Odp: Cięcie jałowców

From: "Witold Jan Pepłowski" <_...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Cięcie jałowców
Date: Tue, 18 Jan 2000 18:58:46 GMT

moge jedynie powiedziec co zrobiłem u siebie w ogrodzie, ale o to chyba
chodzi.
dwa lata temu przyciąłem(musiałem przyciąć) Juniperus communis o pokroju
wąskim wysokim. Miał wtedy ok. 150cm i skróciłem go o +/- 8-10cm. Przyciąłem
tylko pędy wierzchołka i kilka pojedynczych bocznych (podsikana przez pieska
gałązka zaczynała podsychać, to ją CIACH). Teraz po dwóch i pół roku ma
ok.180 cm i wygląda zdrowo. Wierzchołek odbił wzorowo, bez większych strat
na pokroju całego drzewka, pędy boczne wolniej rosną, ale też odbiły dość
dobrze (już zasłoniły prawie całą "wysikaną" dziurę).
--

Pozdrówka -

Użytkownik basia <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84vjv5$8hs$...@z...polsl.gliwice.pl...