Farby dulux

1. Data: 2002-09-30 07:31:16

Temat: Farby dulux
Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szykuje sie do malowania scian i sufitu w pokoju farbami jak w temacie.
Czy na prawde wystarczy tylko jednorazowe malowanie ? (sciany bede
czyste, noworobiona gladz) Czy moze nie warto przeplacac za dulux i
kupic cos tanszego ? Co mozecie polecic.

--
S...@c...krakow.pl

1. Data: 2002-09-30 09:22:05

Temat: Re: Farby dulux
Od: "Setin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Maliszczak" napisał ...
> [...]
> czyste, noworobiona gladz) Czy moze nie warto przeplacac za dulux i
> kupic cos tanszego ? Co mozecie polecic.

Nie wiem jak farby z serii Once ale ja wybrałem klasyczny Dulux i jestem
bardzo zadowolony. Farby na podwójne malowanie mieszkania 41 m
kosztowały mnie 1000 zł. (ściany i sufity, 6 różnych kolorów
niestandardowych dobieranych wg wzornika). Oferta konkurencyjna
była wszakże o 40% tańsza ale jak patrzę na moje ściany które
wyglądają dokładnie tak jak chciałem warto było zapłacić za Dulux.

Pozdrawiam

Setin

1. Data: 2002-09-30 10:39:59

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Setin" <g...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> była wszakże o 40% tańsza ale jak patrzę na moje ściany które
> wyglądają dokładnie tak jak chciałem warto było zapłacić za Dulux.

Popieram. Warto przeplacac za dulux jesli uwazasz, ze to przeplacanie. Nie
polecam once bo to i tak na raz nic nie da. Ta do podwojnego krycia ma duzo
lepsza konsystencje a jak sciany sa w stanie, ktory opisujesz to moze sie
okazac, ze jednokrotne malowanie w zupelnosci wystarczy. Ja mam dwa lub trzy
pokoje pomalowane tylko raz i nie ma problemu, tylko tam gdzie sciany byly
kute po przerobkach elektryki potrzebna byla druga warstwa.

Zauwazylem tylko jedna wade duluxa. Niebieski kolor bardzo mi zbladl nad
samym wylotem z kratki nawiewowej z kominka. Temperature powietrza
dochodzila do 80-90 stopni wiec mnie to nie dziwi, ale warto wziac to pod
uwage i nie stosowac w tym miejscu kontrastowych kolorow.

vpw

1. Data: 2002-09-30 11:05:56

Od: "adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Farby na podwójne malowanie mieszkania 41 m
kosztowały mnie 1000 zł.

Hmm. To prawie za darmo :))))

aDm

1. Data: 2002-09-30 11:29:29

Od: "Setin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adm" <a...@h...pl> napisał w wiadomości ...

> Hmm. To prawie za darmo :))))

Gdybym chciał mieć za darmo to nawet bym nie tynkował :)
Poza tym nie twierdzę, że tanio tylko że dobrze:)

PZDR

1. Data: 2002-09-30 15:06:17

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Setin" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gdybym chciał mieć za darmo to nawet bym nie tynkował :)
> Poza tym nie twierdzę, że tanio tylko że dobrze:)
>
> PZDR

Na szczęście jest teraz taka demokracja, że każdy może malować czym mu się
podoba. Jeżeli włosy po szamponie "x" mogą mieć połysk lepszy o 75 % (
ciekawe jak to zmierzyli i w jakich jednostkach?), to dlaczegoż by Dullux
nie mógł być 5 razy lepszy od farby x. Ja tam swoje mieszkanie 57m2 ostatnio
malowałem Eko Śnieżką 2.90 za litr ( ok 200 zł za całe mieszkanie), ale nie
z tego względu iżbym nie miał zaufania do Dulluxa, tylko że za nic nie
potrafiłem wyobrazić sobie ścian pomalowanych 7 razy piękniej (tyle razy
jest chyba droższy) ;-)))

Pozdrawiam
Antoni Broniak

1. Data: 2002-10-01 03:52:26

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-09-30 09:31, Użytkownik Sebastian Maliszczak napisał:
> [...]
> czyste, noworobiona gladz) Czy moze nie warto przeplacac za dulux i
> kupic cos tanszego ? Co mozecie polecic.

