Czy prawdą jest,że lekarze tak fantastycznie zarabiają?

11. Data: 2003-11-27 19:05:54

Temat: Re: Czy prawdą jest, że lekarze tak fantastycznie zarabiają?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> writes:

> Po pierwsze - pokaż mi lekarza, z wyjątkiem pojedynczych przypadków (z
> reguły z tytułami profesorskimi), do którego przyjdzie 24 pacjentów do
> gabinetu prywatnego, za 80 PLN za wizytę. Z reguły jest to kilku
> pacjentów (czyli poniżej 10, czasem 2-3), i z reguły raz w tygodniu.

Kilku pacjentow? Raz w tygodniu? W innym swiecie chyba zyjemy...

> Po drugie - sześć godzin pracy w gabinecie prywatnym? To znaczy od 17 do
> 23, tak?

Na przyklad od 9 do 15. Albo od 14 do 20.

Kto powiedzial, ze ten lekarz pracuje przed poludniem na etacie
jeszcze gdzies?

Prosze bardzo, konkretny przyklad, pani doktor M.T. z warszawskiego
Multimedu (http://www.multimed.pl/lekarze.htm) - 20 godzin w tygodniu,
czyli ponad 80 godzin w miesiacu. A ja w swoim przykladzie liczylem 30
godzin w miesiacu, przypominam. Pacjenci sa zapisywani co kwadrans,
czasem cos potrwa dluzej, wiec kolejka stoi pod drzwiami. Wizyta
kosztuje 70 zl (liczylem dla lekarza 20 zl, 20 zl razy 4 pacjentow
razy 80 godzin to jest 6400 zl, no niech polowa czasu to bedzie tylko
czekanie na pacjentow to jest ciagle 3200 zl).

Chyba nie trafilismy przypadkiem na najwiecej zarabiajacego i
najbardziej pracowitego lekarza w kraju? 8-)

Ja tam nikomu nie zaluje, niech lekarze zarabiaja, jesli umieja
leczyc. Tylko niech to sie nie wiaze z ogolna lamentacja, ze nie maja
za co zyc.

> prywatnych to sumy jak najbardziej istotne w budżecie domowym (bo jakże
> mogły by nie być istotne przy pensji rzędu 1200 PLN brutto na przykład),
> ale bynajmniej nie bajońskie.

Czy ja mowie "bajonskie"? Nie. Ale osiagnac srednia krajowa to
naprawde nie wyglada, zeby byla jakas sztuka.

> Podsumowując - nie chce mi się z Tobą gadać.

Nie ma obowiazku.

MJ

12. Data: 2003-11-27 19:29:24

Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c...@a...coca.cola...
> On Wed, 26 Nov 2003 19:50:09 +0100, Michal Jankowski wrote:

(...)
Z wyjątkiem pewnego ginekologa przyjmującego w Warszawie nie
> spotkałem się nigdy z takimi godzinami pracy (znaczy przyjmowaniem
> pacjentów po 21.00).

Ja tak zupelnie OT, bo watek jest bezsensowny - czarna masa spoza branzy
nigdy nie przyjmie do wiadomosci stanu faktycznego, wiec nie warto o tym
dyskutowac... Jak jest, to my wiemy az za dobrze.
Ale co do tego ginekologa: znam przypadek rowniez ginekologa, ktory
przyjmuje czasem do 24tej :-)) i to w celach terapeutycznych, a nie
rekreacyjnych. I sa pacjentki, ktore czekaja - choc to bardzo specyficzny
czlowiek...

pzdr
W.

13. Data: 2003-11-27 20:23:39

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak zupelnie OT, bo watek jest bezsensowny - czarna masa spoza branzy
> nigdy nie przyjmie do wiadomosci stanu faktycznego, wiec nie warto o tym
> dyskutowac... Jak jest, to my wiemy az za dobrze.

Oj wiemy :-(
Przychodzi doktor do domu i idzie soać, rano sie budzi, idzie do pracy by po
pracy iśc do domu spać.

> [...]
> przyjmuje czasem do 24tej :-)) i to w celach terapeutycznych, a nie
> rekreacyjnych. I sa pacjentki, ktore czekaja - choc to bardzo specyficzny

A on jeszcze rozróżnia pacjentki o tej porze ?
Bo moja wydolnośc kończy się o 21. A potem ostrożna jazda do domu, bo
zmęczenie największym wrogiem kierowcy.

pozdrawiam tych co wiedzą jak jest i ich rodziny
ela

ból głowy
uczucie ciepla
jeszcze raz o glistach