Raport

89. Data: 2003-09-07 23:46:02

Temat: Re: GLOSOWANIE
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Janusz Czapski" <j...@t...pl>

> Och! Ach! Miodzio mi na serducho polałaś.... A to mi służy... :-)))
:)
ale coby nie powiedziec
narazie jest 3:0 dla naszych
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

91. Data: 2003-09-07 23:46:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

93. Data: 2003-09-07 23:47:02

Temat: Re: Raport - OT podwójnie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

94. Data: 2003-09-08 00:02:42

Temat: Odp: GLOSOWANIE
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:022201c371ea$21e5cc60$ef7c63d9@d3h6c1...

Że tak z pewną nieśmiałością spytam: a którzy to wasi???
Pozdrawiam :-)))
Janusz
PS
Z Mrożka: górą nasi! A którzy to wasi? A ci co górą!!!
J.

95. Data: 2003-09-08 00:08:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:022001c371ea$208e79c0
> bardzo dziekuje Basiu
> bardzo dziekuej podwojnie
> ale nie bede dobijal Januszka...
????????? Czym???? Może jednak zaryzykuj i spróbuj utłuc :-)))))))

> tez zalicza sie do osob
> ktore lubie bardziej niz inne

U mnie podlizywanie na nic się nie zdaje. Albo się gada z sensem , albo...
patrz boletus)
Pozdrawiam :-)
Janusz

96. Data: 2003-09-08 00:14:02

Temat: Odp: Raport - OT podwójnie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:022501c371ea$46fd57c0$ef7c63d9@d3h6c1...
> spadła. :-)))))
> :)
> nie wszystkie zmiany
> sa na lepsze
Nie poniał. Chyba, że w srodku nocy (zapewne ze zmęczenia - tak piszę bo
dobroć dzisiaj we mnie góruje) przyszło Ci do głowy kwestionowac bylinowe
kompetencje Basi.
A spróbuj Basi zarzucić jakąkolwiek niewiedzę o bylinach....
Pozdrawiam :-)
Janusz

97. Data: 2003-09-08 00:27:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:021e01c371ea$1efba4c0$ef7c63d9@d3h6c1...

pamięta. > > Jednakże Jego imperatyw kategoryczy jest tożsamy z rygoryzmem
moralnym, a > o > > ten, w naszym malutkim grupowym wymiarze, w tej dyskusji
chodzi. > > A co to znaczy TWÓJ imperatyw kategoryczny???? Jakiś inny od >
> kantowskiego????
> :)
> dla mnie bardzo spojny > z lekcji filozofii ( na poltechnice coprawda i 20
lat temu) > zapamietalem > ze kantowski imperatyw kategoryczny > to
potrzeba czynienia dobra > :)))

Hm! Gdzieś coś dzwoniło prze sen, nie mniej dobrze, ze jakieś echo dzwonków
pozostało.. Trochę Tadziu tę lekcję przedrzemałeś....
Kantowski imperatyw kategoryczny jest raczej metodą niż rozstrzyganiem
merytorycznym.

sie > > połączyć ????

> proste > potrzeba czynienia dobra
> w tym watku przejawila sie u mnie w ujeciu sie Kicia_Mysza...
> na ktora z 'netykieta' i 'dobrym wychowaniem" wyleciala Marta

aaa! to jest ble ble w boletusowym stylu. Ojej!, że wcześniej na to nie
wpadłem... Czy Ty Tadziu przypadkiem nie masz w Onecie konata "boletus"?????
Pozdrawiam :-)
Janusz

98. Data: 2003-09-08 01:01:22

Temat: Re: Raport - OT podwójnie - moje podsumaowanie przydługie
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Albo ta dziewczyna była wyjątkowo nierozważna albo miała pecha.
Jak w życiu.
Gdyby ktoś prowadził takie statystyki podejrzewam, że o stokroć więcej
takich sytuacji zdarza się wśród ludzi ktorzy poznali swoje ofiary w
tradycyjny sposób.
Ja poznałam w necie sporo ludzi, ale nikt mi nigdy nie groził, nie utrudniał
życia, w żaden sposób nie czułam się zagrożona. Wręcz przeciwnie zawsze przy
takich spotkaniach wszyscy dbali o to by cało wrócić do domu.

> :)
> szczerze mowiac
> nie zwrocilem uwagi od czego zaczela sie ta dyskusja...
> :)
> wlecialem na chwile do domu
> zauwazylam Twoj post
> przeczytalem a tam kogos 'ustawialas' o poslugiwanie sie nickname
> :)

Nie ustawiam, nie pouczam - nie mam zwyczaju.
Wyrażam tylko swoje opinie.
Jeśli zabrzmiało to inaczej postaram się weryfikować sposób wyrażania myśli.

