Ganglion na nadgarstku

1. Data: 2002-03-19 08:17:27

Temat: Ganglion na nadgarstku
Od: "Michal" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witojcie.

Czy ktos moz emi powiedzic od czego to swinstwo powstaje (wiem jak
leczyc) i czy moze to miec zwiazek z dluuuugloletnia praca przy komputerze
(ok12 lat) bo jak wiadomo nadgarstki przy komputrze dostaja niezle popalic.
Czy np tarcie nadgarstkiem o stol przy poruszaniu myszka moze byc przyczyna
ganglionu? Czy sporty silowe moga byc przyczyna ganglionu??

Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedzi

Michal

2. Data: 2002-03-19 14:00:52

Temat: Odp: Ganglion na nadgarstku
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a76s9p$92r$...@n...tpi.pl...
> [...]
przyczyna
> ganglionu? Czy sporty silowe moga byc przyczyna ganglionu??
>
> Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedzi

mam to samo od niedawna i ortopeda stwierdzil, że z przeciążenia, ale
niekoniecznie, u mnie zwykłe ćwiczenia na siłowni mogły sie przyczynić,
w zasadzie nie wiadomo czy to była przyczyna, samruje Mobilatem, stosuję
fizykoterapię i schował się (czesto podobno same pękają)
gosiaS.

3. Data: 2002-03-21 10:51:45

Temat: Re: Ganglion na nadgarstku
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ja tez mialem takiego gangliona na zewnetrznej czesci nadgarstka... i
tez nie wiele sie silowalem.
Ale lekarz mi go wcisnal... potem zawijalem prze jakis czas i juz go nie mam
od danwa.
Pojawil sie za to inny na przegubie po wewnetrznej stronie... ale sobie go
sciskam i znika...
trzeba go wcisnac! Odgiac reke i wciskac - powinien sie rozejsc.
A przyczyna... pekanie lub oslabienie torebki stawowej... czym nie mam
pojecia

Mam problem z uchem!
Stwardnienie rozsiane boczne
ciąża i antybiotyki po raz kolejny