Co jest najważniejsze w życiu?

1. Data: 2002-09-26 22:52:01

Temat: Co jest najważniejsze w życiu?
Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie pytanie - niby banalne - ale czy na pewno?

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-09-26 23:26:41

Temat: Re: Co jest najważniejsze w życiu?
Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Takie pytanie - niby banalne - ale czy na pewno?

dobra zabawa. dobra czyli dobra i bez zlych skutkow.

1. Data: 2002-09-26 23:29:35

Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sd_" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
>
> dobra zabawa. dobra czyli dobra i bez zlych skutkow.

bawienie sie to jedno z zachowan ssakow. czyli jesli sie nie lubisz bawic,
nie jestes nawet ssakiem. pozdrawiam:)

1. Data: 2002-09-26 23:35:26

Od: "Karolina Skoracka" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Takie pytanie - niby banalne - ale czy na pewno?

> [...]

Mysle, ze przede wszystkim nasze otoczenie, w sensie nas samych oraz
bliskich nam osob, to jakimi jestesmy dla nich, co sami czujemy. Dobro,
zyczliwosc. Choc kiedys pewna pani psycholog powiedziala mi, ze "w zyciu
kazdy czlowiek jest najwazniejszy sam dla siebie".
Tez cos w tym jest. Jesli zadbamy o to, aby nie krzywdzac nikogo, samemu nie
stac sie ofiara, powinno byc dobrze.

*Historyjka z morałem*

Profesor filozofii stanął przed swymi studentami i położył
przed sobą kilka przedmiotów. Kiedy zaczęły się zajęcia, wziął spory
słoik po majonezie i wypełnił go po brzeg dużymi kamieniami. Potem
zapytał studentów, czy ich zdaniem słój jest pełny, oni zaś potwierdzili.
Wtedy profesor wziął pudełko żwiru, wsypał do słoika i lekko potrząsnął.
Żwir oczywiście stoczył się w wolna przestrzeń między kamieniami.
Profesor ponownie zapytał studentów, czy słoik jest pełny, a oni ze
śmiechem przytaknęli.
Profesor wziął pudełko piasku i wsypał go, potrząsając słojem. W ten
sposób piasek wypełnił pozostałą jeszcze wolną przestrzeń.
Profesor powiedział:
"Chciałbym, byście wiedzieli, że ten słój jest jak Wasze życie.
Kamienie - to ważne rzeczy w życiu: Wasza rodzina, Wasz partner,
Wasze dzieci, Wasze zdrowie. Gdyby nie było wszystkiego innego, Wasze
życie i tak byłoby wypełnione.
Żwir - to inne, mniej ważne rzeczy: Wasze mieszkanie,
Wasz dom albo Wasze auto.
Piasek symbolizuje całkiem drobne rzeczy w życiu, w tym Waszą ciężką
pracę.
Jeżeli najpierw napełnicie słój piaskiem, nie będzie już miejsca na żwir,
a tym bardziej na kamienie. Tak jest też w życiu: Jeśli poświęcicie całą
Waszą energię na drobne rzeczy (pracę), nie będziecie jej mieli na rzeczy
istotne.
Dlatego dbajcie o rzeczy istotne - poświęcajcie czas Waszym dzieciom i
Waszemu partnerowi, dbajcie o zdrowie. Zostanie Wam jeszcze dość
czasu na pracę, dom, zabawę itd.
Zważajcie przede wszystkim na duże kamienie - one są tym, co
się naprawdę liczy. Reszta to piasek.

--
pozdrawiam :)
Karola

------
"Dla człowieka niedojrzałego znamienne jest, że pragnie on wzniosle umrzeć
za jakaś sprawę; dla dojrzałego natomiast - że pragnie skromnie dla niej
żyć"

J.D.Salinger - "Buszujacy w zbożu"

1. Data: 2002-09-26 23:44:25

Od: "Adam Bernau" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka...
U mnie najwazniejsze w zyciu jest realizowanie celow uprzednio sobie wyzna
czonych m.in. zostanie Prezydentem RP.
A co jest najwazniejsze u Was?

Pozdrawiam
Adam Bernau

1. Data: 2002-09-26 23:59:14

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Bernau" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
l...
> Hejka...
> U mnie najwazniejsze w zyciu jest realizowanie celow uprzednio sobie wyzna
> czonych m.in. zostanie Prezydentem RP.
> A co jest najwazniejsze u Was?

No to musisz się bardzo starać ! ;))
Chętnych nie brakuje.

a.. czy to znaczy, że już rozpoczynasz kampanię ;).. ?
E.

1. Data: 2002-09-27 00:19:22

Od: "Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Skoracka <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Waszą energię na drobne rzeczy (pracę), nie będziecie jej mieli na rzeczy

Ladna przypowiesc Karolina...
A wracajac do tematu - najwazniejsze w zyciu czlowieka jest jego wlasne ego.
I na wszystko patrzy przez pryzmat WLASNYCH uczuc i doznan.
Kiedy uda mu sie osiagnac wyzszy stopien poznania swiata zdaje sobie sprawe
z uczuc innych ludzi. Dalej- umie je rozpoznawac i rozumiec. Dalej - umie
poswiecic swoje ego...

Pozdrawiam
Bozenna

1. Data: 2002-09-27 05:51:15

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@a...net.pl> writes:

> Takie pytanie - niby banalne - ale czy na pewno?

kazdy sam sobie musi odpowiedziec na to pytanie, co jest dla niego
nawazniejsze.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-09-27 06:49:46

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kazdy sam sobie musi odpowiedziec na to pytanie, co jest dla niego
> nawazniejsze.

Zgadzam się. To zbyt osobista sprawa.

1. Data: 2002-09-27 06:56:23

Temat: Odp: Co jest najważniejsze w życiu?
Od: "sitting target" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wilczek <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an034l$pf7$...@k...task.gda.pl...
> Takie pytanie - niby banalne - ale czy na pewno?

Obecnie - KASA. Dla ugody zgodze sie ze nie zawsze (co nie oznacza nigdy) kupisz
za nią miłość i przyjaźń, ale wszystko inne kupisz. Po prostu lepiej być bogatym
i zdrowym niż biednym i chorym.

Czy mowiac kobiecie "lubie Cie" = seks ?.
Pytanie o sny
Przestępczość nieletnich
moje nedzne zycie
==== Psychologia motywacji ====