Czy nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie?????

1. Data: 2003-08-22 08:54:03

Temat: Czy nikt nie umie odpowiedziec na proste pytanie?????
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Ile nalezy jesc bialka na kilogram masy ciala przy diecie tluszczowej?
2. Jakie powiny byc proporcje bialka do tluszczu w diecie Ketogenicznej?
3. Ile posilkown najlepiej spozywac w ciagu dnia i co jaki czas i jakie
ilosci w tych posilkach??

Z Gory DZIEKUJE

2. Data: 2003-08-22 09:17:31

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> 1. Ile nalezy jesc bialka na kilogram masy ciala przy diecie tluszczowej?

Przy DO na początku 1g na kilogram wagi naleznej po około 1-3 miesiące
0,5-0,8 g

> 2. Jakie powiny byc proporcje bialka do tluszczu w diecie Ketogenicznej?

bardziej chodzi o ogranizczenie węglowodanów do jakiś 20g na dobe ale
Chaciur opisał to szczegółowiej w poście "dieta ketogeniczna nasladujaca
glodowke"

> 3. Ile posilkown najlepiej spozywac w ciagu dnia i co jaki czas i jakie
> ilosci w tych posilkach??

na DO najlepiej 2 posiłki śniadanie i obiadokolacje ;))) ale można mieć 3
posiłki tylko mniejsze

Slawek

3. Data: 2003-08-22 11:11:07

Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Manio <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi4ln8$749$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> 2. Jakie powiny byc proporcje bialka do tluszczu w diecie Ketogenicznej?
> 3. Ile posilkown najlepiej spozywac w ciagu dnia i co jaki czas i jakie

żądasz prostych odpowiedzi ale takich nie ma,
jeżeli będziesz jadł zbyt mało węglowodanów
w stosunku do potzeb organizmu to wejdziesz
w ketozę ( musisz pamiętać że nadmiar białka
może suplementować węglowodany 57g ze 100)
żeby być w ketozie nie musisz wogóle jeść tłuszczu

pozdrawiam Chaciur

4. Data: 2003-08-22 13:31:42

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio"
> 1. Ile nalezy jesc bialka na kilogram masy ciala przy diecie tluszczowej?

To zależy nie tylko od stażu (czy właściwie stanu przbudowy organizmu) - jak
Ci to podał Sławek, ale także od stanu zdrowia.

> 3. Ile posilkown najlepiej spozywac w ciagu dnia i co jaki czas i jakie
> ilosci w tych posilkach??

Jeśli jesteś zdrowy - jedz ile chcesz, kiedy chcesz. Organizm Ci sam
podpowie. Powtarzam: jeśli jesteś zdrowy :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

5. Data: 2003-08-27 16:19:57

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> 1. Ile nalezy jesc bialka na kilogram masy ciala przy diecie tluszczowej?

W niektórych wersjach keto stosowanych np przez zawodowych kulturystów (nie
mylić ze zdrowym sposobem odżywiania) ilość tłuszczu jest mniejsza,
węglowodanów taka jak napisałem, a białka nawet do 350g.
Nie ma reguł. Im więcej białka będziesz jadł, tym więcej oszczędzisz mięśni
ale tym bardziej jest to niezdrowe (nerki itp). Dla 90 kg kulturysty
zalecana ilość białka wynosi od 200 do 320 g dziennie. Dla osób
nieuprawiających kulturystyki wystarczy mniej. IMO około 100-200g.

> 2. Jakie powiny byc proporcje bialka do tluszczu w diecie Ketogenicznej?

W jednej z wersji zaleca się np. 20/30/50% W/B/T. Są to wartości
orientacyjne. Ilość białka waha się od 100-150 gram, a pod koniec
kilkudniowego cyklu spada do ok 75-90 g, a w okresie 1-2 dniowego
"odpoczynku" przed następnym cyklem wynosi np 200-250g. Jak widzisz
najbardziej ekstremalna i efektywna dieta odchudzająca zakłada przyjmowanie
większych ilości węglowodanów niż np dieta Kwaśniewskiego. LOL.
4-7 dniowe cykle trwają nie dłużej niż 3-4 mies.

Bardziej od ilości W/B/T powinieneś zwrócić uwagę na CAŁKOWITĄ REZYGNACJĘ z
WYSOKOPRZETWORZONEJ ŻYWNOŚCI. Żadnych McDonaldów, cukierków, białego ryżu i
chleba. 100% węglowodanów powinno pochodzić np ze zbórz, płatków owsianych i
innych pokarmów o niskim IG. To bardzo ważne!