Ja mam mieszkanie pomalowane Duluxem Once
Ale pomalowane 2 razy. Co tu dużo mówić, garderoba jest pomalowana raz i
to jednak nie to.
Ale jak porównuję moje ściany duluxowe i u kolegi pomalowane śnieżką
(chyba), to na moich wytworzyła się taka jakby (nie wiem czy dobrze to
oddam) cieniutenka warstwa gumy (no do czego innego to porównać to nie
wiem) i ściany wyglądają na idealnie gładkie.
Ja myślę, że warto jak masz na tyle pieniędzy, ale wcale nie wierz temu
malowaniu tylko raz

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

1. Data: 2002-10-01 21:27:02

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> nie mógł być 5 razy lepszy od farby x. Ja tam swoje mieszkanie 57m2
ostatnio
> malowałem Eko Śnieżką 2.90 za litr ( ok 200 zł za całe mieszkanie), ale
nie

Ale wazne, ze jestes zadowolony. Ja nowe tynki malowalem Sniezka w podobnej
cenie i gdybym mial to zostawic to plulbym sobie w brode. Po prostu nawet
moj stary bialy po 5 latach w mieszkaniu spoldzielczym (nie wiem czym to
malowali bo nie ja wtedy farbe kupowalem) byl lepszy niz to co udalo mi sie
osiagnac ze Sniezki. Duluxa z niczym tej samej klasy nie porownywalem, ale
to co nim pomalowalem mnie sie podobalo. Wydalem na niego zbyt duzo ale
tylko dlatego, ze nie bylem w stanie dobrze obliczyc ilosci. Po prostu litr
tej farby kosztuje tyle co 3 litry w opakowaniu 5 litrowym. Przy 10 litrach
cena spada drastycznie itp, itd.

vpw

1. Data: 2002-10-02 11:03:55

Od: "Ewa Zalewska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na prawde wystarczy tylko jednorazowe malowanie ? (sciany bede
> czyste, noworobiona gladz) Czy moze nie warto przeplacac za dulux i
> kupic cos tanszego ? Co mozecie polecic.

jednokrotne malowanie dotyczy tylko Dulux Once, ale nie zwyklych farb; ja
zdecydowalam sie na farby Duluxa z mieszalnika, na 78 metrowe mieszkanie bez
lazienki, WC i sufitow w pokojach poszlo farby za ok. 900 zł (przy
dwukrotnym malowaniu). Po pomalowaniu sciany jednokrotnie zostaly smugi,
wiec nie polecam malowania raz. W Leroy Merlin gdzie kupowalam farby litr
kosztowal 37 zl, ale jesli kupuje sie w puszce, ktora ma ponad litr to
wychodzi taniej. Zdecydowalam sie na Duluxa, bo mozna bylo wziac dziesiatki
probek kolorow na kartonikach ze specjalnego stojaka i zastanawiac sie
spokojnie w domu porownujac kolory mebli, dywanow itepe. Nie zauwazylam,
zeby jakas inna firma w tym sklepie udostepniala takie probki. Wprawdzie 900
zl to mnostwo pieniedzy, ale nie zalujemy, bo efekt jest naprawde wspanialy

1. Data: 2002-10-02 11:06:40

Od: "Ewa Zalewska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli interesuje Cie wydajnosc tych farb to litr starcza na ok. 16 metrow
kwadratowych przy jednokrotnym malowaniu i ok. 9 metrow przy dwukrotnym

Panele podlogowe
naprawa okna "próżniowego"?
Pomocy!! Lodowka - odlamana rurka od agregatu.
ogrzewanie malych mieszkan
Wentylacja, ogrzewanie kominkowe