Odp: Cięciejałowców

From: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Cięciejałowców
Date: 4 Jan 2000 14:18:54 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Dom mozesz wybudowac w ciagu jednego roku ale nie ogrod.
Jesli posadziles tyle drzew beda one walczyly o pokarm i swiatlo.
Pozniej bedzie szkoda wykopywac.Musisz przewidywac jak ten ogrod bedzie
wygladal za kilka lat.Co do jalowcow to sa to trudne rosliny do przesadzania
ze wzgledu na rozpierzchly system korzeniowy.Ale male siewki bardzo ladnie
sie przyjmuja i nie tak wolno rosna.
Pozdrawiam,Boguslaw.