Odp: Czy to jakas telepatia?

From: "Smerf" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Czy to jakas telepatia?
Date: Wed, 13 Mar 2002 10:06:30 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pa155.opole.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik Zakochany <z...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6m31b$22n$...@n...onet.pl...
> ale powoli zaczynam w to wierzyć... co o tym sądzicie?

Kiedyś zostałem obdarowany przez pewną Piękną Panią kubkami. Jeden z nich
był do herbaty, miał napis 'Tea', w moim wyobrażeniu był symbolem Pięknej
Pani, drugi
był z przeznaczeniem do picia kawy (symbolizował mnie).
Byliśmy ze sobą dosyć długo racząc się każdy innym napojem, każdy z innego
kubeczka. Po kilku latach naszego związku, zabierając się do pozmywania
kubeczków, nieopatrznie (o ja niezdara!) upuściłem jeden z nich. Szczęście w
nieszczęściu, nie rozbił się cały, jedynie uszko pękło na trzy części.
To był początek końca, na nic zdał się 'superglue', na nic 'kropelka', nasz
związek się rozpadł. Oczywiście dopatrując się symboliki, można wnioskować:
To ona mniezostawiła (to Tea Mug został uszkodzony), kubek został jedynie
uszkodzony i
później niezdarnie sklejany (wracaliśmy do siebie wiele razy, a nasz związek
stał się marną imitacją prawdziwej miłości).
Zastanawiałem się też wtedy nad telepatią, nad sms-ami, które przychodziły
kiedy o niej myślałem. Znalazłem na to odpowiedź, ja myślałem o niej ciągle,
bez wytchnienia, więc sms - zbłąkany kiedykolwiek by 'zapiszczał' mógł
zostać powiązany z telepatią.

Pozdrawiam
Smerf
Ps. Wczoraj kubek z napisem Tea, rozsypał się w drobny mak, chyba czas
zacząć żyć od nowa, inny kubek przykładając do ust :))))