> :)
> a musisz to wiedziec
> ?
> czy widzac jakas swoja znajoma
> zawsze zastanawiasz sie
> dlaczego tak sie ona dzis ubrala
> ?
> w sieci nickname jest czyms w rodzaju stroju
> a nie szata zdobi czlowieka
> :)

Wolę wiedzieć, choćby po to by nie skończyć jak owa studentka.
A przynajmniej mieć iluzję poczucia bezpieczeństwa
dla komfortu psychicznego

> :)))))
> w watku tym naduzywane jest pocie DOBREGO WYCHOWANIA
> a cos naduzywane powszednieje i traci na znaczeniu
> :((((

Ale nie zaprzeczysz że w dobrym tonie jest przeczytanie wątku zanim się na
kogoś naskoczy?;-)))

> :)
> jest to inny rodzaj kontaktu
> dajacy jednoczesnie bardzo duze mozliwosci
> ale poki co majacy jeszcze wiele ograniczen
> :(
> ze zwyklego listu napisanego wlasnorecznie
> mozna zdecydowanie wiecej pozawerbalnie wywnioskowac
> niz z e-maila wyslanego poczta elektroniczna
> :)))

A ja się nie zgodzę.
Kontakty przez Internet to nie tylko klawiatura.
Jest jeszcze mikrofon i kamera.
Spróbuj kiedyś:-)

> :)
> piszac na grupe musisz byc przygotowana na to
> ze to co napisalas zostanie poddane ocenie innych
> :)
> dla mnie to zaleta grup dyskusyjnych
> przewaga nad konwencjonalna prasa i literatura
> ze tu gdy cos palnie to inna osoba zwroci na to uwage
> :)

Jestem przygotowana:-)

> nie szukam na pl|_rec_ogrody kumpli ani znajomych
> ale naturalne jest
> ze jedne osoby lubie bardziej niz innych bywalcow
> ale wszystkich staram sie traktowac jedna miarka
> i postawic czasami na szali
> nawet dla takiej sprawy dotychczasowa zazylosc
> :)

A mnie cieszą te znajomości, przynajmniej wiem że w swoim maniactwie
ogordowym nie jestem sama.

> imienia
> :)
> ze jest moje imie i nazwisko w stopce
> to raz
> ze bramke na newsgate.pl z ktorej sciagam e-mailami posty
> skonfigurowalem na swoje glowne konto pocztowe
> i nie chce mi sie wlazic na sewer aby to zmienic
> :)
> a przyzwolnie wynika tez tylko z lenistwa
> bo nie chce mi sie juz o to wojowac
> choc uwazam
> ze skoro swoje posty podpisuje jako _hehehe
> [...]

No i sprawa się rypła, jesteś leniuszek:-)
Tylko nie rozumiem dlaczego to całe zamieszanie, skoro codziennie widzę
Twoje imię i nazwisko na ekranie:-(

> a Tadeuszem nikt mnie w realu nie nazywa
> w oficjanych kontaktach jest to po nazwisku
> i zwracam uwage na poufalenie sie
> a prywatnie po osiagnieciu jakiejs zazylosci
> Tadeusz do mnie nie pasuje
> :((((

Mnie bardziej pasuje Tadziu, ale skoro jest takie Twoje życzenie, ok. mogę
używac nicka.
Tylko mnie się przypomina ze szkoły historia o dyrektorze, który z
sekretarka wybił bruderszaft a potem ją za używanie "Stasia" przy
kontrachentach łajał:-)

Pozdrawiam
Marta

99. Data: 2003-09-08 01:25:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobre obyczaje. Może napiszę to dużymi literami: DOBRE OBYCZAJE!!!!! I
dobre
> wychowanie! :-)))

Puste gadanie:-( Kilka postów wstecz wyśmiałeś
wymienione przeze mnie choroby winorośli.
Onegdaj,gdy u Agenta 0700 wystąpiły objawy
typowe dla jednej z wielu plamistości-Ty wmówiłeś
jemu uszkodzenia przez przędziorka.
Agent,Dirko,pewna kobieta poddali w wątpliwość
taką diagnozę.
Po trupach, byle postawić na swoim.Czy takie
postępowanie ma sens ???
I komu ma służyć ?

> Jednak na tle innych grup, ta zawsze imponowała elegancją i dobrym
> wychowaniem, i przyjacielskim stosunkiem do każdego kto ma jakiś ogrodowy
> problem. Choćby po raz tysięczny to były krety albo zakładanie trawnia,
> albo...

Pobożne życzenia.

> Oczywiście od czasu do czasu (taki jest internet) pojawiają się tu też
> trolle. Bywają krócej lub dłużej.

Najgorzej, gdy się tu zadomowią:-)

> Nigdy (to jest zasada) nie występują pod własną twarzą i nazwiskiem.

Np. Babcia Helena:-)

> Jednak zawsze budzą jakiś sprzeciw. I wcześniej czy później znikają.

Ale czasem wracają:-(

> A więc nie broń Tadziu złej sprawy.

Słusznie,nie broń złej sprawy.

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pozdrawia boletus
J.Czapskiemu znany z nazwiska

100. Data: 2003-09-08 01:47:56

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> :)
> ale coby nie powiedziec
> narazie jest 3:0 dla naszych
> :)

:-)A kto to są Nasi/Wasi/My/Oni:-)
Jeśli są Nasi/Wasi to są Lepsi/Gorsi, a demokracja (na nią się powoływałeś w
którymś poscie) to rządy ludu (każdy równe prawo głosu) przez jego
przedstawicieli (demos kratos):-)

Chcesz użyć socjopatycznej kreski jak boletusik?:-)))

:-)))))))))
-----------
:-(((((((((

Najprostsza zabawa socjologiczna:-) Podzielić choćby mikro-społeczeństwo.
Weź choćby 10ciu przedszkolaków i daj 5tce statki a drugiej 5tce samoloty.
Zobaczysz co się będzie działo:-)))

Były czasy, że kto dzielił ten rządził:-)
A socjopata (zwykle człowiek wyalienowany ze społ.) czerpie siłę z
obserwacji co się będzie działo po podzieleniu.

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

kostrzewa ale jaka ?
Drzewo