> 3. Ile posilkown najlepiej spozywac w ciagu dnia i co jaki czas i jakie
> ilosci w tych posilkach??

5-6 posiłków równo rozłożonych czasowo w ciągu dnia. Ostatni lekki posiłek
ok. 2 godziny przed snem. Musisz równomiernie rozłożyć ilość białka oraz
tłuszczu na wszystkie posiłki, a węglowodany przyjmować np tylko do południa
lub do południa oraz przed treningiem, a na pewno nie po godz 16.00.

> Z Gory DZIEKUJE

Bredni o DO nie słuchaj. Ilość białka na DO jest wystarczająca dla dozorcy
lub emerytki siedzącej cały dzień w oknie a nie dla osoby aktywnej
fizycznie. Niestetyu optymalni, których miałem okazje osobiście, na żywo
poznać, to najczęściej ludzie o wąskim horyzoncie, nie posiadający rozległej
wiedzy ogólnej, którzy przez wiele lat nie dbali o zdrowie i prowadzili
niehigieniczny tryb życia. Kiedy dokonali epokowego z ich punktu widzenia
odkrycia diety Kwaśniewskiego wydaje im się, że dostąpili szczególnej wiedzy
i zdarza się, że fanatycznie głoszą swoje światopoglądy rozśmieszając
naukowców i lekarzy.

Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

6. Data: 2003-08-27 16:27:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> chleba. 100% węglowodanów powinno pochodzić np ze zbórz, płatków owsianych

sorry oczywiście miało być
_zbóż_
usenet niestety rozregulował wbudowany kontroler gramatyki, a tego na kompie
nie używam

7. Data: 2003-08-27 18:36:40

Temat: Re: [DO] ogloszenie
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> [...]
wiedzy
> i zdarza się, że fanatycznie głoszą swoje światopoglądy rozśmieszając

I to jest ta Twoja konstruktywna krytyka DO ????

W ramach "rozśmieszania naukowców i lekarzy" - przypominam, że :
----
Centrum Żywienia Optymalnego we współpracy z Instytutem Lecha Wałęsy
organizuje 7 września br. o godz. 11.00 w Sali Kongresowej w Warszawie
spotkanie z dr. Janem Kwaśniewskim
Obecni będą znani politycy, biznesmeni i sportowcy. Swój udział
potwierdził prezydent Lech Wałęsa. Pojawią się także konsultanci
medyczni Centrum Żywienia Optymalnego - lek. med. Przemysław Pala,
dr n. med. Mariusz Głowacki i lek. med. Maciej Garbień.

WSTĘP WOLNY
----

P.S. Przyjdź na to spotkanie, zobaczysz na żywo tych wszystkich
"dozorców i emerytów o wąskim horyzoncie"...
Twoje uwagi są obrzydliwe, Janie z szerokim horyzontem...

Krystyna

8. Data: 2003-08-27 19:52:45

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manio <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> 2. Jakie powiny byc proporcje bialka do tluszczu w diecie Ketogenicznej?
> 3. Ile posilkown najlepiej spozywac w ciagu dnia i co jaki czas i jakie

Pytasz o zasady występujące w kilku dietach. Trzeba by być omnibusem, by
dobrze odpowiedzieć na te pytania. Może się mylę, ale nikt nie stosuje kilku
diet na raz.

9. Data: 2003-08-28 06:00:30

Temat: Re: [MM] ogloszenie
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:biivju$dim$1@news.onet.pl...
> I to jest ta Twoja konstruktywna krytyka DO ????

W tym przypadku było to nawiązanie do moich osobistych doświadczeń z ludźmi
oczarowanymi tą dietą i tyle.

----

> P.S. Przyjdź na to spotkanie, zobaczysz na żywo tych wszystkich
> "dozorców i emerytów o wąskim horyzoncie"...
> Twoje uwagi są obrzydliwe, Janie z szerokim horyzontem...

Cieszę się że masz SWÓJ własny pogląd na temat MOICH poglądów.
Amway, wiele popularnych w USA sekt też na swoje spotkania wynajmowali
aktorów i znane osobistości. To niczego nie udowadnia i nie podważa tego co
napisałem o moich osobistych doświadczeniach.

10. Data: 2003-08-28 06:01:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pytasz o zasady występujące w kilku dietach. Trzeba by być omnibusem, by

Tłuszczowa i ketogeniczna to praktycznie ta sama zważywszy kontekst.

> dobrze odpowiedzieć na te pytania. Może się mylę, ale nikt nie stosuje
kilku
> diet na raz.

Ja często stosuję po kawałku z kilku.

Strona domowa http://www.janwer.com/