Odp: problem z dziewczyna

1. Data: 1999-12-23 23:04:31

Temat: Odp: problem z dziewczyna
Od: "acid" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wariat <m...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...net...

> "Zloty srodek"?
> Obawiam sie ze takich sposobow nie znam....
> Ale wiesz co, bardzo wazne jest poczucie bespieczenstwa,
> zeby np. wiedzala ze jej nie skrzywdzic, w takim lub inny
> sposob.
> Wazny jest dobor miejsca do rozmowy. Poprostu miejsce musi posiadac
> odpowiednia atmosfere. Czy to bedzie kawiarnia, jakis mily pab,
> mieszkanie, musi sie wytworzyc odpowienia atmoswera do rozmowy.
> I taka atmosfera jest dzelem obojga, jesli jedna osoba nie chce
> rozmawiac to to nie wyjdzie.
> [...]

Zgadzam sie calkowicie z Twoja opinia...
Jezeli chcesz powaznie porozmawiac z osoba zamknieta na ktorej w jakis
sposob ci zalezy, najwazniejsze jest poczucie bezpieczenstwa i zaufanie.
Skutkuje czesto "prowokacja" polegajaca na malej grze : zadajesz pytania,
ktorych tresci odpowiedzi jestes troche pewien.... sluchasz....... kolejnymi
pytaniami prowadzisz rozmowce "za raczke" narzucajac swoj tok myslenia - od
calkiem niewinnych tresci do coraz powazniejszych.... wazne jest nawiazanie
kontaktu i pokazanie partnerowi zrozumienia...
To moze troche nie fair ale skutkuje........ niekiedy takie rozmowy sa
baaardzo przyjemne, i duzo mowia o rozmowcy....
(moze troche namieszalem, ale pewnie zrozumiecie ;-))

Pozdrawiam
Mirek