Re: Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju

1. Data: 1999-12-29 23:41:28

Temat: Re: Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju
Od: Paweł Sławiński <s...@s...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj smoczus!

Napisałeś:

> Chłopak, lat 15... ssie palca.
> Co wy na to?

Heh, ja również spotkałem się z takim przypadkiem, tylko osobnik był
nieco starszy... Na psychologii kompletnie się nie znam, więc moja
opinia może wydać się śmieszna.

Wszyscy wiemy ssanie mleka z matczynej piersi przez niemowle jest
zachowaniem instynktownym, które z czasem zanika. Po prostu u tych ludzi
nie zanikło i dalej odczuwają potrzebę ssania.

A może rodziców nie było stać na smoczek? :-)

1. Data: 1999-12-30 10:39:57

Od: "smoczus" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zanikło i dalej odczuwają potrzebę ssania.
>
> A może rodziców nie było stać na smoczek? :-)

Lets fight on pl.rec.paranoja

Re: Szczescie
Re: Sen
Re: Do czego to prowadzi