sklep internetowy

1. Data: 2000-01-14 20:26:04

Temat: sklep internetowy
Od: "Dariusz Wójtowicz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od niedawna śledzę z zainteresowaniem wymianę informacji w grupie. I
choć moje doświadczenie w czynnym uczestnictwie w grupach dyskusyjnych jest
zerowe pozwalam sobie zwrócić się o pomoc do członków grupy. Zamierzam
otworzyć sklep internetowy z artykułami ogrodniczymi. Proszę o poradę jak
uczynić to w miarę tanio , a jednoczesnie uzyskać w miarę profesjonalny
efekt. W chwili obecnej jedynym sposobem na realizację zamierzenia jest dla
mnie oferta pasaż.onetu / lecz niezbyt tania /. Dziękuję za ewntualną pomoc
.

1. Data: 2000-01-17 10:49:22

Temat: Re: sklep internetowy
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak to sie mowi po internetowemu: NTG.

Rzuc haslo na news:pl.comp.www

Tam wiecej sie dowiesz (mam nadzieje) i nie przejmuj sie wymadrzeniami wielu
"e-kspertow" na zupelnie inny temat niz prosiles. Jak Twoja ciekawosc nie
zostanie zaspokojona napisz, postaram sie odszukac pare zrodel. Ale tanio,
to w duzej mierze samemu...

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

1. Data: 2000-01-18 08:51:52

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno, fragmenty artykulu na temat kosztow:

"Wykonanie situ z prawdziwego zdarzenia nie jest sprawą prostą a więc i nie
tanią. Tym bardziej gdy chodzi o sit komercyjny, na przykład sklep on-line.
Według analiz przeprowadzonych przez analityków rynku on-line z GartnerGroup
w Stanach Zjednoczonych przeciętny koszt wykonania profesjonalnego situ
umożliwiającego sprzedaż produktów czy usług wynosi blisko 1 milion dolarów
a w ciągu najbliższych dwóch lat wzrośnie o co najmniej 25%. Jest to cena za
bardzo prosty sit "którym nie warto się chwalić". Oczywiście jest to kwota
uśredniona ale minimalny koszt wykonania takiego situ wyniesie nie mniej niż
300 tysięcy dolarów. Koszt wykonania dobrego acz standardowego situ którym
niczym szczególnym nie będzie się różnić od wielu pozostałych to kwota rzędu
1- 5 milionów dolarów ale już koszt wykonania situ który byłby w stanie
"powalić konkurencję na kolana" i wnieść nową jakość do e-commerce to suma
rzędu 5 - 20 milionów dolarów. Te same analizy wykazują tez iż średni czas
potrzebny na stworzenie takiego situ to 5 miesięcy."

sklep internetowy
Re: " 3D Landscape Professional "
Iglaki?
Bukarena (słonia stopa) HELP.