim obstrzałem ze wszystkich stron:-)

Ta książka to: "Rozmnażanie drzew i krzewów liściastych" Hrynkiewicz,
Sękowski i Wilczkiewicz (PWN, Warszawa 1987).

Przepraszam zainteresowanych za handryczenie się.
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 21:58:30

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rokrocznie szwindelu zamieszczajac w swym katalogu ta rosline pod nazwa
> c. floridus. a przy okazji czy mozesz napisac w jakiej ksiazce znalazles

Jakby ktoś miał jakieś uwagi co do szkółki Ślaskiego i Gałczyńskiego to
chętnie przekażę wiadomości Właścicielce. Kiedyś była moją sąsiadką. Jak mam
czas to pomagam jej w pracy.

Kłaniam się
Staszek

1. Data: 2000-01-28 08:08:04

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Kapituluję pod takim obstrzałem ze wszystkich stron:-)

a ja juz myslalem, ze ty masz cynk od sweterpaubickiego, ze ruskie moga
buszowac na naszej grupie zapisujac i fotografujac co cenniejsze
informacje ;--)), by je potem wykorzystac w niecnych celach.
pozdrawiam
j.t.

> [...]
> Sękowski i Wilczkiewicz (PWN, Warszawa 1987).
>
> Przepraszam zainteresowanych za handryczenie się.

Cytryna gubi liście
marzenia o ogródku
nawóz mineralny z .....
---- Rajskie jedzonko -----