Filary rozdano!!!!

1. Data: 2000-01-15 09:36:56

Temat: Filary rozdano!!!!
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm.
Zapraszam na strone grupy http://ogrody.agrosan.pl , gdzie od wczoraj mozna
zobaczyc najnowszy ranking gadatliwych przygotowany przez Krzyska Koterbe.
Gratulacje dla najbardziej "rozgadanych" :
Krzyska Marusinskiego - pierwsze miejsce
Piotra Siciarskiego - drugie
Bais Kulesz - trzecie
oraz honorowe czwarte
Krzysiek Koterba!

Plakietki - filary rozdam jak tylko pokonam pewne klopoty techniczne.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-01-15 11:02:57

Temat: Re: Filary rozdano!!!!
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Trzecie miejsce zajela oczywiscie Basia Kulesz nie Baisa. Za pomylke bardzo
przepraszam.

1. Data: 2000-01-15 20:28:56

Temat: Odp: Filary rozdano!!!! Gratulacje
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-01-17 03:34:40

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gratulacje dla najbardziej "rozgadanych" :
> Krzyska Marusinskiego - pierwsze miejsce

Witam!!!!
Dlatego ze mnie jeszcze tu nie było.

Pozdrowienia
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-17 05:51:52

Temat: Odp: Filary rozdano!!!!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:YcXf4.25602$X...@n...tpnet.pl...
> Piotra Siciarskiego - drugie
> Bais Kulesz - trzecie
> oraz honorowe czwarte
> Krzysiek Koterba!

Dziękuje za gratulacje. Gratuluję POKONANYM :-). Dziękuję administratorom:
Robertowi i Krzysztofowi Koterbie który lubi
zaskakiwać.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-17 06:46:02

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje!
A wracając do dyskusji o elitarności grupy:
-gdyby "elitę" liczyć od 500 postów to liczyłaby 3 osoby
-gdyby liczyć od 150 postów to "elita" wynosiłaby 9 osób
-gdyby od 100 to już 16 osób
-a gdyby od 10 postów to w 96 osobowej "elicie" nawet Ja się znajduje!!!!
Pozdrowienia Jurek

1. Data: 2000-01-17 08:48:51

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BtYf4.25830$X...@n...tpnet.pl...
> Trzecie miejsce zajela oczywiscie Basia Kulesz nie Baisa. Za pomylke
bardzo
> przepraszam

Ależ nie ma za co :) A swoją drogą dobrze, że to nie telefon, byłoby jeszcze
gorzej :-)))))

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-17 20:57:57

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Krzyska Marusinskiego -
>Basia Kulesz -
Nareszcie właściwi Ludzie na właściwych Miejscach:-)
Gratuluję.
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-18 06:55:49

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> [...]
> Gratulacje dla najbardziej "rozgadanych" :
> Krzyska Marusinskiego - pierwsze miejsce

Po kolei :-)
I. Ranking liczylem wg mojego wlasnego archiwum, z ktorego czasami
usuwam reklamy. Poza tym mam (tak mi sie wydaje) wszystkie listy
ukazujace sie na grupie.

II. Niektore osoby pisza pod roznymi pseudonimami - jesli mi sie udalo
wylapac takiego delikwenia, to ma zsumowane, jesli nie - to wystepuje w
kilku miejscach rankingu.

III. Nie udalo mi sie zobaczyc rankingu umieszczonego na naszej stronie
- mam jakowes problemy, gdy mi sie w koncu strona zaladowala to mialem w
tabeli Krzyska Marusinskiego i zaraz potem Sunnie (moze za rok - co
Sunnie? :-) ).

IV. Przedstawiona w liscie na grupe przez Rafala kolejnosc pierwszej
czworki jest niezgodna z przygotowanym przeze mnie rankingiem. Pozwole
sobie wiec w tym miejscu na przedstawienie pierwszej dwudziestki zgodnie
z moimi wyliczeniami:
1. Krzysztof Marusiński 873
2. Piotr Siciarski 856
3. basia 578
4. Rafał Wolski 394
5. Krzysztof Koterba 352
6. Tomasz Niemiec 314
7. Marek Kawalec 222
8. Krzysztof Wilk 208
9. Andrzej Opejda 187
10.Gamon' 148
11.Edyta Szajnóg 140
Muzzy 140
13.Dariusz Pakosz 121
14.Jan Turulski 116
15.Krystyna Chiger 111
16.Anka Stonert 105
17.Andrzej Papliński 99
Jacek Kaliszan 99
19.Bożena Mikucka (Jagoda)87
20.Sławomir Siudziński 82

V. Jesli ktos chcialby cos sprostowac, ma jakies uwagi - prosze o listy
na nizej podany e-mail. Chce w tym miejscu zaznaczyc, ze ranking
staralem sie zrobic najlepiej jak umialem, ale pomylki sa niewykluczone
- jestem tylko czlowiekiem :-)

VI. Od poczatku istnienia grupy pl.rec.ogrody do konca 1999 roku
wypowiedzialo sie na tej grupie 955 osob (tyle przynajmniej
zarejestrowalem nazwisk, imion czy pseudonimow).

VII. Chcialbym zauwazyc, ze ilosc wypowiedzi na grupie niekoniecznie
jest rowna ich merytorycznej zawartosci, ale to kazdy czytelnik grupy
oceni sobie sam.

VIII. Do Rafala - gdy oststnim razem ogladalem ranking za 1998 rok to
nie zauwazylem w nim Krzyska Marusinskiego - proponuje uzupelnic ten
brak przez dopisanie tylko jak gadatliwy byl "Ojciec Grupy" :-) bez
zmieniania przyznanych miejsc i plakietek - i tak wszystkim wiadomo, ze
w 1998r. byl poza konkurencja :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-18 07:15:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85vvpa$qk5$...@a...webcorp.com.pl...
> Nareszcie właściwi Ludzie na właściwych Miejscach:-)

Dzięki, że zauważyłeś to, dobry człowieku :-))))
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

sklep internetowy
sklep internetowy