Dziwny robal

1. Data: 2000-05-23 14:20:59

Temat: Dziwny robal
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc szukam pomocy od kilku dni w moim ogrodzie roi sie od dziwnych owadow
latajacych wygladaja jak latajace zuczki-chrzaszcze w kolorze czarnym z
czerwonawymi skrzydlami, moze ktos wie co to jest i co to moze zjesc.

P.S. Sikorki szpaki i wroble bardzo to lubia.

Pozdrowienia Tomek

2. Data: 2000-05-23 15:02:17

Temat: Re: Dziwny robal
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Czesc szukam pomocy od kilku dni w moim ogrodzie roi sie od dziwnych owadow
> latajacych wygladaja jak latajace zuczki-chrzaszcze w kolorze czarnym z
> czerwonawymi skrzydlami, moze ktos wie co to jest i co to moze zjesc.

Stona?

A wogole wypraszam soboe - nie jestem 'dziwnym robalem" tylko calkiem
zwyczajnym :)

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2000-05-23 16:40:46

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz ja protestuje.
Stona ma zewvetrzne skrzydelka w czarno-zólta paski, .
Anka

-------------Z motyka na slonce------------
<s...@f...edu.pl>

4. Data: 2000-05-23 17:05:32

Temat: Odp: Dziwny robal
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z doswiadczenia wiem, ze cos takiego obzera liscie liliom.
--
Z pozdrowionkami
Agnieszka (od Chestera)

5. Data: 2000-05-24 06:21:02

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> A wogole wypraszam soboe - nie jestem 'dziwnym robalem" tylko calkiem
> zwyczajnym :)

Przeciez 'dziwny' bylo do latajacego, a Ty jestes pelzajacy :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-05-24 09:17:58

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Przeciez 'dziwny' bylo do latajacego, a Ty jestes pelzajacy :-)

Ale w temacie nie ma, ze "latajacy: :]

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2000-05-24 09:29:17

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> Ale w temacie nie ma, ze "latajacy: :]

Ale w tekscie bylo :-)

8. Data: 2000-05-24 10:37:34

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w tekscie bylo :-)
przecież ONA to robal pełzający, jak pełza po ekranie to nie widzi co
napisane.
wykaż odrobinę ciepła. O :-)
Pozdrawiam serdecznie jerzy

9. Data: 2000-05-24 10:58:19

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AP <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wTyW4.20828$z...@n...tpnet.pl...
> Z doswiadczenia wiem, ze cos takiego obzera liscie liliom.

Jeśli obżera, to poskrzypka (poskrzypek - spotkałam już i tak, i tak)
liliowa. Wredne, mechanicznie lub Metox (jeśli jest jeszcze dopuszczony do
obrotu).

Uszanowanko, Basia.

10. Data: 2000-05-26 07:41:11

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie wiem co to jest, ale u mnie tez sie pojawilo.
Pozdrawiam Kakulka
Użytkownik Tomek <t...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ge44d$5hb$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> czerwonawymi skrzydlami, moze ktos wie co to jest i co to moze zjesc.
>
> P.S. Sikorki szpaki i wroble bardzo to lubia.

sztuczny strumyk
Re: nasiona ciemiernika
Re: szukam odpowiedzi 3 i 4 = klon palmowy
Re: nasiona ciemiernika
JAK PRZEGONIC KRETA