Odp: Find A Doctor In Philadelphia

1. Data: 2001-05-02 06:06:07

Temat: Odp: Find A Doctor In Philadelphia
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@t...com> napisał w wiadomości
news:aLMH6.18457$ua5.3927964@typhoon1.ba-dsg.net...
| http://www.tpmm.com/find/
|
| This is a search engine of medical resources in Philadelphia,
Pennsylvania.

| We are not selling snake oil.
| We are not telling you to click a link for a special deal.
| We are not asking you to send information.
|
| We are sharing links of medical resources that we have found useful.
| If you are a news group moderator and find these links to be against
| the news group charter, FAQ, or basic color scheme, please send an
| e-mail to mailto:r...@t...com and include the full news group
| name. Our staff will quickly remove that group from future postings
| and thank you for not calling our office with bomb threats or
> [...]
To jest - jak mi sie przynajmniej wydaje - lista polskojezyczna, wiec nie
wiem co chcesz osiagnac piszac po angielsku...?

--
pozdr.

robercikus
r...@p...onet.pl

2. Data: 2001-05-02 16:32:54

Temat: Re: Find A Doctor In Philadelphia
Od: "sssboa" <s...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

A Ty nie wiem co chcesz osiągnąć gadając z automatem do wysyłania maili ;-)

3. Data: 2001-05-02 19:53:49

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sssboa" <s...@g...hell.pl> napisał w wiadomości
| A Ty nie wiem co chcesz osiągnąć gadając z automatem do wysyłania maili
;-)

No tak... rzeczywiscie:-))

Re: kobiety w trudnym wieku ( ???)
Psychologia a religia
1 Maja-święto...
Największy Holocaust w dziejach świata...
dyskryminacja kobiet