Oddam swoje zwłoki.

1. Data: 2001-03-09 09:04:46

Temat: Oddam swoje zwłoki.
Od: "Mgiełka" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile mogę dostać (pieniędzy, oczywiście), za deklarację, że po mojej śmierci
oddam swoje zwłoki na różne eksperymenty, przeszczepy itd.

P.S. Pytanie całkiem serio.

2. Data: 2001-03-09 09:15:55

Temat: Odp: Oddam swoje zwłoki.
Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mgiełka <h...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98a68i$cen$...@n...tpi.pl...
> [...]
śmierci
> oddam swoje zwłoki na różne eksperymenty, przeszczepy itd.

nic nie mozesz dostac
nadal cie ten szlachetny gest interesuje?
Mateusz

3. Data: 2001-03-09 10:19:13

Temat: Re: Oddam swoje zwłoki.
Od: "Carlos" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Pytanie całkiem serio.
>
> Pozdrawiam
>
> zapytaj jakiegos nekrofila ile da za twoje cialko
Carlos

4. Data: 2001-03-09 13:09:35

Od: "rafal (rav_rav)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
śmierci
> oddam swoje zwłoki na różne eksperymenty, przeszczepy itd.

Po co maja placic jak i tak moga Cie "wziac". Zgodnie z obowiazujacym prawem
mozesz wyrazic wole, zeby Cie NIE wzieli!

rafal

5. Data: 2001-03-09 14:33:07

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mgie?ka wrote:

> Ile mog? dostaae (pieni?dzy, oczywi?cie), za deklaracj?, ?e po mojej ?mierci
> oddam swoje zw?oki na ró?ne eksperymenty, przeszczepy itd.
>
> P.S. Pytanie ca?kiem serio.

w krematoriach masz tysiace zwlok
a prochy po spaleniu sie nie roznia

6. Data: 2001-03-09 17:12:00

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam..

> [...]
śmierci
> oddam swoje zwłoki na różne eksperymenty, przeszczepy itd.

a wiesz jak fajnie bedziesz wygladal po 10 godzinach.. kiedy to studenci
medycyny sie Toba zajma:-))) bedzie to przypominalo "szukanie serca w
odbycie":-))
Dalej cchesz:-PPP

LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

7. Data: 2001-03-09 18:03:58

Temat: Cena za zwłoki
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówiąc powaznie to musisz się zgłosić d którejś z Akademii Medycznych i sie
tam dowiesz ile płaca za zwłoki. To jest normalna procedura.
Pozdrawiam Doctore

Użytkownik LiBi <l...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98b3hf$ead$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2001-03-09 18:06:50

Temat: Szokujaca wystawa sztuki wspolczesnej - korpusy cial, nagie mozgi, zmarla matka z rozcietym brzuchem a w niej martwy noworodek .200 zwlok na wystawie.. Bylo: Re: Oddam swoje zwłoki.
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mgie?ka wrote:

> Ile mog? dostaae (pieni?dzy, oczywi?cie), za deklaracj?, ?e po mojej ?mierci
> oddam swoje zw?oki na ró?ne eksperymenty, przeszczepy itd.
>
> P.S. Pytanie ca?kiem serio.

tutaj masz odpowiedz co mozesz zrobic .
Mozesz oddac do muzeum sztuki wspolczesnej, tam pocwiartuja, wypatrosza,
zaleja zywicami , nabija na haki i powiesza jako obiekt artystyczny.

Tutaj wiecej szczegolow:
I to wszystko jezdzi po swiecie w formie wystawy, kilkadziesiat trupow
w czesciach, kawalkach, zalanych zywica, aby byly bezzapachowe.

Juz 2.5 miliona widzow zwiedzilo te wystawe.

Siedzacy nieboszczyk przy szachownicy z otwarta czaszka i odslonietym
mozgiem, trup matki w 8-miesieca ciazy z rozcietym brzuchem
a w nim zmarly plod. Nieboszczyk obdarty ze skory, siedzacy okrakiem
na koniu, trzymajacy w jednej rece swoj mozg, a w drugiej mozg konia
i to wszystko zbudowane z autentycznych 200 cial nieboszczykow
w kawalkach, pokrojonych, wypatroszonych.

(by Linda Havez
http://www.jewishworldreview.com/cols/chavez.html

This is one German export
America better dare not
embrace!

http://www.jewishworldreview.com --
GUNTHER VON HAGENS has given new
meaning to the term "culture of death." Von
Hagens, a German anatomist, has created an "art"
exhibit consisting of works that include a man
seated at a chess board, his brain exposed; a
woman whose pregnant belly is peeled back to
reveal an 8-month fetus curled inside; a skinned
man astride a horse, holding his brain in his right
hand, the horse's in his left.

Nothing shocking about this, you say, it's just what
passes for modern art these days? Ah, but there's
an important difference. Von Hagens' "Bodyworks"
exhibit is not representational art -- the usual
paintings or sculptures or even photographs -- but
actual human bodies or body parts from 200 dead
men, women and children preserved, dissected,
mutilated and put on display to entertain.

So far, the exhibit has toured cities in Germany,
Austria, Switzerland and Japan, where it has been
seen by almost 2.5 million people in Germany alone
and raised more than $1.4 million for its promoters.
But in Berlin, where the exhibit opened last month,
the Catholic Church has protested vigorously.
Failing to get authorities to halt the show, the day
the exhibit opened, the Church held a Requiem
Mass for the dead on display.

9. Data: 2001-03-09 18:45:31

Temat: Odp: Cena za zwłoki
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

płacą zaliczkowo tylko chyba trzeba notarialnie umowe zawrzeć
Doctore

Użytkownik Beatka <b...@w...opole.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3aa93ab0$...@n...vogel.pl...

10. Data: 2001-03-09 19:41:23

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos juz ogladal te wystawe wspolczesnego horroru za granica,
przygotowana przez niemieckiego anatomiste ?

D.
> [...]
> the Catholic Church has protested vigorously.
> Failing to get authorities to halt the show, the day
> the exhibit opened, the Church held a Requiem

ordynator czy ordynus?
grzyby i bakterie
Szkodliwe oddzialywanie agresywnych pokemonow na dzieci ?
Niepelnosprawni sprzedawcy
Rehabilitacja (fizykoterapia, kinezyterapia, masaż) - masz problem?