" 3D Landscape Professional "

1. Data: 2000-01-14 09:52:12

Temat: " 3D Landscape Professional "
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ten program naprawdę jest czegoś wart ? Pytam bo chciałbym zająć się
projektowaniem ogrodów zarobkowo (obecnie jestem bez pracy). Dlaczego
nie ma wersji polskiej tego programu ? Czyżby był tak słaby, że nie opłaca
się go tłumaczyć, czy nie ma po prostu popytu na komputerowe projekty
ogródków ? Czy ma ktoś wersję "shareware" tego programu ? (koniecznie
Professional - nie inny). Pozdrawiam
Tomaszek O.

1. Data: 2000-01-14 14:13:25

Temat: Odp: " 3D Landscape Professional "
Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomaszek Ogrodnik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:glCf4.21990$X...@n...tpnet.pl...
> Czy ten program naprawdę jest czegoś wart ?

Jest świetny. Realistyczny obraz 3D, możesz w nim zrobić chyba wszystko, ł
ącznie z kretowiskiem,
bogata biblioteka roślin(chyba 4 tys. ), całe mnóstwo zdjęć, opisy roślin,
możliwość obrabiania zeskanowanych zdjęć(czyli sadzisz roślinki przy własnym
domu),
poradnik co i jak robić w ogrodzie, osobny programik do projektowania tara
su.
Komputer Świat uznał go za najlepszy program tego typu na rynku.

>Pytam bo chciałbym zająć się projektowaniem ogrodów zarobkowo<

Kosztuje jakieś 700 zł

> Dlaczego nie ma wersji polskiej tego programu ? Czyżby był tak słaby,
że nie opłaca
> się go tłumaczyć, czy nie ma po prostu popytu na komputerowe projekty
> ogródków ?

Myślę, że to drugie. By znaleźć kupców musieliby zejść z ceną. To by się nie
opłacało.
Tłumaczenie tego to olbrzymie przedsięwzięcie. Na pocieszenie -angielszczy
zna w tym programie
nie jest "hard".

> Czy ma ktoś wersję "shareware" tego programu ? (koniecznie
> Professional - nie inny

Nie mam.
Pozdrawiam. Joanna

1. Data: 2000-01-15 09:49:28

Od: "Gocha" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam to znów ja Małgorzata tym razem o projektach , Landscapie ,
zapotrzebowaniu na nie itp. Ja właśnie robię komputerowe projekty przy
pomocy poprzedniej wersji Lanscapea -mam do niej miliony pretensji , ale
używam jej więc do czegoś się nadaje. Zapotrzebowanie na te projekty jest
różne w różnych rejonach Polski - mówię to na podstawie 3letniej statystyki
mojej strony i przychodzących zamówień , ale istnieje i jest coraz większe
. Do podjęcia decyzji o zakupie Professionala potrzebuję rozmowy z osobą ,
która korzystała z OBU wersji PROFESJONALNIE (ja też mam za sobą pierwszy
entuzjazm , że można narysować domek drzewko posadzić pod nim pieska ,
włączyć wersję "po 30latach" i zobaczyć , że piesek dalej siedzi tylko
tulipany i krokusy podrosły tak , że zasłoniły dom )W pracy z landscapem i
klientem istotniejsze jest to , że można szybko przesuwać posadzone rośliny
zmieniać je nie tracąc mnóstwa czasu na kolejne rysunki .Wadą mojej wersji
Lanscapea jest bardzo pracochłonne nanoszenie danych początkowych-w życiu
prawie nigdy nie mam do czynienia zdziałkami o kształcie regularnego
prostokąta jeśli professional miałby w tym miejscu możliwość zeskanowania
mapki to byłby GIGANTYCZNY plus.Wiele razy próbowałam znależć sharewarową
wersję niestety nie dostałam odpowiedzi nawet od firmy FASTRAC która
sprzedaje Landscapea (wysyłka do Polski też jest)-w czasach kiedy kupowałam
mojego był tańszy niż w Polsce. Gdybyś dostał opinię od kogoś kto pracuje na
obu wersjach proszę o podzielenie się nią .Zyczę sukcesów w pracy
--

Małgorzata Deszert
http://ogrody.topnet.pl

1. Data: 2000-01-16 05:45:16

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <o...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:IoXf4.25654$X...@n...tpnet.pl...
> Lanscapea jest bardzo pracochłonne nanoszenie danych początkowych-

Wadą ostatniej jak i wcześniejszych wersji jest m.in. to, ze nie można
wprowadzać danych o terenie na podstawie umieszczonych na niższej warstwie
,zeskanowanych materiałów dostarczonych przez geodetów, architektów czy
klienta.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-17 18:23:41

Od: "LeS" <l...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszek Ogrodnik <t...@k...net.pl> napisal

> [...]
> się go tłumaczyć, czy nie ma po prostu popytu na komputerowe projekty
> ogródków ? Czy ma ktoś wersję "shareware" tego programu ? (koniecznie

Witam
Po raz pierwszy na grupie (choc czytuje - z zainteresowaniem - od dawna).
Udalo mi sie "trafic" na adres:

http://www.b4ubuild.com/links/cadd.shtml

"Do wyboru..."
Pozdrawiam
LeS

1. Data: 2000-01-18 07:01:31

Temat: Re: Odp: " 3D Landscape Professional "
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeS wrote:
> Witam
> Po raz pierwszy na grupie (choc czytuje - z zainteresowaniem - od dawna).

Cos namnozylo sie tych "nowicjuszy". W tym miesiacu lapie drugiego :-)
Pytanie do grupy: kto sie wypowiadal 29 listopada 1999r. w temacie
"Bentonit"? :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-18 09:01:30

Temat: Odp: Odp: " 3D Landscape Professional "
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
> (...)
> Cos namnozylo sie tych "nowicjuszy". W tym miesiacu lapie drugiego :-)

Rzeczywiście.Bardzo optymistyczne! :-)
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-18 13:01:12

Od: "LeS" <l...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba <k...@r...pl> zawstydzil:

> Cos namnozylo sie tych "nowicjuszy". W tym miesiacu lapie drugiego :-)
> Pytanie do grupy: kto sie wypowiadal 29 listopada 1999r. w temacie
> [...]

Witam
Fakt niezaprzeczalny :-)
Ale wówczas nikt nie raczyl byl (:-)) odpowiedziec.
Wyciagnalem (mylny jak widac) wniosek, ze nikt mnie nie zauwazyl.

Dzieki...:-)))))
Pozdrawiam
LeS

1. Data: 2000-01-18 21:22:32

Temat: nowicjusze na grupie - STOP zbytecznym komentarzom
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

...jak macie za dużo pieniędzy to podzielcie się. Chętnie przyjmę.
.....nie szkoda wam "prądu" na takie komentarze ?!? ... tylko nie
odpowiadajcie na grupę, zlitujcie się..... i piszcie NA TEMAT

1. Data: 2000-01-19 09:59:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeS <l...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...
> Ale wówczas nikt nie raczyl byl (:-)) odpowiedziec.

Może to z szacunku do Twojej osoby?
Może nikt nie raczył posiadać takiej wiedzy a nie chciał opowiadać rzeczy
niesprawdzonych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Hortulus - praca