Golabki

1. Data: 2001-09-21 01:27:35

Temat: Golabki
Od: "Alphie" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
Dzis moja Tesciowa ugotowala nam golabki i dzieki temu dowiedzial sie co
zrobic, zeby golabki nie przyklejaly sie do dna garnka w czasie dlugiego
przeciez gotowania. Otoz Tesciowa podklada pod kazdy golabek cieniutki
plasterek bekonu (mowa oczywiscie o golabkach lezacych na dnie garnka). Nic
nie przywarlo a na dodatek sosik zrobil sie moze odrobine bardziej tlustszy
ale za to wyraznie "wedzonkowy". Pycha! Czy ktos zna ten sposob czy tez
odkrylam Ameryke ;-) ?

Pozdrawiam

Kasia L. (Ventura, CA)

1. Data: 2001-09-21 04:56:17

Temat: Re: Golabki
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alphie" <a...@j...net> napisał w wiadomości
(ciach)
[...]
:
: Pozdrawiam

Ja zwykle na dnie garnka ukladam liscie ktore nie przydaja sie do golabkow, tzn.
porwane, lub te przy glebie. Sposob Twojej tesciowej jest o tyle ciekawy, ze
napewno nadaje golabkom specyficznego smaku. Sprobuje.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-21 05:15:52

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oehb3$cm1$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Ja zwykle na dnie garnka ukladam liscie .
> pozdr. Wilma

na dnie garnka dlugie plastry marchewki ( krojone wzdluz) i na to liscie
porwane - tez nigdy nie przywiera

Jola L-L

1. Data: 2001-09-21 06:02:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna ten sposob czy tez
>odkrylam Ameryke ;-) ?
>
>Pozdrawiam
>
>Kasia L. (Ventura, CA)

jakdla mnie to nieduza ameryke odkrylas - ja jestem ze szkoly
lisci kapuscianych na die. przywiera, przypala sie i jest
niebianskie ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-21 06:15:25

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Alphie <a...@j...net> wrote in message
> [...]
tlustszy
> ale za to wyraznie "wedzonkowy". Pycha! Czy ktos zna ten sposob czy tez

W praktyce wystarczy posmarowac dno garnka wendzonka lub slonina, na to
niewykorzystane liscie....

1. Data: 2001-09-21 06:33:07

Temat: Odp: Golabki
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej rodzine z matki na córkę przechodzi sposób wykładnia dna garnka
skórką z boczku wędzonego.

Ela

Użytkownik Alphie <a...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bIwq7.3308$p...@m...newsread.com...

1. Data: 2001-09-21 07:06:41

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nic
> nie przywarlo a na dodatek sosik zrobil sie moze odrobine bardziej

Moja mama układa gołąbki na liściach z kapusty i kawałakch mięska a na
dokładkę każdy przed włożeniem do garnka obsmaża na patelni.. sosik ma wtedy
zabójczy kolor i smak:))))

Pozdrawiam

Magda

1. Data: 2001-09-21 07:20:13

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym mięskiem to mi się podoba. Chyba zrobię jutro.

Ela.

Użytkownik magdary <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.161.98...

1. Data: 2001-09-21 07:30:11

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja mama układa gołąbki na liściach z kapusty i kawałakch mięska a na
> dokładkę każdy przed włożeniem do garnka obsmaża na patelni.. sosik ma
> [...]

wiecie co.. walnęłam gafę... to gołąbki moja mam obsmaża na patelni... a
teraz widzę, że z treści mi wychodzi, że mięsko.... wybaczcie pomyłkę
Magda

1. Data: 2001-09-21 07:39:46

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:gullqtglb92t62iv07jg6ikhtpc48sas38@4ax.com...
> Czy ktos zna ten sposob czy tez

> jakdla mnie to nieduza ameryke odkrylas - ja jestem ze szkoly
> lisci kapuscianych na die. przywiera, przypala sie i jest
> niebianskie ;)

Otóz to, te przypalone liscie na sam koniec golabkowania (u nas najwyzej dwa
dni, chocbym nie wiem ile ich naprodukowala...)
Tez uwielbiam!....

> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

AniaK