Iglaki?

1. Data: 2000-01-14 14:28:37

Temat: Iglaki?
Od: "Kasia" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc i info gdzie mozna znalezc jakies fachowe informacje o
hodowli i rozmnazaniu

Dzieki

Kasia

1. Data: 2000-01-15 20:28:49

Temat: Odp: Iglaki?
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <K...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:poGf4.23180$X...@n...tpnet.pl...
> Proszę o pomoc i info gdzie można znaleźć jakieś fachowe informacje o
> hodowli i rozmnażaniu
>
> Dzięki
>
> Kasia

Kasiu
Po pierwsze
Bywaj na grupie

Po drugie
Polecam książki:

Rozmnażanie drzew i krzewów ozdobnych
A. Bartels
Dendrologia
W. Seneta

Tak na początek
A potem to już samo rośnie......
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-01-17 03:34:39

Temat: Re: Odp: Iglaki?
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem to już samo rośnie......
> Uszanowanie

Moje uszanowanie.!!!
Samo to rośnie ale powoli ,albo i nie. Jestem przekonana po moich
wieloletnich doświadczeniach w niedużym ogródku że jeżeli nie dajemy
odpowiednich nawozów to rośliny sš słabe i często chorujš. A chorób
namnożyło się bez liku. W 1999 roku padały masowo właśnie iglaki .Moja
conika ponieważ jest mała to żaczęly jej żółknšc igły . Myślę że nic z niej
nie będzie.

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-17 07:04:42

Temat: Odp: Odp: Iglaki?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
.................................>
A chorób
> namnożyło się bez liku. W 1999 roku padały masowo właśnie iglaki .Moja
> conika ponieważ jest mała to żaczęly jej żółknąc igły . Myślę że nic z
niej
> nie będzie.

Jeżeli po Twoim ogrodzie nie biegają psy (nie wiem jaki jest stan Twojego
zaawansowania ogrodowego i czy potrafisz odróżniać rodzaje uszkodzeń)to
zabierz się za zwalczanie przędziorków. Świerk stożkowy o którym piszesz
pewnie jest przez nie opanowany.
Jeżeli piszesz o masowym padaniu iglaków to raczej zrewiduj sprawę
nawożenia.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-17 08:36:51

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> namnożyło się bez liku. W 1999 roku padały masowo właśnie iglaki .Moja
> conika ponieważ jest mała to żaczęly jej żółknąc igły . Myślę że nic z

'Conica' i żółkięcie igieł? Przędziorki na 99%...

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-18 08:59:04

Temat: Re: Odp: Odp: Iglaki?
Od: Marek Hyla <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli po Twoim ogrodzie nie biegają psy (nie wiem jaki jest stan Twojego

Czy iglaki i pies to dwa wzajemnie wykluczajace sie elementy ogrodu?
Czy moze wystarczy nie dopuscic psa do blizszego kontaktu z drzewkiem
(jakies delikatne ogrodzenie iglaka)? A jesli tak - to jaki dystans
musze takim ogrodzeniem uzyskac (czy wystarczy, ze - przepraszam
za dosadnosc - pies nie dosika do pnia)?

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2000-01-18 22:39:46

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85ukap$pko$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

Oj tak ..
Te sformuowanie - samo rośnie - miało w zamyśle, być zachętą do rozpalania
pasji ogrodowej.
Wiem, że ogrodowe szczęście płatkami róży nie jest usłane.
Ile roślin uschło, ile zjadły je różne paskudztwa, ile ukradziono, ..
próżno by żałowac. Właśnie kilkuletnia plączącą brzozę jakieś zwierzę
złamało mi u samej podstawy w ogrodzie .
Dlaczego nie wiem i chyba się nie dowiem.

Ale wiosną na pewno w tym samym miejscu posadzę ...betule pendule ...
Masz racje rośliny należy karmić tak jak małe dzieci.
Jak dasz im wszystko otrzymasz wszystko
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-01-19 06:59:24

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'Conica' i żółkięcie igieł? Przędziorki na 99%...
>
> Pozdrawiam, Basia.

Tak si domylaam. Pryskalam. U mnie conika ronie w penym soncu jak na patelni .
Moe to jej nie sluzy.Chciaam podziekowac za odpowiedz. Moje cebulki to w
wikszoci tulipany i hiacynty.
Pozdrowienia
Magorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-19 09:05:56

Temat: Odp: Odp: Odp: Iglaki?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Hyla <M...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...

> Czy iglaki i pies to dwa wzajemnie wykluczajace sie elementy ogrodu?

Prawie tak. Chyba, że ogrodzisz każdy iglak i nie zależy Ci za bardzo na
trawnikach albo masz pieska bardzo malutkiego (czego Ci bardzo życzę).

(czy wystarczy, ze - przepraszam
> za dosadnosc - pies nie dosika do pnia)?

Wystarczy. Jak będziesz dokonywał pomiarów to ubierz pelerynę. :-)
Nie pogniewaj się za ten żart. Peleryna to przecież nic obraźliwego.

Wiem, ze na tej grupie sa osoby które maja inne zdanie na temat psów w
ogrodzie. Jeżeli się nie odzywają to znaczy że ich pokonałem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-20 07:31:34

Temat: Re: Iglaki?
Od: m...@w...pl (Maciachowa) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Jan 2000 10:05:56 +0100, "Krzysztof Marusiński"
<o...@t...jest.to> napisał(a):

>Wiem, ze na tej grupie sa osoby które maja inne zdanie na temat psów w
>ogrodzie. Jeżeli się nie odzywają to znaczy że ich pokonałem.

Prowokator, czy co !!!??? ;-DD
Maciachowa

Bukarena (słonia stopa) HELP.
" 3D Landscape Professional "