Odp: Granice

1. Data: 1999-12-31 00:02:27

Temat: Odp: Granice
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Kowal:
: .........
: uważam, że prowadzenie zbyt wielu wątków na raz uniemożliwia Ci
: prowadzenie każdego z nich porządnie.
: Im czegoś wiecej, tym mniej jest warte. Z całym szacunkiem (((:

OK! Pewnie jest w tym troche racji. :)
Uwazam ze zalezy to jeszcze od osoby (ktora udziela sie w tych wielu
watkach) i od tematow.
Jak temat jest bardzo absorbujacy to wowczas jest tak jak piszesz. :)))
Wez pod uwage ze sa tacy ludzie ktorzy bardzo lubia i cenia wymiane
informacji. Naleze do nich niewatpliwie.
Ale oczywiscie Twoja uwage przyjmuje. Cenie naprawde trafne uwagi na swoj
temat - tak w ogole. Nie przepadam natomiast za 'przytykami' - nic nowego.

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-04 09:03:45

Temat: Re: Granice
Od: g...@f...onet.pl (GR) szukaj wiadomości tego autora

W liscie <noSa4.4134$N3.91715@news.tpnet.pl>, Czarek pisze:

> [...]
>temat - tak w ogole. Nie przepadam natomiast za 'przytykami' - nic nowego.

Ja jak zwykle wszedzie jestem spozniony, przepraszam. A od wczoraj
walczymy tutaj z pluskwami na bardzo starym sprzecie i programach.
Ale moze dzieki temu znajdzie sie troche pieniedzy na nowe.

Do rzeczy. Poniewaz burza przeszla bokiem :-), pozostaje mi przeprosic
za moje braki w komunikatywnosci (ale dalej nie wiem za cholere, co jest
dla kogo oczywiste i co trzeba wyjasniac, a co nie jest i nie trzeba). Czy
np komunikatywna jest dziennikarka, ktora powiedziala wczoraj cos takiego:
"Problemu nie stanowia millenijne pluskwy, ale nasza paranoja". Czy to
zdanie jest oczywiste? Bo nie zostalo blizej wyjasnione...

pzdr
G.

1. Data: 2000-01-04 09:10:22

Od: g...@f...onet.pl (Grzegorz Kowal) szukaj wiadomości tego autora

W liscie <84sd1h$5v$1@info.cyf-kr.edu.pl>, GR pisze:

>pzdr
>G.

Oczywiscie to ja, tylko na starym newsreaderze, Outlooka
chwilowo szlag trafil :-(

pzdr
G.

Odp: Odwaga
Re: Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju
Re: Szczescie
Re: Sen
Re: Do czego to prowadzi