Ciuszki

1. Data: 2003-04-14 14:40:53

Temat: Ciuszki
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny!
Co robicie jak nie macie kasy a chcecie sobie sprawic jakis nowy ciuszek na
wiosne?
pozdrawiam!!!!
nicolla

1. Data: 2003-04-14 14:57:30

Temat: Re: Ciuszki
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> hej dziewczyny!
> Co robicie jak nie macie kasy a chcecie sobie sprawic jakis nowy ciuszek
na
> wiosne?

Zarabiamy! :)

Kaska

1. Data: 2003-04-14 15:09:28

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> na
>
> Zarabiamy! :)
>
> Kaska

A jak się nie da, to idziemy do szmatlandu, tudzież na jakiś targ,
szczególnie chyba na Śląsku fajne rzeczy można dostać, bo ludzie mimo
wszystko ciągle dostają paczki z zachodu, ja wybieram się też na giełdę,
naprawdę bywają okazje. Oczywiście, metką się pochwalić nie można, ale co to
za różnica?
Maga

1. Data: 2003-04-14 15:24:06

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Zarabiamy! :)

Aleś Ty banalna. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-14 15:49:50

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hej dziewczyny!
> Co robicie jak nie macie kasy a chcecie sobie sprawic jakis nowy ciuszek

hmmm u mnie to wyglonda tak z e jak wydam na ciuch to mniej jem..
drastycznie mniej, ale da sie:)) (ostatnio zaszalalam ze spodniami. i byla
scisla dieta ale da sie:))

***agatka****

1. Data: 2003-04-14 17:35:09

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> hmmm u mnie to wyglonda tak z e jak wydam na ciuch to mniej jem..
> drastycznie mniej, ale da sie:)) (ostatnio zaszalalam ze spodniami. i
> [...]
Oj, u mnie by się nie dało. No chyba, żeby tak zostać anorektyczką? Już mi i
tak za wiele nie brakuje.
Maga

1. Data: 2003-04-14 17:50:38

Temat: Odp: Ciuszki
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maga <h...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> A jak się nie da, to idziemy do szmatlandu, tudzież na jakiś targ,
> szczególnie chyba na Śląsku fajne rzeczy można dostać

O, to mnie zainteresowalo :-) Moglabys podac jakies adresy? :-) Bo ja to tak
mam, ze slysze o jakichs niesamowitych second-handach, a jak ide, to sie
okazuje, ze kicha. Czesto jest tak, ze najpierw ma do tych ciuchow dostep
rodzina, znajomi, a reszta dopiero idzie na sprzedaz - moze dlatego?

Gosia

1. Data: 2003-04-14 18:12:48

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> [...]
> okazuje, ze kicha. Czesto jest tak, ze najpierw ma do tych ciuchow dostep
> rodzina, znajomi, a reszta dopiero idzie na sprzedaz - moze dlatego?

No ja akurat za daleko nie szukam. Mieszkam w Kędzierzynie-Koźlu, nie
powiem, żeby tu był jakiś oszałamiający wybór, ale zawsze coś isę wybierze,
inna sprawa, że naogólł trzeba coś tam przerabiać, ale ja mam baardzo
utalentowaną babcię. Osobiście często jeżdżę na giełdę do Gliwic, a i
podobno w Opolu na którymś targu można się nieźle obłowić, ale nie wiem nie
widziałam. A tak poza tym to znam dużo ludzi, ktorzy się zaopatruję w
Katowicach na Załężu, też mi się jeszcze nie udało tam wybrać. Tak w ogóle
to trzeba mieć dużo cierpliwości do kupowania ciuchów w takich miejscach, bo
trzeba naprawdę dobrze się naszukać i naszperać, no ale efekt jest taki, że
ludzie po ubiorze uważają mnie za bogatą. Dobre, dobre!
Powodzenia w poszukiwaniach.
Maga

1. Data: 2003-04-14 19:16:01

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wybierze, inna sprawa, że naogólł trzeba coś tam przerabiać, ale ja mam
> baardzo utalentowaną babcię. Osobiście często jeżdżę na giełdę do Gliwic

Hmmm, to wszystko dosc daleko ode mnie :-)

> A tak poza tym to znam dużo ludzi, ktorzy się zaopatruję w
> Katowicach na Załężu, też mi się jeszcze nie udało tam wybrać.

Na Zalezu to raczej nie sa uzywane ciuchy, tylko takie stragany ze zwyklymi,
dosc tanimi - i rzeczywiscie, jesli sie pogrzebie, mozna znalezc cos ladnego
w powodzi wszechobecnych fredzli ;-)

> Tak w ogóle to trzeba mieć dużo cierpliwości do kupowania ciuchów w
> takich miejscach, bo trzeba naprawdę dobrze się naszukać i naszperać

Mnie to nie przeszkadza :-) Do dzis chodze w rzeczach, ktore znalazlam pare
lat temu za pare zlotych w roznych miejscach :-)

Gosia

1. Data: 2003-04-14 19:48:34

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" <h...@i...org.pl> wrote in message
>Osobiście często jeżdżę na giełdę do Gliwic, a i
> podobno w Opolu na którymś targu można się nieźle obłowić, ale nie wiem
nie
> widziałam.
W Opolu jest ogromny second-hand na Ul. Głogowskiej. Polecam.. można chodzić
po wielkiej hali godzinami i zawsze znajdzie się coś dla siebie. Jest też
nowy cytrusek i rzeczywiście jest w czym wybierać :) i naprawde nie
kiczowato.. naprawde eleganckie rzeczy czasem całkiem niedrogo
Pozdrawiam
Opolanka- Kasia (:

Szukam osób do sprzedaży kosmetyków.
Sense philophy- mydełka
[OT smieszny] To sie moze nam czasem przydac, jako dodatek do netykiety;)
Petrole - sukces;)
ja bede chwalic