Wentylacja, ogrzewanie kominkowe

1. Data: 2002-09-29 15:39:03

Temat: Wentylacja, ogrzewanie kominkowe
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem nowy na tej liście dyskusyjnej. To co mogę zaoferować to pomoć
w zakresie urządzeń i rozwiązań wentylacyjnych i ogrzewania kominkowego.
Nie czytam niestety codziennie, lecz co dwa dni więc z góry przepraszam za
oczekiwanie. osobiści mogę pomóc jeśli chodzi o obszar woj. Opolskiego.
Możliwy kontakt telefoniczny.
Największe doświadczenie posiadam w oparciu o rozwiązania firmy DOSPEL.

Pozdrawiam
Norby

1. Data: 2002-09-29 22:58:36

Temat: Re: Wentylacja, ogrzewanie kominkowe
Od: "AdameK" <u...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczekiwanie. osobiści mogę pomóc jeśli chodzi o obszar woj. Opolskiego.

To mi na poczatek powiedz cos takiego:
chce miec kominek z roprowadzeniem ciepla do 3 pomieszczen ca 70m2, z zalozenia do
dogrzewania wiosna i jesienia (nie jako podstawowe zrodlo ciepla) i teraz pytanie czy
powinienem wykonac doprowadzenie powietrza do spalania specjalnym kanalem z zewnatrz?

AdameK

1. Data: 2002-10-01 00:39:21

Od: "Maciej" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jaki wkład do palenia ciągłego polecasz?
Planuje sam obudować wkład i stąd pytanie: jaka powinna być odległość
miedzy wkładem a obudową i ścianą?
Z góry dzięki.

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Opolskiego.
> Możliwy kontakt telefoniczny.
> Największe doświadczenie posiadam w oparciu o rozwiązania firmy

poomocy - pralka nie kreci :(
Re: Jak lepiej/taniej gotować wodę? Prądem czy gazem?
Jakie przewody od talerza SAT?
półokrągłe schody
buduje dom